iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door cello38 Wil ook op de naam van mijn vrouw reserveren zegt het systeem dat ik mijn limiet heb bereikt :S hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Even je Cookies en geschiedenis wissen...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zojuist gereserveerd voor mezelf via Safari. Broer zijn reservering is er nu ook dankzij Google Chrome.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ja das raar via Google Chroom wel kunnen reserveren op de naam van me vrouw
|
|
|||
|
|||
De 6 64gb is nu al niet beschikbaar! Is dan in de rij staan zinloos?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hier iemand die weet als je uw reservering kan laten ophalen door iemand anders, als je die persoon mail meegeeft en desnoods kopie van id kaart?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
OT: Ik heb gelukkig de 64GB Space Grey iPhone 6 kunnen reserveren! Vrijdag ophalen in Amsterdam. Gelukkig geen lange koude nacht meer haha.
|
|||
|
|||
Voor de 6 Plus heeft denk ik geen zin om in de rij te staan in Oberhausen hadden ze er maar 20 stuks op voorraad
|
|
||||
|
||||
2x iphone 6+ 64 SpaceGrijs kunnen reserveren
|
|||
|
|||
iPhone 6 16 & 128GB volop verkrijgbaar
|
|
|||
|
|||
Handig als iemand even kan plaatsen of het nog mogelijk is om te reserveren. En welke precies.
Ik kan dat helaas niet meer zien, heb al 2 gereserveerd 64gb space grey 6plus |
|
|||
|
|||
Te laat voor de 6 met 64gb (grijs). Zit je weken lang dagelijks te kijken en 1 dag heb je geen tijd....
Ik lees dat ze dagelijks de voorraad opnieuw opgeven; wanneer zou ik het beste opnieuw kunnen proberen te reserveren voor mijn toestel of is dit kansloos? Of maak ik nu nog enigszins kans als ik vrijdag vroeg in de rij ga staan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Laten we het hopen.... Geeft toch een naar gevoel! Iemand enig idee of ze die voorraad voor reserveren ook bijstellen de komende dagen?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TVschermen bij Geniusbar Apple store Amsterdam | Mosselman | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-11-13 20:07 |
iPad Air bij Apple Store Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-10-13 16:25 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
|
|