Online store : stand van verzending? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Brussels, Belgium 12/11/2013 4:14 Import Scan 12/11/2013 3:35 Out for Delivery...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Brussels, Belgium
12/11/2013 4:14 Import Scan 12/11/2013 3:35 Out for Delivery
|
|
|
||||
|
||||
Geleverd: 13 Nov, 2013 - 19 Nov, 2013 door Expreslevering
Vandaag nog altijd Artikelen worden verwerkt
|
|||
|
|||
Hier levering van DHL express delivery leveringsdatum verandert van 12 naar 13 november. Hopelijk komen ze vandaag toch langs. Ik had nl. deze dag vrij gehouden...
|
|
|||
|
|||
Nou hij is binnen hoor .....
|
|
|||
|
|||
Hier ook juist ontvangen
|
|
|||
|
|||
Het komt hier dan toch goed.
Zonet een statuswijziging bij DHL om 14u35 : Status : With delivery courier Dat hij maar eerst langs hier passeert... Ben terug aan te spreken thuis.... |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier is ie al binnen van 12.30...
One word... A W E S O M E !!! |
|
|||
|
|||
Spacegrijs 64 GB besteld 25/10 01u10
Verzonden op 9/11 Ontvangen 12/11 17u15 (DHL) Moet nu nog een uurtje wachten tot alles is overgezet van itunes 55 GB... Spoedig ontvangst voor de nog wachtenden. |
|
|||
|
|||
Ik heb een vraag, als ik inlog op de applesite staat er dat hij moet komen tussen 11-15 maar hij is nog niet eens in de 3e fase. hij is nog steeds bij, artikelen worden verwerkt. is dit nou een fout van hun? welk opmerkelijk is dat de datum de eerste week op 15-23 stond en nu al 1.5 week op 11-15. Wat kan ik doen? en iemand dit vaker meegemaakt?
|
|
|||
|
|||
Als ik me niet vergis had je al van begin problemen. Nochtans had je één van de eerste besteld? Er is wel een verschil met de mensen die met een Kredietkaart betalen, die worden sneller bediend. Uw bestelling werd geannuleerd? Misschien daarom dat ze dit achteraf rechtgetrokken hebben van 15-23 naar 11-15. Mijn ervaring is dat ze altijd leveren zoals aangegeven en soms iets vroeger. Maar dat is zoals met andere zaken als het nekeer misgaat... Maar ik zou morgen nekeer bellen en vragen hoe het zit. Misschien heb je juist iets besteld dat minder te verkrijgen is... Een beetje duidelijkheid is toch wat je verdiend. Voor zover ik hier heb kunnen zien, ik kan me vergissen, zijn de mensen van de groep 11-15 en 12-15 al bediend. Of vergis ik mij? Ik zou ook niet gerust zijn.
|
|
||||
|
||||
Gisteren om 15u netjes ontvangen via TNT Express .. collega op het werk, zelfde model (Gold - 32Gb) met een uurtje verschil ontvangen via UPS ....
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had mijn 5s een paar uren na de lancering gekocht (rond 11 u in de ochtend) en bij mij staat ook nog steeds 'artikelen worden verwerkt' hoewel hij tussen 12 nov en 18 nov geleverd moet worden.... |
|
|||
|
|||
Hee, nieuw lid hier
Hier middernacht na lanceren besteld via Apple online store, levertijd 11-15 november. Nog altijd 'Artikelen worden verwerkt' Heb zo het vermoeden dat hij deze week niet meer binnen gaat komen. Hoelang duurt het gemiddeld voor hij binnen is als hij van deze status af gaat? 1 dag? 2-3 dagen? |
|
|||
|
|||
De volgende stap is : Verzending wordt voorbereid.
Dan duurde het bij mij nog een dag eer het verzonden werd. Maar soms blijft het enkele dagen zo hangen. Dus dan zou het mogen gaan gebeuren voor u. Ik heb er geen idee van of het al gebeurd is dat apple online store na de vooropgestelde datum verzond. Ik heb altijd gedacht, gehoord dat de datum klopte. Maar ik kan me vergissen. |
|
||||
|
||||
Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks
Geleverd: 13 Nov, 2013 - 19 Nov, 2013 door Expreslevering Laatst gewijzigd door dtroxx; 13-11-13 om 14:16. |
|
|||
|
|||
Hier ook:
Artikelen worden verwerkt Klaar voor verzending: 2 - 3 weeks Geleverd: 12 Nov, 2013 - 18 Nov, 2013 door Expreslevering Mensen die na mij hebben besteld hebben 'm al lang en breed in huis. Begin nu wel te balen. Wordt die pagina van de bestelstatus nu zo slecht bij gehouden bij Apple? Als ze nog voor de 18de willen leveren dan zou vandaag die status toch op zijn minst moeten wijzigen in "verzending wordt voorbereid". |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het spul is ook gewoon veel te mooi Maak me nooit druk om dat soort dingen, behalve met mijn iPhone. Om gek van te worden.
Heb voor de 5 in de rij gestaan bij de Apple store. Gewoon voor de fun (en de iPhone natuurlijk) |
|
|||
|
|||
1 weekje..
donderdag 24 oktober gebeld, vrijdagochtend half 10 geleverd (5S 16Gb spaceGrey).
Was niet echt een onlinebestelling maar een RMA case. Mijn oude 5 had zoveel problemen (lang verhaal) en uiteindelijk zonder extra kosten een splinternieuwe iPhone 5S gekregen en op zeer korte termijn dus.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Uur dat de Duitse Online store online komt | Tasty | Koopinformatie Rest Europa | 8 | 12-09-14 08:15 |
iPhone 5 kopen via Apple online store én retail store? | Tjade3 | Koopinformatie Nederland | 2 | 26-09-12 23:04 |
|
|