iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door blingbling Pin je er niet op vast. Toen ik 2 jaar geleden om 01:00 uur in de rij ging staan stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|
|||
|
|||
Ja dat was geen probleem, had alle keus nog.
Denk dat als je er rond een uur of 7 staat je ook nog wel beet hebt, al las ik wel dat tijdens de pre-order de 6 Plus harder gaat dan de gewone 6, dus hoop dat dat wel een beetje gelijk op gaat tijdens de reguliere verkoop. Edit: poll aan de startpost toegevoegd om een beetje inzichtelijk te maken welke modellen waarschijnlijk het hardst lopen. Even stemmen dus! Laatst gewijzigd door blingbling; 12-09-14 om 14:57. |
|
|||
|
|||
Gestemd!!Jij gaat ook? Hoe laat? Wellicht kunnen we meeten? Ik ga alleen namelijk..
|
|
||||
|
||||
Als ik in Duitsland niks kan regelen ga ik ook de 26e Amsterdam!
Maar in tegendeel tot jou pdavie, ben ik wel 19 (nouja 18, bijna 19)
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik wil ook gaan! Rond 06:00/07:00?
|
|
||||
|
||||
Btw, gaan jullie sochtends of savond al?
Lees hierboven al 06:00 |
|
|||
|
|||
Ja ik ben er rond 7:00 's ochtends. De 26ste welteverstaan. De 25ste is me ff te gortig en totaal overbodig. Tenzij je het leuk vind natuurlijk
|
|
|||
|
|||
Ik ga eenmalig in de rij staan, lijkt me een leuke ervaring. Ben van plan om de 25e er om 18:00 uur te staan (zoveel mogelijk zekerheid). Ik ga voor de:
6 plus 64gb wit 6 64gb wit Hoop dat ik dan bij de eerste 100 zal staan |
|
|||
|
|||
1800 uur??? En dan bij de eerste 100? Je staat vooraan denk ik? Das wel vroeg imho...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 13 september 2014 om 23:06 ---------- Ik ga denk ik ook rond een uurtje of 5 thuis weg, dan ben ik er als t mee zit om half 7. Misschien zelfs met de trein. (s ochtends) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ben zelf ook nog nooit geweest, dit jaar ook de eerste keer. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Het wordt dus ook mijn eerste keer, maar ik vraag me altijd af hoe het gaat met naar binnen gaan. Op filmpjes zie je wel eens, 1 voor 1, high fives etc. (Snap dat dit niet bij alle 836182 mensen gedaan wordt)
Je hebt ook gewoon de tijd en mogelijkheid om de toestellen eerst te kunnen zien en voelen etc? Niet dat je niet niet in de winkel mag blijven hangen..? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kunt immers niet meer switchen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het enige waar ik over twijfel is de kleur. Maar dan gaan we voor t gevoel op dat moment. |
|
|||
|
|||
Kun je natuurlijk ook ff gaan kijken naar de 5S, zijn precies dezelfde kleuren
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb nu de grijze, maar lees dat met filmpjes en spelletjes etc. wit/goud een beetje de kleur wegneemt.. Maar goud vind ik wel weer leuk, iets anders dan dat standaard zwart en grijs. |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TVschermen bij Geniusbar Apple store Amsterdam | Mosselman | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-11-13 20:07 |
iPad Air bij Apple Store Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-10-13 16:25 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
|
|