Iphone 4 32gb €650,- discussie in Koopinformatie en ervaringen forum; ( verdwijnt na registratie ) Deze denk ik?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Deze denk ik?
|
|
|
|
||||
|
||||
Er staan geen persoonlijke gegevens in, dus neem aan dat posten mag(?)
deze adverteerder is het: Advertenties van Arjan uit Den burg , Noord-Holland - Marktplaats.nl |
|
|||
|
|||
Betaling via Paypal.........dus geen risico voor de koper??
|
|
|||
|
|||
Ik ben benieuwd!
Laatst gewijzigd door LorraineG; 25-08-10 om 22:21. |
|
||||
|
||||
ff de laatste status, het neefje uit Brabant van de verkoper op Texel staat zometeen om 10 uur voor de deur bij Bekside?
Er is toch niet 1 iemand die echt denkt dat die zometeen met een Iphone in zijn handen staat |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Zou iig wel voor een verassende ontknoping zorgen =).
|
||||
|
||||
jahoor
en op 5 dec komt er ook een oude man die allemaal cadeautjes voor jullie heeft |
|
|||
|
|||
Ben ik de enige die zich afvraagt hoe die iPhones van Texel naar het neefje gekomen zijn?
|
|
||||
|
||||
Met de boot natuurlijk
|
|||
|
|||
de link is inderdaad de goede,
ik verwacht nu elk moment iemand voor de deur.... @ BOR: in het eerste email contact was het verhaal al dat zijn neef in Canada stage liep en vandaar uit de iphone's had. wat hun connectie is geen idee. de 1 de zakelijke kant de ander de aflever kant? we gaan het zien of er zo iemand voor de deur staat. |
|
|||
|
|||
22:00....
Ding Dong...... Arjan? Ja..... To be continued |
|
|||
|
|||
het gaat toch echt gebeuren
de bezorger belde zojuist, dat hij onderweg is en 11km van me vandaan..... ik ben benieuwd! |
|
|||
|
|||
spannnned!
|
|||
|
|||
Citaat:
Ja, hallo met Arjan, we waren op de boot. Toen kwam er een verschrikkelijke storm aanwaaien, mijn hemelse vader. De boot is toen uit koers geraakt, richting Denemarken. We moeten dus wachten tot het mooi weer wordt. En je weet he, het weer is erg onbetrouwbaar hier in Denemarken. Wel een mooi land overigens. Morgen als we wakker worden, kan ik een nieuwe poging wagen om af te leveren. Ik zal met de hoge snelheidstrein aankomen in Amsterdam. Vervolgens zal ik de taxi pakken om direct bij je te komen, als de navigatie het niet begeeft. Dus ff duimen en ik zie je morgen. Houdoeeeeeeeeee. /sarcasme uit |
|
|||
|
|||
Je bent nu met z'n drieën, right?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Deze thread wordt een topper in de Ibookstore...
daar kan Tomas Ross niet tegen op |
|
||||
|
||||
Stream de handel ff over de webcam... dan heb je meteen getuiges in het geval dat het misgaat .
Suc6, ik hoop het echt voor je! |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nou, die 11km kan toch niet zo lang meer duren? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 650 euro bij Kijkshop | black_tear | Koopinformatie Nederland | 1 | 21-12-10 22:53 |
Iphone 4 32GB UK Locked | sjonson | Koopinformatie Nederland | 88 | 05-10-10 15:51 |
Iphone 3GS 32gb vs Ipod touch 32gb | PeHa5772 | Koopinformatie Nederland | 8 | 24-01-10 22:48 |
Migratie Treo 650 -> iPhone? | DutchVince | Archief | 1 | 18-10-07 17:39 |
|
|