Online store : stand van verzending? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Verzonden op 8 november 2013 Geleverd: 11 Nov, 2013 - 15 Nov, 2013 Volg verzending Nou hoop ik dat ze hem bij de buren afgeven, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzonden op 8 november 2013
Geleverd: 11 Nov, 2013 - 15 Nov, 2013 Volg verzending Nou hoop ik dat ze hem bij de buren afgeven, maandag is er niemand thuis!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nu net een update waar ik echt niet vrolijk van wordt....
De bezorgingsdatum stond op 11/11 en nu? Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar) Nov 13, 2013 Onderweg naar land van bestemming - volgende update verwacht over 4 tot 5 werkdagen Laatst gewijzigd door Navigare; 09-11-13 om 10:45. |
|
|||
|
|||
Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks
Geleverd: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 door Expreslevering Komt niet in aanmerking om te worden geannuleerd of geretourneerd Waarom? 32-GB iPhone 5s, spacegrijs Recyclevergoeding Besteld 25/10 rond 02:00 |
|
|||
|
|||
De Apple bestelsite loopt gelukkig achter qua gegevens! Via DHL is met de traceercode te zien dat hij een gisteren in Brussel was en gisteravond aangekomen is in Nederland (Eindhoven in mijn geval)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De zending informatie is vanaf Eindhoven ingevoerd op 8 november. De zending zelf heeft vanmorgen Brussel verlaten om 6:25. |
|
|||
|
|||
Thx Jorovic!!!!!
Op de dhl site staat nu: 11.16.uur aangekomen in Amsterdam. |
|
|||
|
|||
Helemaal gelijk! De iPhone is overigens om half 12 weer aangekomen in een distributiecentrum in Eindhoven. Vraag me toch af waarom de iPhone naar Brussel moest.. Maar als hij maandag wordt afgeleverd hoor je mij niet klagen.
|
|
|||
|
|||
Status wijziging : 5S spacegray 64 GB online store BE, 25/10 1u10 besteld
Yes! Verzonden op 9 november 2013 Geleverd: 12 Nov, 2013 - 15 Nov, 2013 De levering is voor 12 november! Ben ik de eerste belg? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zal 12/11 worden geleverd .... Tweede Belg dan? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier ook sms-ke...meel ontvangen...
Verzonden op 9 november 2013 Geleverd: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 Levering voorzien voor dinsdag aanstaande... iPhone 52 64G Gold... Ikke...en die van ons (want die krijgt de iPhone4) wreed content... Wordt een tripke naar een mobistar center volgende week voor een micro + nano sim... De 4de belg sluit zich aan...allez meer nen Italo-belg...
|
||||
|
||||
Hier een 32 Gb Gold die waarschijnlijk dinsdag zal geleverd worden (België - Oostende)
Verzonden met TNT Express Estimated Delivery Date (Subject to change)Nov 12, 2013 Gelukkig levering op het werk - is altijd iemand aanwezig
|
|||
|
|||
Vanmorgen wederom mijn dagelijkse check van mijn bestelstatus. krijg ik nu de melding: Het spijt ons.
Er is iets fout gegaan met je aanvraag. Probeer het later opnieuw. Moet ik mij zorgen gaan maken (de hele ochtend al ) (Op 28 oktober een 5S 16 Gb Space Grijs besteld. Verzending tussen 14 en 20 November) |
|
|||
|
|||
@ Machero, hier hetzelfde al sinds gisteren die melding.
Had eerder al wel mail met verzendbevestiging en het DHL tracknummer bewaard, dus kijk later wel op DHL of het morgen of dinsdag wordt. Laatste keer was datum veranderd naar dinsdag op Apple, hij is eerst al van NL naar België gegaan en is nu weer in Eindhoven. We wachten maar af |
|
|||
|
|||
Ok, dank voor je reactie. Maar rustig afwachten.
|
|
|||
|
|||
Hier werkt het weer nu
|
|
|||
|
|||
op dhl staat "Zending bij koerier voor aflevering" maar op apple.nl staat dat ie morgen pas bezorgd word.. ben benieuwd..
|
|
|||
|
|||
kreeg net nieuws van het thuisfront. .... pakketje is afgeleverd
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uur dat de Duitse Online store online komt | Tasty | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 12-09-14 08:15 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|