iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door JohnDoe77 Rij met zenuwachtig en enigszins slaperende mensen, trappelend vol ongeduld! Das toch de rij wachtende welke de hele nacht voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wellicht niet het goede topic maar het is wel mogelijk "koopinfo"
De iPhone 6+ schijnt redelijk makkelijk te buigen in je broekzak. http://www.nu.nl/gadgets/3885813/kla...-broekzak.html |
|
||||
|
||||
Weet iemand of de Apple Stores in Nederland ook net als de providers thuiskopieheffing rekent?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Desalniettemin sta ik natuurlijk wel gewoon op de wachtlijst bij mijn lokale MediaMarkt |
|
|||
|
|||
Volgensmij zitten de medewerkers van Apple niet echt op één lijn. Ik heb vanmiddag gebeld naar de store zelf en daar werd mij uitgelegd dat je reservering de hele dag geldig is, tot sluitingstijd. En niet dat je reservering alleen geldig is binnen het aangegeven tijdsbestek, iets wat mij bij het algemene nummer van Apple wel werd verteld.
Daarnaast nog ter info (ook voor de gereserveerden): De medewerker die ik aan de lijn had kon mij nog niet vertellen hoe het vrijdag in zijn werk zal gaan. Het hangt allemaal af van hoeveel medewerkers ze vrijdag beschikbaar hebben en hoeveel mensen naar de Store komen. Het kan zomaar zijn dat je bij een reservering alsnog een half uur moet wachten. Maar aan de andere kant kan het ook zijn dat als er een hoge bezitting is en alles soepeltjes verloopt, je binnen tien minuten buiten kunt staan met je nieuwe iPhone (indien je gereserveerd hebt). |
|
|||
|
|||
Ik zelf heb al een iPhone 6 maar een vriendin heeft er 1 gereserveerd alleen moet zei werken. Ik heb haar Apple id en alle gegevens kan ik hem voor haar gaan ophalen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet je toevallig ook of het mogelijk is wat ik heb gedaan..
Ik heb zeg maar op twee verschillende apple ID's een telefoon gereserveerd. Dus een 6 - 128 gb op de ene en op de andere 16 gb (voor een vriend) maar ze staan wel allebei op mijn voor en achternaam. Dat kan toch gewoon neem ik aan? Groet |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Helaas moet ik op een tijd dat ik niet kan. Ik kan er een uur later zijn, zullen die iPhones dan echt al doorverkocht zijn die ik had gereserveerd..? Zou ik heel jammer vinden.
|
|
|||
|
|||
Kun je ook niet eerder als bijvoorbeeld meteen om 8.00? Dan vermijd je elk probleem. Het punt is dat je op dit forum allerlei verschillende antwoorden leest. Bij de ene medewerker in de ene AppleStore mag het op elk moment van de dag, bij de andere AppleStore wordt je reservering na 10 minuten al weer weggegeven. Ik kan er geen lijn in ontdekken dus ik zou geen risico nemen en dat ding of van tevoren of op de aangegeven tijd ophalen. Ik ga zelf meteen om 8.00 al bij de winkel staan ook al is mijn reservering later.
|
|
|||
|
|||
Contact gehad; en het is dan inderdaad beter om voor de aangegeven tijd te komen ipv later.
|
|
|||
|
|||
Ik mag morgen mijn iPhone 6 64GB gold ophalen! Iemand enig idee of ze bij de Apple Store ook screen protectors verkopen?? Ik doe mijn iPhone namelijk nooit in een hoesje
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Power Support-antireflectiefolie voor iPhone 6 - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Trouwens als ik op deze pagina: Apple Store - Amsterdam op Wijzig of annuleer bestelling klik en vervolgens inlog met mijn Apple ID waarmee ik gereserveerd heb, zie ik niets staan, terwijl ik wel een bevestigingsmail heb gehad. Iemand die dit ook heeft? Niet dat ik morgen voor noppes naar A'dam ga.. |
|
|||
|
|||
Reserveringssysteem voor de iPhone 6 staat los van dat systeem
Al mensen in de wachtrij? |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TVschermen bij Geniusbar Apple store Amsterdam | Mosselman | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-11-13 20:07 |
iPad Air bij Apple Store Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-10-13 16:25 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
|
|