//

Iphone 4 32gb €650,-

Iphone 4 32gb €650,- discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) ja wil hem wel kom je hem zelf even brengen dan......



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

 

 

Discussietools Weergave
  #281  
Oud 26-08-10, 14:10
k1978 k1978 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

ja wil hem wel kom je hem zelf even brengen dan...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #282  
Oud 26-08-10, 14:11
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Nee, kom maar naar breda?
  #283  
Oud 26-08-10, 14:13
k1978 k1978 is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 27
Standaard

In dat achtergelegen gebied kom ik nie
  #284  
Oud 26-08-10, 14:14
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Zonde, jammer
  #285  
Oud 26-08-10, 14:33
Eppo Eppo is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
ik wacht het nog even af, laatste bericht is dat mijn geld terug zou krijgen!

uiteraard heb ik hier net zoveel vertrouwen in als jullie allemaal

het is voor mij echter de afweging of de eventuele problemen die al mijn acties met zich mee brengt mij die €329,50 waard is.

aangezien ik wel zag wie er voor mijn deur stonden..... vandaar dat ik hoop dat het bij het bezoek van gisteravond blijft......
Snap dat je nog wilt wachten, maar een tot nu toe ziet het er naar uit dat je bent opgelicht. Je zou alvast kunnen informeren bij de politie.

Daarnaast hoef je niet snel bang te zijn voor een extra bezoekje. Zulke mensen zijn vaak maar kleine oplichters en vallen nu niet echt onder de zware criminaliteit. Zo snel komen die dus niet terug om even een kleine verbouwing te doen, dat is namelijk een veel zwaardere straf dan oplichting (zelfs bedreiging is al zwaarder dan oplichting). Anoniem aangifte doen is helaas niet mogelijk, maar je zou wel anoniem zijn gegevens op internet kunnen zetten. Toekomstige slachtoffers die dan op google zoeken (iets wat jij ook hebt gedaan) krijgen dan wel een hit en bedenken zich misschien.

Tevens moet je niet vergeten dat je niet de enige bent die door hun bent opgelicht, er zijn vast wel meer mensen die zijn opgelicht. Het is voor hun dus lastig om precies te weten wie gegevens heeft gelekt. (bij aangifte kan dat wel, aangezien de verdachte het recht heeft om in te zien wie een aanklacht heeft ingedient.)
  #286  
Oud 26-08-10, 15:06
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Klopt,
wat ik raarste van heel het verhaal vind..... dat er dus ''oplichters'' zijn die hun €329.50 al binnen hebben en dan de moeite nemen om met 3 man sterk in de auto te stappen om 22:00 voor...... niets?

dat betekent toch dat ze tot alles in staat zijn? is ruim 45 min. rijden naar mij toe! 1.5 uur in auto..... voor de kans dat ik was ingestapt? al die moeite terwijl ze al €329,50 gratis geld hebben gekregen?

ik kan er gewoon echt niet bij!

maar iets anders dan afwachten op die betaling die EVENTUEEL mischien/ waarschijnlijk niet gaat komen. ook bij de politie heb ik nu nog steeds geen verhaal.

dus dat ik ervanuit ga dat ik mijn geld terug krijg is NIET zo, maar ik kan allicht wachten toch?
  #287  
Oud 26-08-10, 15:07
Hermadrid Hermadrid is offline
• iOS 5.1.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2010
Locatie: West-Brabant
Berichten: 633
Standaard

Hoe zit het eigenlijk met die nigeriaans familie heb je hun wel je Iphone opgestuurd? Sorry als je dat al had vermeld maar moet ik heel veer terug lezen.
  #288  
Oud 26-08-10, 15:21
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Heb zojuist bij Belsimpel.nl een iphone 4g 16gb besteld.
order nr. 737.. sta uiteraard onderaan de lijst. maar als ik zo''n ding in mijn kop heb moet ik er ook 1 hebben.

uitgerekend dat ik voor dit (extra) abbonement 24x 29.95 betaal = 718.80+24.95 activatiekosten + 169,- voor het toestel totaal: 912.75 over 2 jaar.

leek mij dan intresanter dan een losse aan te schaffen voor een €750,-
uiteraard is hier wel het voordeel mee dat je hem vandaag nog hebt

kan mijn oude 3gs nog verkopen voor rond de €300,- schade valt allemaal wel mee^^

ik wacht maar gewoon geduldig af en uiteindelijk zal ook ik van het nr. 4 kunnen genieten^^

Laatst gewijzigd door bekside; 26-08-10 om 15:26.
  #289  
Oud 26-08-10, 15:51
Eppo Eppo is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 20
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
Klopt,
wat ik raarste van heel het verhaal vind..... dat er dus ''oplichters'' zijn die hun €329.50 al binnen hebben en dan de moeite nemen om met 3 man sterk in de auto te stappen om 22:00 voor...... niets?

dat betekent toch dat ze tot alles in staat zijn? is ruim 45 min. rijden naar mij toe! 1.5 uur in auto..... voor de kans dat ik was ingestapt? al die moeite terwijl ze al €329,50 gratis geld hebben gekregen?

ik kan er gewoon echt niet bij!

maar iets anders dan afwachten op die betaling die EVENTUEEL mischien/ waarschijnlijk niet gaat komen. ook bij de politie heb ik nu nog steeds geen verhaal.

dus dat ik ervanuit ga dat ik mijn geld terug krijg is NIET zo, maar ik kan allicht wachten toch?
Oke, het is lastig om te weten wanneer het oplichting is en wanneer niet. Zie ook Internetrecht » Wanneer wordt wanprestatie oplichting? - Arnoud Engelfriets blog over juridische zaken op internet, auteursrecht, octrooien en meer . Een melding maken kan dus wel en zou zeker in de toekomst helpen. (en anders een melding op internet kan altijd. Krijg je geld terug, dan vertel je dat en worden de gegvens verwijderd. Tenminste, zo is het bij OpgelichtopInternet - Index )

Over je andere punten, Ze komen natuurlijk naar je toe voor de betaling van de andere 2,5 iPhone (toch snel 325 + 500 + 500 = €1325,- (€500,- is gegokt, maar je had een scherp aanbod gekregen, dus zou het daar wel in de buurt liggen)). De reden dat ze het niet bij je thuis doen is vanwege al de tips die je hier hebt gekregen. Als je de iPhone's daar ergens in je handen krijgt gedrukt, dan kan je hem niet meer testen. Voordat je dan thuis bent om te testen, zijn hun allang weg. Als je met hun was meegereden, dan was er ook een kans geweest dat hun maat net belde dat hij in de buurt was en dat je ok wel even op een parkeerplaats langs de weg kunnen afspreken (of ergens waar een bus komt, zodat je wel thuis kan komen en hun zeker al ver weg zijn).

Daarnaast is het ook maar de vraag of ze van Breda af komen. Voor hetzelfde geld komen ze bij je uit de buurt en zeggen ze dat uit Breda komen. Het is gewoon de bedoeling voor hun om zo vaag mogelijk te blijven, zodat jij/de politie totaal geen aanknopingspunten krijgt.

Je moet niet vergeten dat als je aangifte doet en ze gaan je bedreigen (lijkt mij sterk, maar oke), je nog 2 keuzes hebt. Je trekt dan of je aanklacht in en dan zou het bedreigen ook wel stoppen (ze hebben wat ze wilde) of je geeft de bedreigingen ook aan bij de politie. Bedreigingen staan hoger op de prioriteiten lijst van de politie, dus zou je ook wel sneller worden geholpen.

Ik zou altijd even informeren bij de politie wat je kan verwachten en wat de politie voor je kan doen. Dan kan je altijd nog overwegen om wel of geen aangifte te gaan doen. Persoonlijk zou ik altijd een melding plaatsen op internet en aangfite doen, zodat nieuwe slachtoffers gewaarschuwd zijn. Of ik mijn geld er door terug krijg verwacht ik niet, maar kan dan wel met de gedachte leven dat ik mogelijk iemand anders zijn zuur verdiende geld heb gered.
  #290  
Oud 26-08-10, 15:57
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

bedankt voor alle informatie Eppo,

momenteel aan het werk, wanneer ik thuis ben zal ik om te beginnen alvast online een melding maken zodat er in iedergeval op google wat hits komen als je de info intypt.

dank.
  #291  
Oud 26-08-10, 16:22
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bekside Bekijk bericht
dit zijn vragen waar ik op dit moment nog geen antwoord op kan geven,
ben nog in afwachting van een eventuele terug betaling.

ze waren met 3 man sterk... 2 voor mijn deur, 1 wachtend in de auto die ver weg in de straat stond geparkeerd. toen de mannen vroegen of ik mee zou gaan. heb ik uiteraard gevraagd om desbetreffende neef te bellen met hoe het nu zit.

(de mannen gingen dit in de auto doen) waarschijnlijk omdat 1 van hen zelf die persoon was uiteraard

van het begin af aan heb ik over je verhaal getwijfeld (óf je bent heel naief, óf je bent heel goedgelovig, óf je bent heel dom, óf je probeert ons te vermaken met een onwaarschijnlijk verhaal bv. vaag schermprintje met overboeking wat je als 'bewijs' laat zien). vervolgens ook een vreemde afloop, maar als je om meer informatie wordt gevraagd zodat we je kunnen helpen laat je dat ook weer in het midden.

kom op man! je hebt niets meer te verliezen en hier zitten allerlei lieden die je willen helpen: geef nou meer info. -->
stonden er 2 klerenkasten voor je deur? wat voor types waren het (foute types, onwetenden, nerds, buitenlanders)? toen je zei niet mee te willen wat was hun reactie toen? heb je een kenteken? waarom reageerde de verkoper nu ineens op jouw mail met 'is goed' en niet met de vraag waarom de deal niet is doorgegaan?

Laatst gewijzigd door marco_sire; 26-08-10 om 16:32.
  #292  
Oud 26-08-10, 16:34
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

ow......een andere user in een ander topic heeft ooit ook bijna met een oplichtingszaak te maken gehad en heeft toen de verkopende partij redelijk terug kunnen narren door midden in de nacht te bellen, een marktplaats-advertentie te plaatsen met zijn nummer (gratis stenen, gratis parkieten, gratis kinderkleding e.d.). doe er je voordeel mee!
  #293  
Oud 26-08-10, 16:40
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Oplichtertje pesten...leuk
  #294  
Oud 26-08-10, 17:09
DrDecibel's schermafbeelding
DrDecibel DrDecibel is offline
• iOS 9.0.2
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 714
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marco_sire Bekijk bericht
ow......een andere user in een ander topic heeft ooit ook bijna met een oplichtingszaak te maken gehad en heeft toen de verkopende partij redelijk terug kunnen narren door midden in de nacht te bellen, een marktplaats-advertentie te plaatsen met zijn nummer (gratis stenen, gratis parkieten, gratis kinderkleding e.d.). doe er je voordeel mee!

haha
dat was ik, en ik was er niet ingetrapt hoor
maar de advertentie was gewoon geplaatst

en het waren gratis koikarpers en molukken kaketoe
voicemailbox was na 1,5 uur vol

en ik had hem ook gebeld dat ik net deed dat ik van de recherche was, haha
  #295  
Oud 26-08-10, 17:15
lazbart lazbart is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DrDecibel Bekijk bericht
haha
dat was ik, en ik was er niet ingetrapt hoor
maar de advertentie was gewoon geplaatst

en het waren gratis koikarpers en molukken kaketoe
voicemailbox was na 1,5 uur vol

en ik had hem ook gebeld dat ik net deed dat ik van de recherche was, haha
Dat van die recherche is op zich wel grappig ja, maar volgens mij ook een misdrijf....
  #296  
Oud 26-08-10, 17:24
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

tsjonge wat een verhaal, wie gaat dit verfilmen jongens? de script is er al
  #297  
Oud 26-08-10, 17:29
Suriboy777 Suriboy777 is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Rotterdam
Berichten: 340
Standaard

Ok, via MP contact gehad met Arjan met de vraag: waar kan ik mijn I-4 voor €650 halen. Zie hier het antwoord:

"
Hallo,


Helaas moet ik u melden dat ik niet meer aan huis verkoop vanwege bezoekers die met andere bedoelingen zijn gekomen dus werk ik nu via TNT post.


Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Mvg.


Arjan
"

Hoe geloofwaardig moet dit al zijn om een transactie uberhaubt te beginnen, zucht! Dat mensen al hierin kunnen trappen.
Nee, ik zoek geen I-4.
  #298  
Oud 26-08-10, 17:34
chacho chacho is offline
• iOS 4.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 58
Standaard

Ha ha die spoort niet helemaal. Ik snap ook echt niet hoe mensen hierin kunnen intrappen. Ik heb altijd geleerd eerst het product zien, voelen en eventueel testen en dan pas betalen en nooit iets kopen als het te mooi is om waar te zijn. Het blijft hoe dan ook sneu voor bekside.
  #299  
Oud 26-08-10, 17:38
bekside bekside is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Eindhoven
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Suriboy777 Bekijk bericht
Ok, via MP contact gehad met Arjan met de vraag: waar kan ik mijn I-4 voor €650 halen. Zie hier het antwoord:

"
Hallo,


Helaas moet ik u melden dat ik niet meer aan huis verkoop vanwege bezoekers die met andere bedoelingen zijn gekomen dus werk ik nu via TNT post.


Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.


Mvg.


Arjan
"

Hoe geloofwaardig moet dit al zijn om een transactie uberhaubt te beginnen, zucht! Dat mensen al hierin kunnen trappen.
Nee, ik zoek geen I-4.

zoals ik al zei, is het toch wat anders gelopen ook via de mail dan hier nu geschetst wordt.

bij mijn weten ben ik helemaal bloot gegaan, en achteraf is het inederdaad erg dom uiteraard!

ik heb gegokt en verloren!


NIEUWS:

ik heb weer een afspraakje gemaakt voor vanavond!
heb in dit geval iets mee hoop dat ik met een iphone 4 naar huis mag.

het is maar afwachten wat ik ga aantreffen, ik word om half 9 in omgeving Den Haag verwacht!
  #300  
Oud 26-08-10, 17:42
Alternative Junkie Alternative Junkie is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 66
Stuur een bericht via MSN naar Alternative Junkie
Standaard

Is wel heel veel gedoe, heen en weer mailen. Heb je het nooit gewoon geprobeerd jezelf bij T-Mobile te gaan aanmelden voor een iPhone. Ik had mijzelf 2 weken geleden aangemeld, en ben sinds een paar dagen trotse eigenaar van iPhone 4. Geen gedoe..
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 650 euro bij Kijkshop black_tear Koopinformatie Nederland 1 21-12-10 22:53
Iphone 4 32GB UK Locked sjonson Koopinformatie Nederland 88 05-10-10 15:51
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb PeHa5772 Koopinformatie Nederland 8 24-01-10 22:48
Migratie Treo 650 -> iPhone? DutchVince Archief 1 18-10-07 17:39

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:10.