//

Iphone 4 32gb €650,-

Iphone 4 32gb €650,- discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bekside NIEUWS: ik heb weer een afspraakje gemaakt voor vanavond! heb in dit geval iets mee hoop dat ik met een ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #301  
Oud 26-08-10, 17:45
sth313 sth313 is offline
• iOS 10.3.2
• 10.3.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
NIEUWS:

ik heb weer een afspraakje gemaakt voor vanavond!
heb in dit geval iets mee hoop dat ik met een iphone 4 naar huis mag.

het is maar afwachten wat ik ga aantreffen, ik word om half 9 in omgeving Den Haag verwacht!
Pas op je gaat ze nu al opzoeken of is dit bij een ander persoon? Neem anders echt versterking mee.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #302  
Oud 26-08-10, 17:48
Eppo Eppo is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
NIEUWS:

ik heb weer een afspraakje gemaakt voor vanavond!
heb in dit geval iets mee hoop dat ik met een iphone 4 naar huis mag.

het is maar afwachten wat ik ga aantreffen, ik word om half 9 in omgeving Den Haag verwacht!
Je wordt of aan het lijntje gehouden of ze proberen je meer geld af te troggelen. De kans dat je een iPhone 4 van die mensen krijgt is 0,1....

Maar voor de rest heb je gelijk. Achteraf is makkelijke praten, maar ja, achteraf is ook mooi wonen, maar daar heb je niks aan. Je hebt gewoon gegokt en helaas verkeerd gegokt...
  #303  
Oud 26-08-10, 17:49
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
zoals ik al zei, is het toch wat anders gelopen ook via de mail dan hier nu geschetst wordt.

bij mijn weten ben ik helemaal bloot gegaan, en achteraf is het inederdaad erg dom uiteraard!

ik heb gegokt en verloren!


NIEUWS:

ik heb weer een afspraakje gemaakt voor vanavond!
heb in dit geval iets mee hoop dat ik met een iphone 4 naar huis mag.

het is maar afwachten wat ik ga aantreffen, ik word om half 9 in omgeving Den Haag verwacht!
Ha ha stoer man. Waar in den haag/ Ik ben geboren en getogen in den haag?Ik wil best met je mee en ik neem ook wat mee en dat is geen speelgoed kan ik je verzekeren
  #304  
Oud 26-08-10, 17:50
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eppo Bekijk bericht
Je wordt of aan het lijntje gehouden of ze proberen je meer geld af te troggelen. De kans dat je een iPhone 4 van die mensen krijgt is 0,1....

Maar voor de rest heb je gelijk. Achteraf is makkelijke praten, maar ja, achteraf is ook mooi wonen, maar daar heb je niks aan. Je hebt gewoon gegokt en helaas verkeerd gegokt...
zie dat ik een beetje onduidelijk ben geweest

het is deze keer niet met dezelfde persoon

ik ga vanavond langs bij DRDECIBEL om zijn Iphone over te nemen.

al kwam dat natuurlijk wel stoer over door hier te zeggen dat ik ze even op ging zoeken.... hrmz

hoop dat dit minderdubieus verloopt.
  #305  
Oud 26-08-10, 17:54
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
zie dat ik een beetje onduidelijk ben geweest

het is deze keer niet met dezelfde persoon

ik ga vanavond langs bij DRDECIBEL om zijn Iphone over te nemen.

al kwam dat natuurlijk wel stoer over door hier te zeggen dat ik ze even op ging zoeken.... hrmz

hoop dat dit minderdubieus verloopt.
WAt een barmhartige samaritaan toch ook decibel. Ik wist dat decibel een hagenees was joh. Dat gaat goedkomen en ik hoop dat die bakkie pleur een beetje te zuipen is.
  #306  
Oud 26-08-10, 17:59
mistergadget mistergadget is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 15
Standaard

Ik zou gewoon aangifte doen. Om meer aangiftes hoe groter de kans dat ze gepakt worden.
  #307  
Oud 26-08-10, 18:33
tjiet tjiet is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Hier klopt geen ***** van, eerst het verhaal van 650 dan dat verhaal van die nigiriaan, dan weer een bestelling bij belsimpel en dan ook nog er keer een iPhone in den haag. Dan hebben we het maar niet over de vage details/antwoorden die hier geplaatst zijn. Het verhaal is prachtig leesvoer hoor.
  #308  
Oud 26-08-10, 18:35
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjiet Bekijk bericht
Hier klopt geen ***** van, eerst het verhaal van 650 dan dat verhaal van die nigiriaan, dan weer een bestelling bij belsimpel en dan ook nog er keer een iPhone in den haag. Dan hebben we het maar niet over de vage details/antwoorden die hier geplaatst zijn. Het verhaal is prachtig leesvoer hoor.
het is een beetje een rommeltje geworden he, geef ik jehelemaa gelijk in.

wilde gewoon die iphone hebben. snelle berekening gemaakt wat betreft abbonement met deiphone bij belsimpel.....

toen dacht ik naja schiet maar op bestellen.

toen dacht ik.... waarom zou ik met 2 abbonementen gaan liggen als ik er toch maar 1 nodig heb.

maar als ik het zo lees begrijp ik inderdaad goed dat het allemaal niet al te snugger overkomt... jammer want ik ben toch behoorlijk slim eigenlijk.... hrrrmmmzz

dus heb nu besloten de iphone van DrDecibel over te nemen.

en aangezien ik zag dat het easy was die €169,- van bel simpel terug te krijgen lijkt me dit het beste.
  #309  
Oud 26-08-10, 18:42
tjiet tjiet is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

bestel hem lekker in de uk, 3 weekjes heb je hem, wordt je teminste niet (weer) opgelicht door een telco
  #310  
Oud 27-08-10, 09:10
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

neem je wel wat vrienden mee als je bij drdebcibel langsgaat. jou kennende gaat zelfs zo;'n deal die al op voorhand 100% veilig is fout.......

ik geloof echt helemaal NIETS van je verhaal: vertel nou eens DUIDELIJK hoe je afspraak verliep met de texelse oplichter, wat voor details je hebt gezien van je verkopers enzovoort! je draait er gewoon om heen
  #311  
Oud 27-08-10, 09:32
kleine jan's schermafbeelding
kleine jan kleine jan is offline
• iOS 8.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 759
Standaard

volgens mij ging de afspraak met DrDecibel niet door.... heb ik uit betrouwbare bron vernomen

volgens mij was die afspraak er wel degelijk... maar je gaat inderdaad wel van de hak op de tak met je iphone-koop verhaal.. nu wilde je liever een sim lock tmobile omdat die goedkoper was en je toch t mobile heb?
  #312  
Oud 27-08-10, 09:53
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Ik word er zoe moe van
  #313  
Oud 27-08-10, 11:03
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Beetje vaag verhaal aan het worden, maar ik vertrouw nog in de goedheid van de mens. Ik hoop voor bekside dat ie binnenkort toch echt een iPhone in z'n handen heeft.
  #314  
Oud 27-08-10, 11:44
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lazbart Bekijk bericht
Beetje vaag verhaal aan het worden, maar ik vertrouw nog in de goedheid van de mens. Ik hoop voor bekside dat ie binnenkort toch echt een iPhone in z'n handen heeft.
Beste mensen!

ik ga duidelijkheid geven!

wel degelijk had ik een afspraak met mr. Decibel, echter had ik mij zwaar verkeken op de reistijd en was dit simpelweg niet te redden gisteren.

nu echter na wat verder gekeken te hebben ben ik gisteren nog gaan bellen naar filialen van TELEFOONKOPEN.NL
daar hoorde ik dat ze in het filiaal te eindhoven nog voorraad hadden.

vanmorgen stond ik dus bij opening : 09:30 voor de deur, zij hadden nog 1 19gb model als bestelling en 2x een 32gb.


ik heb nu dus een iphone 4 in mijn bezig icm. een 1 jarig tmobile abbonement I-150

€459,95 betaald voor het toestel
€29,95 per maand (12 maanden)
€24,95 aansluitkosten

totaal: €844,30.

er is dus nog voorraad bij TELEFOONKOPEN.NL!

ook heb ik op dit moment nog een bestelling lopen bij Belsimpel.nl

heb ik ook de €169,- betaald. maar dit heb ik gister gewoon veel te haastig gedaan, deze ga ik dus annuleren nu ik lees dat dat makkelijk gaat bij belsimpel.nl!

de reden waarom ik over mijn oplichtingszaak zo weinig vertel, komt omdat ik 2 erg fijne types voor mijn deur had staan..... en als ik hier al die gegevens ga plaatsen en ze worden kapot gespammed loop ik het risico dat zij nog een keer langs gaan komen..........

en ik begrijp jullie goede bedoelingen en ik zal er ook echt nog wel meer over los laten over heel het verhaal maar nu nog niet!

ben wat dat betreft een beetje een schijterd en die eventuele stress is mij die €329,50 niet waard.

denk ervan wat je wil!

ik ga aan het spelen met mijn iphone 4.

wat mij betreft mag hier een slotje op!

en iedereen uiteraard wel bedankt voor de intresse en hulp!

het is al die tijd alleen maar mijn bedoeling geweest mijn ''ervaring'' te delen in dit forum, waar het volgens mij voor bedoeld is!

Groeten
BekSide
  #315  
Oud 27-08-10, 11:52
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
Beste mensen!

ik ga duidelijkheid geven!

wel degelijk had ik een afspraak met mr. Decibel, echter had ik mij zwaar verkeken op de reistijd en was dit simpelweg niet te redden gisteren.

nu echter na wat verder gekeken te hebben ben ik gisteren nog gaan bellen naar filialen van TELEFOONKOPEN.NL
daar hoorde ik dat ze in het filiaal te eindhoven nog voorraad hadden.

vanmorgen stond ik dus bij opening : 09:30 voor de deur, zij hadden nog 1 19gb model als bestelling en 2x een 32gb.


ik heb nu dus een iphone 4 in mijn bezig icm. een 1 jarig tmobile abbonement I-150

€459,95 betaald voor het toestel
€29,95 per maand (12 maanden)
€24,95 aansluitkosten

totaal: €844,30.

er is dus nog voorraad bij TELEFOONKOPEN.NL!

ook heb ik op dit moment nog een bestelling lopen bij Belsimpel.nl

heb ik ook de €169,- betaald. maar dit heb ik gister gewoon veel te haastig gedaan, deze ga ik dus annuleren nu ik lees dat dat makkelijk gaat bij belsimpel.nl!

de reden waarom ik over mijn oplichtingszaak zo weinig vertel, komt omdat ik 2 erg fijne types voor mijn deur had staan..... en als ik hier al die gegevens ga plaatsen en ze worden kapot gespammed loop ik het risico dat zij nog een keer langs gaan komen..........

en ik begrijp jullie goede bedoelingen en ik zal er ook echt nog wel meer over los laten over heel het verhaal maar nu nog niet!

ben wat dat betreft een beetje een schijterd en die eventuele stress is mij die €329,50 niet waard.

denk ervan wat je wil!

ik ga aan het spelen met mijn iphone 4.

wat mij betreft mag hier een slotje op!

en iedereen uiteraard wel bedankt voor de intresse en hulp!

het is al die tijd alleen maar mijn bedoeling geweest mijn ''ervaring'' te delen in dit forum, waar het volgens mij voor bedoeld is!

Groeten
BekSide
Gefeliciteerd met je iPhone 4! Toch nog een beetje een happy ending
  #316  
Oud 27-08-10, 12:03
tjiet tjiet is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 54
Standaard

Jesus gast, je weet gewoon echt niet wat je moet doen, we hebben je hier zoveel tips en info gegeven, ga je dus alsnog naar een 5de partij toe om een gelocked iphone te kopen met een vaag abbo erbij ? luisteren is ook een vak, en inderdaad dit verhaal moet op slot, volgens mij zit jij ergens in een kelder opgesloten "get out more !"
  #317  
Oud 27-08-10, 12:07
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Tsjonge tsjonge wat een geleuter man. Gefeliciteerd met je iphone 4 en voor de rest ga wat nuttigs doen met je tijd.
  #318  
Oud 27-08-10, 12:11
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Dan maar een slotje voor het weer uit de hand loopt.

//Slotje
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 650 euro bij Kijkshop black_tear Koopinformatie Nederland 1 21-12-10 22:53
Iphone 4 32GB UK Locked sjonson Koopinformatie Nederland 88 05-10-10 15:51
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 22:48
Migratie Treo 650 -> iPhone? DutchVince Archief 1 18-10-07 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:33.