Iphone 4 32gb €650,- discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bekside haha super jongens maakt mijn avond toch nog goed de leuke ideen hier geld donneren is niet nodig. ik kom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
en ik zal beloven dat je niet mee hoeft naar Breda ;-)
|
|
|||
|
|||
Ondanks het van verre was te zien dat je zou worden opgelicht, blijft het balen.
Wat je wel kan (en eigenlijk moet) doen, is aangifte doen van het probleem. Ook al zou je alleen maar melding maken op bijvoorbeeld OpgelichtopInternet - Index of TROS Opgelicht?!: Home. Hiermee komen zijn gegevens namelijk in een slecht daglicht te staan en kan je voorkomen dat mensen in de toekomst nog door hem (tenminste, door zijn mail adres en rekeningnummer) worden opgelicht. Daarnaast, je laat het hier toch niet mee zitten? Je laat jezelf toch niet zonder problemen oplichten? Het minste wat je kan doen is aangifte, het kan zijn dat ze er niks mee doen, maar als je geen aangifte doet weet je zeker dat er niks gebeurd... |
|
|||
|
|||
Citaat:
uiteraard heb ik hier net zoveel vertrouwen in als jullie allemaal het is voor mij echter de afweging of de eventuele problemen die al mijn acties met zich mee brengt mij die €329,50 waard is. aangezien ik wel zag wie er voor mijn deur stonden..... vandaar dat ik hoop dat het bij het bezoek van gisteravond blijft...... |
|
||||
|
||||
bekside
bedankt voor je verhaal en je eerlijkheid, vond het leuk om te lezen en niet omdat je op bent gelicht.. "zie je wel" is in dit geval niet meer van toepassing.. dus dat ga ik dan ook niet doen. Wel bizar verhaal trouwens... dat je mee moest naar Breda... Bij drDecibel kan je rustig een iphone kopen... met hem heb ik bij elkaar zo'n 30 uur in de auto gezeten (naar prijs en terug 3 keer) Ik hoop dat jij gewoon een goeie iphoen 4 krijgt uiteindelijk. |
|
|||
|
|||
Schakel Peter R. de Vries in!
|
|
|||
|
|||
wat voor lui waren dat dan die voor de deur stonden ??
|
|
|||
|
|||
misschien toch iets meer informatie:
stonden er 2 klerenkasten voor je deur? wat voor types waren het (foute types, onwetenden, nerds, buitenlanders)? toen je zei niet mee te willen wat was hun reactie toen? heb je een kenteken? waarom reageerde de verkoper nu ineens op jouw mail met 'is goed' en niet met de vraag waarom de deal niet is doorgegaan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
ben nog in afwachting van een eventuele terug betaling. ze waren met 3 man sterk... 2 voor mijn deur, 1 wachtend in de auto die ver weg in de straat stond geparkeerd. toen de mannen vroegen of ik mee zou gaan. heb ik uiteraard gevraagd om desbetreffende neef te bellen met hoe het nu zit. (de mannen gingen dit in de auto doen) waarschijnlijk omdat 1 van hen zelf die persoon was uiteraard |
|
|||
|
|||
terugbetaling pfff !!! Wat denk je nu zelf..... Dacht dat je hier wat van geleerd had..
Heel slim ben je niet ofwel.. Sorry hoor maar kan hier niet heel erg goed tegen.. JE GELD KAN JE WEL VERGETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jij bent wel heel erg naief zeg vind het erg lullig voor je geld maar je vraagt er zelf om... |
|
|||
|
|||
Wat voor types waren dat, ik kom toevaliig ook uit de buurt van Breda. Misschien dat ik ze ken of wel eens gezien heb?
|
|
|||
|
|||
@Hermadrid
Zit je zelf ook in dat milieu? |
|
||||
|
||||
lol
misschien kent Hermadrid ze van de scouting, hij is tenslotte AL 16 ;-) |
|
|||
|
|||
Nee,
Niet van de scouting maar ik zit er zelf ook in ja leuk he pas maar op dat ik jullie niet oplicht sukkels |
|
|||
|
|||
hahahaha een eerste aanknopingspunt
|
|
|||
|
|||
Ik zal voor je uitkijken....
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat een lolbroek..
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 4 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 4 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 650 euro bij Kijkshop | black_tear | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-12-10 22:53 |
Iphone 4 32GB UK Locked | sjonson | Koopinformatie Nederland | 88 | 05-10-10 15:51 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
Migratie Treo 650 -> iPhone? | DutchVince | Archief | 1 | 18-10-07 17:39 |
|
|