Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk MELDING discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Benn je begrijpt het inderdaad verkeerd ik heb geen abbo op mobiel internet dus als ik mobiele data aanzet verbruikt mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb daar ook geen oplossing voor, maar ga er over denken en is rondsnuffelen. Als ik iets weet, hoor je het direct. Grtz |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
het is inderdaad een heel raar en vervelend probleem. groeten |
|
|||
|
|||
Het probleem ligt in je backup. Je reservekopie kopieert ook je oude Custom apn settings mee en is bij het herstellen niet meer te zien en ook niet meer te verwijderen.
Als je nu een reservekopie hebt gemaakt van 1 toestel voor naar de andere, dan simpelweg voordat je een reservekopie maakt de custom apn profiel verwijderen en daarna een reservekopie maken. Als het voor dezelfde toestel gaat. Alles backup naar outlook wat te backuppen valt en daarna een herstel uitvoeren en niet meer je oude reservekopie gebruiken anders kopieer je je custom apn profiel mee en dan werkt je internet alsnog niet. Hopende dit nu duidelijk is voor iedereen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij is het probleem ook na een clean install gekomen.
|
|
|||
|
|||
ik ( en mijn man ook) hebben hetzelfde probleem. Sinds anderhalve week nieuwe iphone 4 UK, met simpnly van telfort. Niets aan de hand tot afgelopen vrijdagochtend, in ene thuis "geen service"meer. Niet meer bellen, sms'en en 3G ho maar...
Hebben netwerkinstellingen opnieuw ingesteld, een reserve kopie terug gezet, niets helpt. Bij telfort kunnen ze ons ook niet helpen, want er is geen storing zeggen ze. Vreemde is als we een paar honderd meter van ons huis rijden, krijgen we weer verbinding, met tussenpozen echter geeft hij dan toch geen bereik... help... wat denken jullie? problemen Iphone of heeft Telfort een probleem? (omgeving Leiden) |
|
|||
|
|||
Ik heb toevallig ook een sim-only abbo van telfort... Ik ben toen langs geweest in de winkel en toen bleek dat mijn internet nog uit stond en dat dat opnieuw aan gezet moest worden. Vervolgens moest ik de goede instellingen in me iphone instellen en het toestel aan en uitzetten maar dit heeft ook geen verschil gemaakt. Ik ga binnenkort denk ik gewoon eens langs met me iphone om te zien of hun het niet kunnen maken in de winkel.
|
|
|||
|
|||
Mobiele data activeren niet mogelijk sind 22 april 2013
Zonder ook maar enige update uit te voeren, kan ik sinds maandagochtend geen 3G meer gebruiken. Krijg de melding "Mobiele data activeren niet mogelijk". Dit is vreemd, want ik heb geen enkele update uitgevoerd en zondagavond deed hij het nog.
Dit probleem doet zich overigens bij meerdere huisgenoten voor! We hebben alle instellingen gecheckt, uit/aan (100X) en ook Vodafone kan niet verder helpen. Het lijkt erop dat het toch iets met onze Jailbreak te maken heeft. Iemand hetzelfde? Nog beter... iemand een oplossing? Extra info: ben al sinds een paar dagen niet meer in Cydia geweest en ook via iTunes niets gedaan! |
|
|||
|
|||
Ik heb ook regelmatig het zelfde probleem , moet telkens opnieuw het APN adres invullen.Gebeurd telkens als hij overschakeld van Wi-Fi naar 3 G.
Geen Jailbreak. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mobiel datanetwerk activeren niet mogelijk melding | friemelke74 | iPhone algemeen | 22 | 07-04-11 16:31 |
mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | clausiem | iPad algemeen | 17 | 13-01-11 15:44 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | boschbol | iPhone algemeen | 2 | 07-12-10 00:20 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | Dlawa | KPN | 0 | 02-12-10 14:07 |
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk | BfromB | iPhone algemeen | 16 | 03-03-10 15:05 |
|
|