MS Exchange 2003 (OMA) & iphone probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nope! Geen idee hoe dat moet. Alle hulp wederom welkom.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nope!
Geen idee hoe dat moet. Alle hulp wederom welkom.. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Kun je wel pingen naar jouw domein? Zodra je respons krijg zal deze actief moeten zijn, maar ik denk dat we beter even per mail verder kunnen gaan. Ik heb je een mailtje gestuurd.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik kan je niet verder helpen. De systeembeheerder heeft op de iPhone het een en ander ingesteld en thuis heb ik niets gedaan. Toch kan ik overal de mail ophalen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat je niet het juiste poort open hebt staan op de Server. Is je server rechtstreeks aangesloten op het internet of zit er nog een hardware matige firewall tussen?
Instellingen van poortnummers staan bij de routering en RAS. Ik heb zelf op de zaak ook een eigen exchange server en werkt perfect! Groeten, Stein
|
|||
|
|||
Hij is te pingen!
Echter werkt in de browser http://12.34.45.456/Exchange* Maar http://mijndomein/Exchange niet |
|
|||
|
|||
ja, maar..... welk poort ping je dan? Ik heb nm ook een tijdje zitten tobben destijds maar had niet het juiste poort openstaan.
Ik weet zo niet welk poort het moet zijn helaas. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb geforward naar; Http://12.34.45.567 Zijnde mijn server ip |
|
|||
|
|||
Weer stapje verder
Heb inmiddels a record aangemaakt; mail.domein.nl Kan via de browser nu via mail.domein.nl/exchange outlook webacces benaderen. Alleen via iPhone nog steeds niet Iemand tips? |
|
||||
|
||||
Zodra jij een wijziging doe kan het even duren voordat het over het hele www gesynced is.
kan je via de iPhone wel naar de website? Laatst gewijzigd door jemmie; 19-11-10 om 17:02. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
had niet begrepen dat je het met de browser van de iPhone probeerde. Welke instellen probeer je nu? |
|
|||
|
|||
Citaat:
server: mail.domein.nl domein: gebruikersnaam: roccade wachtwoord: ****** beschrijving: exchange thuis gebruik SSL: nee |
|
||||
|
||||
En als je het domein invul van jouw thuis netwerk?
Het mail adres wat je opgeef is het mail adres wat in exchange staat neem ik aan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
domein invullen levert niets op, reeds geprobeerd wordt er nu echt niet goed meer van dacht dat ik er nu wel was |
|
||||
|
||||
Kun je kijken of active sync aan of uit staat voor dit account?
To enable and disable Exchange ActiveSync features at the user level
|
|
|||
|
|||
Citaat:
stond allemaal al goed, nogmaals doorgelopen maar geen resultaat |
|
||||
|
||||
Kun je op exchange server is een keer de active sync log openen. windows\system32\logfiles emn dan is het een van de folders met w3sv als naam. Hierin moeten log files staanvan vandaag. vind je de iPhone hierin terug?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Exchange (OMA) en TaskTask probleem | Roccade | iPhone algemeen | 2 | 12-05-11 11:44 |
Exchange 2003 > iPhone 4 | AmdxP | iTunes | 0 | 09-05-11 14:48 |
SSL certificaat probleem, exchange 2003 | Roccade | iPhone algemeen | 3 | 27-12-10 18:18 |
Oplossing Exchange 2003 (OMA) met SSL | coolhva | iPhone algemeen | 1 | 19-08-10 10:51 |
Exchange 2003 | davidkennis | iTunes | 0 | 31-10-08 12:42 |
|
|