//

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel?

iPhone 4 home button werkt niet goed, terug naar de winkel? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dynafix wat een waardeloos bedrijf stuurde mijn Iphone 4 op via T mobile 2 voorstellen hij zou onherstelbaar zijn dus: Of ik kreeg hem zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 01-10-11, 22:37
mackgek's schermafbeelding
mackgek mackgek is offline
• iOS 10.2.1
• 10.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gooische matras
Berichten: 16
Standaard

Dynafix wat een waardeloos bedrijf stuurde mijn Iphone 4 op via T mobile 2 voorstellen hij zou onherstelbaar zijn dus:
Of ik kreeg hem zo terug
Of voor 286,- eu kreeg ik een andere....
Dit terwijl de home button enkel stuk is....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2011 om 21:45 ----------

Dus met een stukke home button is je toestel gelijk onherstelbaar beschadigd... Ik was altijd zo enthousiast over Apple... Je hoort hier best veel over home button die defect is... Mijn oplossing was uiteindelijk als volgt...
Toestel terug gevraagd van dynafix en een geiriteerde post gezet op tmobile forum...
Hier werd ik over gebeld...
Ik had uiteindelijk met een vriend overlegd en die heeft een reparatie bedrijf in apple produkten die gaat hem reparen en de medewerker van tmobile crediteert die rekening op mijn abbonement...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 01-10-11, 23:01
vouder17 vouder17 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mackgek Bekijk bericht
Dynafix wat een waardeloos bedrijf stuurde mijn Iphone 4 op via T mobile 2 voorstellen hij zou onherstelbaar zijn dus:
Of ik kreeg hem zo terug
Of voor 286,- eu kreeg ik een andere....
Dit terwijl de home button enkel stuk is....[COLOR="SlateGrey"]

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 1 oktober 2011 om 21:45 ----------
Ja ik dus precies hetzelfde...belachelijk. Ik ga een brief opsturen. Hou je op de hoogte.
  #23  
Oud 10-10-11, 15:03
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Ik heb voor zaterdag a.s. een afspraak gemaakt bij Genius Bar @ Apple Store Oberhausen vanwege mn homebutton knop. Ik heb de foon verkregen bij een Vodafone verlenging.

Maar dit zou toch niets uit moeten maken?? In principe zou ik dus ook in aanmerking moeten komen voor een nieuwe?

Laatst gewijzigd door dkawa; 10-10-11 om 16:15.
  #24  
Oud 13-10-11, 12:41
Loekieloek Loekieloek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Mijn homeknop doet het ook niet meer en mijn telefoon ligt ter reparatie bij dynafix. Toestel is meer als een jaar oud dus zie dat ze hem naar de interne reparatie afdeling hebben doorgezet.

Zag pas later dat er een manier is om je homeknop te resetten middels het voice gebeuren. Dat had ik nog niet gedaan.
Denk wel dat het lader gerelateerd is, problemen begonnen of eindigden elke keer als ik hem aan de lader hing.

Had mijn 3g na een jaar ookal kapot, toen Wi-Fi en gps.
Nu is mijn iphone 4 na een jaar ook weer kapot.

Hoop dat dynafix een beetje snel is en ik snel mijn oude nokia weer op kan bergen.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 oktober 2011 om 13:48 ----------

Ah kijk ze gaan hem omruilen, wel een goede service van dynafix.
Lekker snel ook, ze hebben er zo te zien niet lang over gedaan om het probleem vast te stellen:

Order - Volledig ingevoerd 6-10-2011 12:59:29
Order - Bevestigd 6-10-2011 12:59:30
Logistiek - Product ontvangen door Dynafix Care 11-10-2011 12:41:45
Logistiek - Product verstuurd naar interne reparatiedienst 11-10-2011 12:41:46
Logistiek - Product ontvangen door reparatieafdeling 12-10-2011 14:12:12
Reparatie repair center - In behandeling 13-10-2011 13:06:57
Reparatie Intern - Wacht op omruil 13-10-2011 13:08:16

Laatst gewijzigd door Loekieloek; 13-10-11 om 13:49.
  #25  
Oud 15-10-11, 17:37
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

net terug uit Oberhause en heb een splinternieuwe gekregen (mijn neef trouwens ook)

Aan het serienummer te zien is ie recent van de band gerold:

Production year: 2011
Production week: 39 (October)
Production number: 35354 (within this week)

Dus, homebutton problemen? NIET aarzelen maar maak een afspraak bij de Genius Bar (online) en je krijgt gegarandeerd een nieuwe!!!!
  #26  
Oud 17-10-11, 09:03
Loekieloek Loekieloek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

Kijk dat is nog eens service, ik wacht nog op omruil.
Hoop natuurlijk op een nieuwe maar ga uit van een refurbished.
Ik heb hem via tmobile dus volgens mij kan je dan niet naar een apple winkel.
Maargoed hoop dat ze hem snel opsturen, best saai zon oude nokia.
  #27  
Oud 17-10-11, 09:09
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkawa Bekijk bericht
net terug uit Oberhause en heb een splinternieuwe gekregen (mijn neef trouwens ook)

Aan het serienummer te zien is ie recent van de band gerold:

Production year: 2011
Production week: 39 (October)
Production number: 35354 (within this week)

Dus, homebutton problemen? NIET aarzelen maar maak een afspraak bij de Genius Bar (online) en je krijgt gegarandeerd een nieuwe!!!!
Je doet er verstandig aan dit wel te communiceren met Vodafone. Mocht je in de toekomst nog aanspraak willen maken op garantie van Vodafone.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #28  
Oud 17-10-11, 11:21
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Loekieloek Bekijk bericht
Kijk dat is nog eens service, ik wacht nog op omruil.
Hoop natuurlijk op een nieuwe maar ga uit van een refurbished.
Ik heb hem via tmobile dus volgens mij kan je dan niet naar een apple winkel.
Maargoed hoop dat ze hem snel opsturen, best saai zon oude nokia.
Jawel hoor want mijn neef was ook met me mee en hij zit bij T mobile en kreeg ook een nieuwe mee ;-)

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 11:22 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 Bekijk bericht
Je doet er verstandig aan dit wel te communiceren met Vodafone. Mocht je in de toekomst nog aanspraak willen maken op garantie van Vodafone.
Hoe doe ik dit dan? Gewoon even binnenstappen bij een VF winkel? Of per email?
  #29  
Oud 17-10-11, 12:58
mrmo mrmo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkawa Bekijk bericht
net terug uit Oberhause en heb een splinternieuwe gekregen (mijn neef trouwens ook)

Aan het serienummer te zien is ie recent van de band gerold:

Production year: 2011
Production week: 39 (October)
Production number: 35354 (within this week)

Dus, homebutton problemen? NIET aarzelen maar maak een afspraak bij de Genius Bar (online) en je krijgt gegarandeerd een nieuwe!!!!
werkte jou homebutton helemaal niet meer, of deed ie het af en toe niet. ik heb hetzelfde probleem soms moet ik hard erop drukken voordat die reageert en soms werkt die gewoon normaal.

ben ook aan het overwegen een tripje te maken naar oberhausen, maar dalijk sta ik voor paal als mijn homebutton het dan wel goed doet
  #30  
Oud 17-10-11, 14:52
heijdemann heijdemann is offline
• iOS 10.2
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 110
Standaard

Las ergens nog een reset methode op dit forum, open een app druk vervolgens op on/off toets (boven op) tot het slide off menu verschijnt, druk hier na zolang de home button in tot het scherm verspringt.
Suc7
  #31  
Oud 17-10-11, 16:05
dkawa dkawa is offline
• iOS 10.1.1
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 167
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mrmo Bekijk bericht
werkte jou homebutton helemaal niet meer, of deed ie het af en toe niet. ik heb hetzelfde probleem soms moet ik hard erop drukken voordat die reageert en soms werkt die gewoon normaal.

ben ook aan het overwegen een tripje te maken naar oberhausen, maar dalijk sta ik voor paal als mijn homebutton het dan wel goed doet
Af en toe.. Gewoon afspraak maken via de website (ff googlen naar Apple Centre Oberhausen) en afspraak maken met de genius bar. Je krijgt gewoon een nieuwe!!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 16:07 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heijdemann Bekijk bericht
Las ergens nog een reset methode op dit forum, open een app druk vervolgens op on/off toets (boven op) tot het slide off menu verschijnt, druk hier na zolang de home button in tot het scherm verspringt.
Suc7
Gewoon afspraak maken in Oberhausen en je krijgt een nieuwe! Veel Iphone 4 hebben hier last van. Ze stellen geen moeilijke vragen je loopt binnen 10 min met een nieuwe de winkel uit
  #32  
Oud 17-10-11, 21:51
mrmo mrmo is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 19
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkawa Bekijk bericht
Af en toe.. Gewoon afspraak maken via de website (ff googlen naar Apple Centre Oberhausen) en afspraak maken met de genius bar. Je krijgt gewoon een nieuwe!!!!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 oktober 2011 om 16:07 ----------



Gewoon afspraak maken in Oberhausen en je krijgt een nieuwe! Veel Iphone 4 hebben hier last van. Ze stellen geen moeilijke vragen je loopt binnen 10 min met een nieuwe de winkel uit
oke thnx, ik probeerde net een afspraak te maken met boy genius bar maar kreeg de melding: There are no available appointments at this store.

zal het morgen maar nog is proberen
  #33  
Oud 18-10-11, 22:40
vouder17 vouder17 is offline
• iOS 8.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 16
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dkawa Bekijk bericht
Af en toe.. Gewoon afspraak maken via de website (ff googlen naar Apple Centre Oberhausen) en afspraak maken met de genius bar. Je krijgt gewoon een nieuwe!!!!
Wat mooi! Hoe oud was je iPhone? Nog binnen de 1 jaar apple garantie?
  #34  
Oud 19-10-11, 12:07
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

Ik heb precies het zelfde probleem, stond gister nog in de apple store in new castle maar kon daar het probleem niet reproduceren dus wilde niet voor *** staan en ben weer weg gegaan. (was daar toevallig op vakantie).
Maar als ik jullie verhalen zo hoor wil ik nog wel een gokje wagen in oberhausen. Mijn iphone is van Augustus 2010. Heb ik kans op een nieuwe?
  #35  
Oud 21-10-11, 07:42
Loekieloek Loekieloek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

als je tel meer al een jaar oud is gaat apple moeilijk doen over de garantie.
Is dat ik mijn telefoon van tmobile heb, die geven het tweede jaar garantie.

Ik heb iig een nieuwe, thanks dynafix. In tegenstelling tot alle horrorverhalen hebben ze me keurig geholpen.
Binnen anderhalve week heb ik een nieuwe iphone.
(productie week 35 van 2011)

Ik heb er wel een cd bij gedaan met een filmpje van het probleem mocht het niet herproduceerbaar zijn op dat moment.

Ik ben happy heb weer een iphone
  #36  
Oud 24-10-11, 18:10
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

De premium reseller repareert hem zeker ook niet gratis?
  #37  
Oud 24-10-11, 21:34
Loekieloek Loekieloek is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 44
Standaard

ligt eraan. Is een radar aflevering over geweest 2 weken geleden. Daar gaven ze aan dat mediamarkt als tussenpersoon ook 2 jaar garantie geeft. Tmobile dus blijkbaar ook.
Ze vangen het voor de consument op zegmaar, denk niet dat alle retailers dat doen maar juridisch sta je sterk.

Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Wil nog wel eens helpen om die een briefje te laten sturen en de resellert te laten weten dat je gelijk hebt en dit ook gaat halen als het echt moet.

Volgens Europees recht moet apple 2 jaar garantie geven, maarja moeten en doen is nogal een verschil helemaal voor een arrogante Amerikaanse onderneming als Apple.
Die radar aflevering ging over applecare voor laptops, desktops, ed.
250+ euro betalen voor 3 jaar garantie en helpdesk ondersteuning, eigenlijk 1 jaar want 2 jaar garantie is al bij wet verplicht.
En zelfs dat laaste jaar krijg je niet 100% vergoed mocht het kapot gaan, wassen neus verkopen. Omzet technisch gezien doen die rakkers van apple het uitermate best...
  #38  
Oud 24-10-11, 22:01
sont sont is offline
• iOS 11.1
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2011
Berichten: 147
Standaard

Vandaag ook in Oberhoussen geweest ivm met een slecht werkende homeknop.Deze deed het wel maar volgens de medewerker niet zoals het hoorde en werd zonder pardon omgeruild.Nog 4 dagen resterende garantie en niks geen probleem.Niks geen papieren laten zien en binnen een paar minuten was ik weer weg met een splinternieuwe.
Wel even een afspraak maken bij de Geniusbar zoals al eerder vermeld werd.
Je meld je binnen bij een van de medewerkers dat je een afsrpaak hebt en word je binnen een paar minuten geholpen. Ze checken de telefoon en daarna is het een kwestie van seconden.
Top service van Apple.

Laatst gewijzigd door sont; 25-10-11 om 21:15.
  #39  
Oud 25-10-11, 00:55
Mr_recci Mr_recci is offline
• iOS 9.0.2
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 217
Standaard

't probleem is dat mijne 1,5 jaar oud is...

Ik zou even met een reseller kunne bellen en mochten ze het maken, dan ben ik m'n toestel wel weer 2 week kwijt.
Waarom hebben we geen echte Apple Store in Nederland ;_;
  #40  
Oud 25-10-11, 21:00
GaveGozer GaveGozer is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hammertime Bekijk bericht
Ik heb het probleem uigelegd. De Genius medewerker kon het probleem niet reproduceren.. Maar omdat ik helemaal uit NL was gekomen hebben ze me tot 2 maal toe een nieuwe gegeven!

Apple checkt je serienummer om te zien of je nog garantie hebt. Het maakt niet uit naar welke Apple Store je gaat.

Wel ff een afspraak vooraf plannen via de Apple website.
Doen ze moeilijk over het feit dat een iPhone een JailBreak heeft?
Mijn knop doet enorm moeilijk laatste paar weken/maanden. Bij dubbelklikken gaat het 9 van de 10 keer niet goed en kom ik gewoon op homepage ipv in App Switcher.

In Oberhausen zijn er geen beschikbare afspraken... (There are no available appointments at this store.). Hopelijk komt dit binnenkort weer terug zodat ik mn knop kan laten fixen. iPhone komt uit week 47 van 2010, dus bijna een jaar
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Home button werkt niet, itunes vind iphone niet keesdr iTunes 2 07-02-11 19:41
iPhone 4 - Home Button reageert niet goed styloboy7 iPhone algemeen 3 24-09-10 12:52
Home button werkt niet meer SaCreficed iPhone algemeen 5 23-05-10 01:39
home button werkt niet meer EdoubleDee iPhone algemeen 50 12-12-09 23:22
Home button reageert niet goed jaz075 iPhone algemeen 49 02-11-08 01:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.