Online store : stand van verzending? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door wvy Blijkbaar hebben ze een grote voorraad klaar in die week want iedereen die besteld krijgt dezelfde leveringsdatum. De mijne (32Gb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Had eigelijk niet moeten op blijven om bij de eerste te zijn. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bestelling gecanceled heb er 1 in Amsterdam gehaald gister.
|
|
|||
|
|||
Heb ne 16Gb gold en 16Gb grey gehaald in Amsterdam. Thuisgekomen wou ik mijn bestelling in de UK annuleren ... was die net van 'in progress' naar 'dispatched' gegaan ... annuleren kon dus niet meer. Ga ze na ontvangst moeten terugsturen dus.
|
|
|||
|
|||
Heb je die vandaag 31 oktober gehaald?? Als ik bel zeggen ze dat de iPhone 5s 16G niet op voorraad is.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mvg |
|
|||
|
|||
9/10 besteld in de Apple store UK: space grey en gold 16gB
31/10 geleverd in de UK |
|
|||
|
|||
Besteld 24-10, verzending wordt voorbereid!
Iphone 5s 64g, grijs en zilver. Besteld in de online store en gedateerd 24-10 (eigenlijk 25-10 NL tijd 01:17); verzending voorzien 11-15 november. Net is de status gewijzigd naar "verzending wordt voorbereid". Mijn creditcard is ook net gecharged. Het lijkt eindelijk te gaan gebeuren!
|
|
|||
|
|||
Ah bij mij is die nu ook veranderd in "verzending wordt voorbereid", maar van creditcard nog niets afgeschreven.
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks Geleverd: 11 Nov, 2013 - 15 Nov, 2013 door Expreslevering Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd Laatst gewijzigd door Patrique; 07-11-13 om 21:27. |
|
|||
|
|||
Hier ook nog niks maar denk dat het vannacht en morgen wel zal gebeuren voor de meeste
|
|
|||
|
|||
Ik krijg standaard uit veiligheidsoverwegingen een sms zodra de kaart wordt gecharged. Op het kaartoverzicht online is nog niks te zien.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier nog nix veranderd...helaas...
"Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks Geleverd: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 door Expreslevering" iPhone5S 64G Gold besteld op 25-10...
|
|||
|
|||
Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks
Geleverd: 12 Nov, 2013 - 15 Nov, 2013 door Expreslevering 64-GB iPhone 5s, spacegrijs (besteld 25-10 om 1u10!!) Hier ook nog niets veranderd, maar ben toch blij dat bij iemand de status is veranderd en dat m.a.w. het stilaan zal gaan beginnen, maar ik hoop toch dat mijn pakje deze nacht nog in de kamion ligt voor morgen levering, ...anders is het pas voor ten vroegste dinsdag... |
|
|||
|
|||
Bij mij is de status ook veranderd naar verzending wordt voorbereid en mijn CC is aangeslagen.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
25/10 om 01.01 bestelde ik met CC een Space grijs 32 Gb.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hebben jullie een mail gekregen of hoe zien jullie dit? Ik heb een iPhone 5s 32gb space gray besteld om 1:04 uur 25 oktober
|
|
||||
|
||||
Je kan je 'berichten over verzending' via je account in de appstore configureren...
1. Naar je standaard (apple-id) e-mail adres.. 2. Naar een bijkomend e-mail adres 3. Naar een mobiel nummer... |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uur dat de Duitse Online store online komt | Tasty | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 12-09-14 08:15 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|