Online store : stand van verzending? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Artikelen worden verwerkt, geleverd 11 nov - 15 nov (iPhone 5s zilver) Was ook 1 van de mensen waarbij de bestelling werd geannuleerd ivm iDeal ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Artikelen worden verwerkt, geleverd 11 nov - 15 nov (iPhone 5s zilver)
Was ook 1 van de mensen waarbij de bestelling werd geannuleerd ivm iDeal Volgens iemand van Apple zou er voor iedereen die geannuleerd was een iPhone gereserveerd zijn, totdat iemand die na mij bestelde deze week zijn iPhone al ontving |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gek wordt ik ervan. Ben in staat om vanavond naar de Apple Store te rijden......
|
|
|||
|
|||
Orderdatum: 25 oktober 2013 18:54 (nadat mijn 's nachts geplaatste order, betaald via iDeal, werd geannuleerd)
Informatie in de email: Klaar voor verzending: 2-3 weken Levering: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 door Expreslevering Informatie online: Verzending wordt voorbereid Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks Geleverd: 11 Nov, 2013 - 15 Nov, 2013 door Expreslevering De status is overigens vandaag pas omgezet naar 'verzending wordt voorbereid'. Ik ben trouwens benieuwd wat hier de ervaringen zijn m.b.t. de daadwerkelijke levertijd nadat de status is bijgesteld naar 'verzonden' in het geval van een online geplaatste order. Vraag me bv. af of er dan nog een levertijd geldt van een aantal werkdagen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn ervaring is dat er maar één dag tussen zit, het zijn nl. express verzendingen en ook al is het UPS / DHL / TNT, die leveren de volgende dag uit ... Dus waarschijnlijk heb je hem nog voor het weekend !
|
||||
|
||||
Besteld op 26 oktober 2013
Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks Geleverd: 13 Nov, 2013 - 19 Nov, 2013 door Expreslevering
|
|||
|
|||
Ik heb een Iphone 5S SpaceGrey 32gb bestelt via de Belgische Apple store site op 25 Oktober 2:00 s'nachts.
En ik heb ook nog steeds de melding: Artikelen worden verwerkt staan. Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks Geleverd: 14 Nov, 2013 - 20 Nov, 2013 door Expreslevering Heeft dit enig invloed dat ik de betaling heb gedaan via bankoverschrijving? Want ik zie veel mensen die hem later dan mij hebben bestelt en die dus leveringsdatums hebben van 11 nov-17 nov. Ik hoop echt dat ik heb voor 20 nov ga ontvangen. |
|
|||
|
|||
Mijn status is dan eindelijk naar 'verzending wordt voorbereid' gegaan tussen de middag. De levering zal dan wel plaats vinden op de laatste dag van de opgegeven periode van 12 tot 18 november. Maandag komt'ie dan eindelijk denk ik. Hehe!
dtroxx: jij al een status wijziging? Laatst gewijzigd door IJeannet; 14-11-13 om 15:12. |
|
|||
|
|||
@EddyG: mensen die betalen met een bankoverschrijving moeten wachten tot de betaling binnen is, dat is ongeveer een week verschil..sterkte nog...het wachten zal beloond worden het is een prachtig toestel
|
|
|||
|
|||
En toen ging het ineens heel snel, want de iphone is verzonden met UPS en de leverdatum is MORGEN!!! YEY!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Afgelopen dinsdag heb ik overigens een iPad Mini Retina besteld (ook via de online store) en daarvan heb ik vanmiddag een melding mogen ontvangen dat deze verstuurd is. Verwachte levertijd volgens Apple (in de verzendbevestigingsemail) is 21 november terwijl in online tracking status wordt aangegeven 19 november. Het ziet er zo naar uit dat ik de veel later bestelde iPad eerder ga ontvangen dan de iPhone. Toch wel apart aangezien de iPhone al wekenlang staat 'gepland' om deze week te worden bezorgd. Bestelstatus-service is op dit moment niet te bereiken vanwege de extreme drukte, aldus een bericht op de Apple website. Laatst gewijzigd door denbear; 14-11-13 om 20:59. Reden: toevoeging |
|
|||
|
|||
Vergeet die Apple store, 3 dagen geleden bestelt bij een A-Mac store, gewoon in de winkel 10% aanbetaald. Morgenochtend (14-11-2013) om 08.00u voor de deur en ophalen maar die iPhone 5S 16GB Space gray. Voor mij alleen nog maar de A-mac winkel, deze zijn ook Premium reseller.
|
|
||||
|
||||
Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks
Geleverd: 13 Nov, 2013 - 19 Nov, 2013 door Expreslevering Wat een *** bedrijf! Voor mij de laatste keer online via die apple store. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als ik me niet vergis zijn we vandaag 15 November en heeft Apple nog netjes tijd tot dinsdag 19 november om te leveren ... |
|
|||
|
|||
Zou me niets verbazen als de iphones met de leverperiode 13 tot 19 vandaag verzonden worden. Die van mij stond op 12 tot 18 en die is gister in één dag van 'artikelen worden verwerkt' naar verzonden gegaan.
Dus nog even geduld en dan heb je em toch gewoon maandag of dinsdag. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De hele dag me niet zo op mijn werk kunnen concentreren. Komt UPS om 10 voor 6. Hahahaha. Hij ligt te syncen.
Vanavond lekker ermee spelen. |
|
|||
|
|||
Bij mij staat nog steeds "Artikels worden verwerkt" Levering 14nov-20nov.
Ik hoop nu echt dat hij komende maandag gaat klaar gemaakt worden voor verzending, anders denk ik niet dat ik hem op woensdag 20 november nog ga hebben :-(. Dan doe ik op 20 november toch een telefoontje naar de apple store denk ik. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Waarom al die paniek...
Als er staat levering x tot x... Dan is de 2de x de uiterste datum... En éénmaal klaargemaakt voor verzending gaat het heel snel... Zeker weten !!!
|
||||
|
||||
Daaaag online store! Hallo amac, ik kan er morgen om!!!!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uur dat de Duitse Online store online komt | Tasty | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 12-09-14 08:15 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|