Geen ontvangst na reset netwerkinstellingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door lbroek1 Ik heb hem op 4.1 gelaten. Bij redsnow wel 4.2.1 gebruikt. Succes! thankss het heeft geholpen op die manier dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zou je kunnen proberen, je weet nu hoe je hem terug krijgt in elk geval ;-). Volgens mij ligt het eraan welke baseband je hebt. Heb je 06.15.00 kun je problemen als dit verwachten (omdat je geen originele software er op kunt zetten) heb je 05.14.00 (geloof ik) zal het wel mee vallen aangezien je er dan wel originele software op kunt zetten.
Mocht je het proberen zou ik graag willen weten of het wel of niet is gelukt. succes! |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geen ontvangst na reset netwerkinstellingen
Ik heb gisteren mijn iPhone 4 (wit) binnengekregen. Meteen uitgepakt, SIM-kaart erin (T-Mobile) en aan de slag. Inpluggen in iTunes, meteen firmware ge-update, registratie etc.
Bellen werkte ook. Er kwam linksboven een 3G-tekentje in beeld, maar internet werkte zelf niet. Dus ik op internet opzoeken wat het kon zijn. Uiteindelijk heb ik de netwerkinstellingen ge-reset via Instellingen -> Algemeen -> Stel opnieuw in -> Herstel netwerkinstellingen. Wilde niet baten, en vanaf toen had ik zelfs helemaal GEEN service meer! Ik kon dus niet meer bellen. Toen heb ik weer van alles geprobeerd, APN veranderen via Unlockit.co.cz, gehele reset, hard reset, opnieuw insalleren, maar niks mocht baten Toen heb ik een andere iPhone gepakt en SIM-kaart geswapt. Wat blijkt: met een andere SIM-kaart werkt mijn iphone WEL perfect, en de andere iPhone had nu juist geen service (beiden T-Mobile). Waar ligt het probleem? En hoe kan ik het oplossen? Edit: Ik denk dat ik weet waar het aan ligt. Ik heb nummerbehoud aangevraagd, misschien is, nadat mijn SIM-kaart is gebruikt, begonnen met nummerbehoud (die over een maand plaats vindt) en is het abonnement afgesloten om dubbele kosten te voorkomen. Ik zal morgen bellen met de klantenservice om te bevestigen. Laatst gewijzigd door bzoei; 08-05-11 om 15:05. |
|
|||
|
|||
nog nieuws?
|
|
||||
|
||||
//Topics samengevoegd omdat ze allemaal min of meer over hetzelfde probleem gaan.
|
Labels |
1015, error, geen service, iphone 4, provider, sim, simkaart, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
netwerkinstellingen | Spreeuwke | iPhone algemeen | 4 | 13-09-10 13:23 |
geen netwerk meer 3GS na reset +shift | nouska1976 | iPhone algemeen | 1 | 15-08-10 16:46 |
Geen Edge/3G na reset | Trekhond | Archief | 5 | 15-01-10 16:57 |
Geen GPRS ontvangst na reset | SergioEdelman | iPhone algemeen | 1 | 07-01-10 15:42 |
Netwerkinstellingen deleten... | Fedor | Archief | 2 | 22-12-08 22:45 |
|
|