Online store : stand van verzending? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bowle op dhl staat "Zending bij koerier voor aflevering" maar op apple.nl staat dat ie morgen pas bezorgd word.. ben benieuwd.. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Afgeleverd maar was niemand thuis.. Iemand enig idee of ik het kan ophalen bij een servicepoint..?
|
|
|||
|
|||
Hier ook UPS aan de deur, terwijl we niet thuis waren!
Morgen tweede afleverpoging, dan ben ik wel thuis! |
|
|||
|
|||
Net ontvangen, dus datum op Apple klopt niet altijd
|
|
|||
|
|||
DHL vereist legitimatie bij aflevering op kantoor
Aflevering op kantoor. Gaat normaal prima met Apple producten: postkamer neemt aan en tekent. Bij de iphone moet volgens DHL de geadresseerde persoonlijk tekenen en zijn legitimatie laten zien. Ik was er niet, en dus is het pakketje mee terug genomen. In de bezorginformatie op de online Apple store staat dat tekenen postkamer/receptie wel kan. Niet volgens DHL dus...
|
|
||||
|
||||
Status bij UPS...
Etiket aangemaakt op:11/11/2013Een UPS verzendlabel werd aangemaakt. Eenmaal de zending in een van onze gebouwen aankomt, zal de traceerstatus, inclusief de verwachte afleverdatum, worden aangepast. Wij wachten rustig af...Wij genieten van een feestdag hier in België... Vermoedelijke leveringsdatum staat bij Apple op 12-11...
|
|||
|
|||
Zijn er medeforum leden,die met het iDeal debaclé geconfronteerd werden en zodoende " achteraan konden sluiten " voor een volgende bestelling en inmiddels al geleverd ?
|
|
|||
|
|||
Afgeleverd!!!
Mooi dingetje hoor |
|
||||
|
||||
Aha...D'r komt schot in de zaak...
Geplande aflevering Dinsdag, 12/11/2013 Voor het einde van de dagLaatste locatie:Eindhoven, Netherlands, Maandag, 11/11/2013 |
|
|||
|
|||
Mijne komt met DHL en ik kan nog steeds niks zien op de site.
Normaal word hij morgen geleverd maar de site zegt niks gevonden. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Hou je account in de gaten...Het tracking nummer zal veranderen naar een DHL tracking nummer...Het bewuste nummer dan gewoon kopiëren in de DHL zoekmachine...Komt wel goed...Was hier net hetzelfde maar dan voor UPS... |
|
|||
|
|||
Zou best kunnen,zal het in de gaten houden.
Hopelijk wel morgen want ben heel de dag thuis. |
|
||||
|
||||
Raar, mijn toestel komt uit 'Waalwijk' en via TNT Express ...
Verwachte leveringsdatum: 12 november ... Ik heb mijn kantooradres opgegeven, hopelijk loopt alles zoals het hoort en heb ik morgen mijn 5S - 32Gb Gold
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Dat klopt, hier in Waalwijk zit namelijk Syncreon, dat is een groot distributiecentrum voor oa Apple en andere grote namen. Weet je hoe frustrerend het is als je weet dat je telefoon hier van de overkant van de snelweg vandaan moet komen, maar je dat toch moet wachten op een pakketdienst die op de meest onmogelijke tijden komt aanbieden???
|
|
|||
|
|||
Binnen! Aflevering was verschoven naar 12 november, maar hij is toch vandaag bezorgd.
|
|
||||
|
||||
It's on the move !!!
Eindhoven, Netherlands 11/11/2013 23:35 Departure Scan |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Brussel...
Brussels, Belgium 12/11/2013 1:22 Arrival Scan Ik hoop maar dat de chauffeur zich niet ziek meld vandaag... |
|
||||
|
||||
Hier zit er ook beweging in:
11 Nov 2013 22:53:00 Eindhoven Shipment In Transit. 11 Nov 2013 20:48:57 Arnhem Hub Shipment In Transit. 11 Nov 2013 18:47:46 Arnhem Hub Shipment Received At Transit Point. Yes, met een beetje geluk en vlot verkeer is ie er vandaag !! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uur dat de Duitse Online store online komt | Tasty | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 12-09-14 08:15 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|