Iphone 4 32gb €650,- discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het zal toch niet waar zijn dat bekside nu op het politiebureau zit om aangifte te doen? In dit geval zal de ontknoping erg lang ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Het zal toch niet waar zijn dat bekside nu op het politiebureau zit om aangifte te doen?
In dit geval zal de ontknoping erg lang op zich laten wachten. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
fluistermode on...
Bekside?....... Bekside.....??? fluistermode off |
|
|||
|
|||
Ik zat eraan te denken om Beksite account (parody account) aan te maken, maar ik will niet verbannen worden. Bekside, verlos me nou van me lijden.
|
|
|||
|
|||
Als hij 1 euro zou krijgen voor elk bericht in dit topic heeft hij zijn geld terug.
|
|
|||
|
|||
bekside: niet schamen voor de eventuele slechte afloop. We kunnen er allemaal wat van leren.
|
|
|||
|
|||
Beste forum leden!,
ik moet jullie met zijn allen gelijk geven! had mijn laptop en pc klaar staan op de sites die ik nodig had om alles te checken. de bel ging inderdaad, 2 mannen voor de deur. het komt er kortweg op neer..... dat het de bedoeling was dat ik even mee naar Breda ging met hun in de auto..... uiteraard moest ik wel mijn centen meenemen. zelfs ik vond dit niet een al te slimme beslissing...... dus thuis gebleven. betreffende meneer een mail gestuurd om het geld maar terug te storten... wat uiteraard niet gaat gebeuren. spijtig maar waar. mooi lesje geweest voor €329,50 spijtig dat dit zo moet lopen! zij kwamen dus vanuit Breda gereden om mij op te halen naar Breda voor de toestellen.......dat is het verhaal. jammer dat ik hier niet vol trots 3 mooie telefoon op tafel kan showen..... ik troost mij met de pracht van dit forum |
|
|||
|
|||
sorry beksidee... vreemde manier
|
|||
|
|||
duur forum dan...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Geen "ik zei het je toch", maar eerder : Ik vind het oprecht k.t voor je. En kan me heel goed voorstellen hoe je je nu voelt. Hoop dat mensen hiervan leren, het zal jou vast niet nog een keer overkomen.
|
|
|||
|
|||
Jammer, toch + 1 voor het vertrouwen in de mens. (hopen op je geld)
|
|
|||
|
|||
bekside: gelukkig ben je niet meegegaan.
Want het zou denk ik wel slecht voor je aflopen. |
|
|||
|
|||
Wat enorm *** voor je, Bekside.
Erg verstandig dat je niet meeging met de heren. Heb je nog wel kenteken o.i.d van de heren kunnen noteren? Veel sterkte, man! |
|
|||
|
|||
Je mag er niet aan denken wat er gebeurt als je wel instapt, of als die twee heren hun boekje te buiten gaan...
|
|
|||
|
|||
Wtf !!!
Het voelt als een film met een slecht einde, bummer |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nogmaals sneu: boeken sluiten en vooruit kijken! |
|
|||
|
|||
ik ga er dan nu ook een eind aan breien, niet meer vuile woorden aan vuil maken.....
meer gezeur is me geen €330,- waard. mochten er nog vorderingen zijn horen jullie het hier van mij! wie weet krijg ik het geld wel terug gestord (whahaha) fijne avond iedereen! |
|
|||
|
|||
Citaat:
@bekside.. post hier ff een doneer-button van je paypal account. Dan kan iedereen wat eurootjes naar je doneren. Want 1. wij hebben een mooi verhaal kunnen volgen 2. jij hebt ingezien dat niet ieder mens goed van vertrouwen is 3. door onze donaties zie je direct in dat er nog heel wat goede mensen op aarde zijn.. Correctie.. 3. door Mijn donatie zie je direct in dat er nog heel wat goede mensen op aarde zijn.. Hoewel ik ervan overtuigd zijn dat er meer goede mensen op dit forum zijn Laatst gewijzigd door morrisone; 26-08-10 om 00:17. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dit is niet het einde wat we hoopte, maar hun waren met zijn 2e dus nog 3plaatsen over op de achterbank die had je toch kunnen vullen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 650 euro bij Kijkshop | black_tear | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-12-10 22:53 |
Iphone 4 32GB UK Locked | sjonson | Koopinformatie Nederland | 88 | 05-10-10 15:51 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
Migratie Treo 650 -> iPhone? | DutchVince | Archief | 1 | 18-10-07 17:39 |
|
|