//

i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store

i Tunes account / Apple ID niet eerder gebruikt in i Tunes Store discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mij zijn deze emailadressen wel hetzelfde...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 05-01-11, 20:24
johra johra is offline
• iOS 4.3.1
• 3.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 39
Standaard

Bij mij zijn deze emailadressen wel hetzelfde
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 05-01-11, 20:25
Essiee1986 Essiee1986 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 3
Standaard

Wel wanneer je het met een nieuw emailadres doet
  #23  
Oud 05-01-11, 20:30
daandaandaan daandaandaan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard

That's it. Ik geef het op voor vandaag. Morgen naar de Apple store. I'll keep you posted
  #24  
Oud 05-01-11, 21:03
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Is het voor jou misschien "possible" alles te regelen via iTunes Cards? Dan is het wel mogelijk betaalde dingen aan te schaffen en wordt het gewoon afgeschreven van de code die jij in iTunes hebt ingewisseld, of kan je dit helemaal niet aanvinken als betalingsmethode?
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
  #25  
Oud 05-01-11, 21:45
nevermind nevermind is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daandaandaan Bekijk bericht
That's it. Ik geef het op voor vandaag. Morgen naar de Apple store. I'll keep you posted
Ik heb precies hetzelfde probleem! loop al de hele dag te *****n met dat itunes etc. Nieuw e-mail adres aangemaakt, maar dat werkt ook niet.
Ik kijk uit naar je bericht!
  #26  
Oud 05-01-11, 22:57
Koeijers Koeijers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Laat het me inderdaad aub weten!
Heb namelijk hetzelfde probleem maar dan met de iPAD.
Dus het is echt itunes/click and buy gerelateerd!

Iemand een mogelijke oplossing?
  #27  
Oud 06-01-11, 23:14
Koeijers Koeijers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Inmiddels heb ik een oplossing gekregen van iemand die bij Apple werkt.
Zelf had ik firefox op mijn laptop als default browser.
En op mijn laptop had ik chrome bij beide had ik het probleem.
als je internet explorer als default browser selecteer kan die blijkbaar wel een
"ok from merchant" ontvangen dan kom je er dus gewoon doorheen en werkt alles!

Daarna heb ik mijn browser weer terug veranderd!
  #28  
Oud 07-01-11, 00:11
nevermind nevermind is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koeijers Bekijk bericht
Inmiddels heb ik een oplossing gekregen van iemand die bij Apple werkt.
Zelf had ik firefox op mijn laptop als default browser.
En op mijn laptop had ik chrome bij beide had ik het probleem.
als je internet explorer als default browser selecteer kan die blijkbaar wel een
"ok from merchant" ontvangen dan kom je er dus gewoon doorheen en werkt alles!

Daarna heb ik mijn browser weer terug veranderd!
Ik heb hetzelfde geprobeerd maar bij mij het werkt nog steeds niet!
Bij de clickandbuy website kom ik niet verder dan stap 2: Machtigingen voor Easy Collect. Ik klik op 'bevestigen' en dan wordt ik door gestuurd naar een pagina die zegt: 'Connecting to the iTunes Store.' ik kan uren wachten maar dat doet hij dus niet! Ook niet als ik gewoon mn iTunes Store open, dan ben ik weer terug bij af.. pff weet nu echt geen raad meer. Misschien ook maar naar de Apple Store..
  #29  
Oud 07-01-11, 09:23
Koeijers Koeijers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Beste Nevermind,

Mijn oplossing ging eigenlijk puur over het probleem in de titel icm met het niet kunnen doorlopen van click and buy.
Zelf heb ik net even gekeken en op de website van apple staan best wel wat oplossingen die je kunt doorlopen aan de hand van je probleem (bijvoorbeeld niet kunnen connecten) Anders zou ik gewoon bij zo'n antwoord een ticket inschieten met je probleem en wat je al gedaan hebt. Dan wordt je vrij vlot geholpen.
Bij de apple store verwijzen ze je hier ook heen. (tenminste dat deden ze bij mij.)

Ik ben wel benieuwd wat jou probleem nu was!

suc6
  #30  
Oud 07-01-11, 16:21
daandaandaan daandaandaan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard

De apple store in mijn stad had geen idee hoe je het op moest lossen, behalve dat ze het vaker gehoord hadden.

Click And Buy site heeft nu een storing, dus dat schiet ook niet op.
  #31  
Oud 07-01-11, 16:24
Koeijers Koeijers is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 4
Standaard

Wat je ook nog zou kunnen proberen. Geen idee of het werkt hoor.
Maar als je via de website een apple id heb aangemaakt of via itunes en die werkt.
En je hebt ook een clickandbuy account.
Gewoon een ituneskaart kopen voor 15 euro iets kopen in de applestore mbv die kaart en daarna je clickandbuy eraan koppelen. Dat was mijn eerste plan alleen door die browser change was het al opgelost dus kon ik het niet meer testen!
  #32  
Oud 07-01-11, 18:41
daandaandaan daandaandaan is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 15
Standaard

Met een iTunes card werkt wel inderdaad. Pas dan kan je ook gratis Apps downloaden. Raar maar waar. Hoe dan ook, ik ga nog wel even kijken hoe je via click and buy er gebruik van kan maken.

@Nevermind: Wellicht ook handig voor jou: Ga naar FreeRecordStore ( daar kocht ik het tenminste ) en haal voor 15 euro een iTunes card. Nummer invullen en je kan daarna overal bij.
  #33  
Oud 09-01-11, 20:15
nevermind nevermind is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 3
Standaard

Mijn probleem was dat ik mijn ClickandBuy account moest valideren, en volgens ClickandBuy is dat ook gebeurd (kreeg zelfs een bevestiging).
Maar als ik dan via de app store een app wilde downloaden, kreeg ik het bericht "Deze Apple ID is nog niet gebruikt met de iTunes Store. Controleer uw account gegevens." Vervolgens werd ik steeds naar een pagina gestuurd waarbij is op 'bevestigen' moest klikken en toen weer terug kwam in de iTunes Store met wéér het bericht dat ik zogenaamd mijn gegevens moest controleren. Ik doorliep steeds dezelfde stappen maar ik kon nog steeds geen apps downloaden. Ik denk dat er gewoon iets mis is gegaan met het aanmelden van mijn ClickandBuy account via iTunes.
Ik gebruik nu het account van mijn vriend op apps te downloaden, en dat werkt prima. Dus het probleem is alsnog opgelost voor mij. Alleen jammer dat het niet met mijn eigen account werkt..
  #34  
Oud 10-01-11, 19:23
drn13ls drn13ls is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard Oplossing Click and Buy loop

ik heb een oplossing gevonden die direct werkte. Je doorloopt gewoon het hele aanmeld proces in iTunes, daar kies je voor Click and Buy, dan wordt je geredirect naar Click and Buy. Daar doorloop je ook weer het hele proces, als laatste krijg je daar de redirect pagina die weer naar iTunes moet gaan maar dat is waar die blijft hangen. Van die browserpagina maak je een kopie van de URL en sluit je de browser af. Dan ga je weer naar iTunes en doorloop je weer het aanmeld gebeuren maar zodra je op de Click and Buy website komt plak je daar de URL in je browser en druk op enter. Dit werkte bij mij verder prima!

Suc6 ermee

Komt trouwens hier vandaan:
Apple - Support - Discussions - ClickandBuy and iTunes problems ...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: I-Tunes kan geen verbinding maken met de I-Tunes store dureappel iTunes 3 30-12-11 18:28
Help! apps van i-tunes store naar iphone4 overzetten lukt niet m@ndy iTunes 1 07-09-10 01:35
i-Tunes account aanpassen / Apple-ID Maartje1979 iPhone algemeen 0 19-04-10 15:51
Windows: Mijn apple-id wordt niet herkend op i-tunes beertjedoos iTunes 3 01-07-09 22:41
I-tunes account probleem frisonelis Archief 7 22-09-08 15:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:31.