Online store : stand van verzending? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) De mijne staat op "verzending wordt voorbereid"....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
De mijne staat op "verzending wordt voorbereid".
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Besteld op 25/10 's morgens 08:00u - Gold 5S 32 Gb
Status nog niet veranderd Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks Geleverd: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 door Expreslevering
|
|||
|
|||
Ook mijn bestelling is vannacht omgezet naar Verzending wordt voorbereid. Ben benieuwd wanneer nu de bestelling echt verzonden gaat worden.
Sabi |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Verzonden op 8 november!!!!!!!! Ik kan de bestelling nog niet volgen...
|
|
|||
|
|||
Hier ook verzonden op 8 nov
|
|
|||
|
|||
Verzonden: Wordt op 11/11/2013 geleverd via Expreslevering
16-GB iPhone 5s, goud |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Spacegrey 32GB, besteld 25/10 rond 01.00u, wordt geleverd op 11/11!!
|
|
|||
|
|||
Nog effe geduld mensen, nog enkele dagen, vanaf dinsdag zal het wel volle bak leveren zijn, hier thuis zijn er eigenlijk 3 mensen die wachten op de Iphone 5S, mijn zoon neemt mijn iphone 5, en zijne "oude iphone 4S" neemt een vriendin van hem over...spanning stijgt hier serieus. ik denk dat er nu paletten en paletten vol iphones klaar liggen maar dat appel graag nog een beetje met ons voeten speelt en het vertikt om het iets vroeger te verzenden...
Super dat ze op 11 november al leveren, ben blij voor hun! Werken de distributiediensten dan? (wapenstilstand) Ik dacht in Belgie niet... afijn |
|
|||
|
|||
De mijne is ook verzonden! 32gb spacegray, besteld om 1:04 uur. Apple maakt er weer een lang weekend van.. Als ze één dag eerder hadden geleverd hadden we hem net voor het weekend gehad..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Account...Controleer bestelstatus... Als je ingelogd bent links je ding doen... Zie screenshot... Uiteraard dient dit op je pc/mac te gebeuren...mijn gedacht... Laatst gewijzigd door Wally©; 08-11-13 om 16:38. |
|
|||
|
|||
Hier nog steeds word bewerkt ,ook besteld iets na 1 u.
Belgen mogen trg wat langer wachten precies. |
|
|||
|
|||
Voldoende voorraad bij de Apple store, waarom dan nog wachten voor de uitlevering van de online store?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
AHA !!!
Something's movin' !!! |
|
|||
|
|||
Spacegrijs 64 GB besteld 25/10 01u10 (online store België)
Hier ook verzending wordt voorbereid. Ben benieuwd wanneer leveren, morgen, maandag of dinsdag, ik vrees het laatste. Maar ben toch blij dat er op mijn pakje al mijn naam en adres kleeft. Ik herinner mij hier ooit iemand die een soort werkblad maakte met een overzicht van wie wanneer besteld had en wanneer het geleverd werd (was het nu voor een ipad of iphone? 1 of 2 jaar geleden) . Ik heb de indruk dat er in het verleden meer mensen online bestelde. Zou het zijn met dat er een apple store in Amsterdam is bijgekomen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uur dat de Duitse Online store online komt | Tasty | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 12-09-14 08:15 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|