iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) In Duitsland werd dat steeds wel gedaan dus komende dagen gewoon goed in de gaten houden!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
In Duitsland werd dat steeds wel gedaan dus komende dagen gewoon goed in de gaten houden!
|
|
|
|||
|
|||
Helaas zie ik het nu pas. Enkel nog de 16gb en gold 128gb voor de 6
|
|
|||
|
|||
Ik bestel m wel gewoon vrijdag nacht online, met een beetje geluk een week levertijd. Geen zin om extreem lang in de rij te staan zonder zekerheid terwijl je die online wel hebt.
|
|
|||
|
|||
HELP! Per ongeluk verkeerde tijd doorgegeven (12:00 – 13:00). Kan ik dit nog veranderen? Zonee, verwijderen ze mijn reservering weer zodra het 13.00 uur is?
|
|
||||
|
||||
zal wel meevallen hoor
in duitsland deden ze ook niet zo moeilijk zeker niet op release dag |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik ga er denk ik 8 uur al heen terwijl ik pas om 3 uur gereserveerd heb ;-)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Phoe, ik ben opzoek naar een iphone 6 spacegrey 128. Helaas niet meer te reserveren
|
|
|||
|
|||
Ja, het gaat hard met de reserveringen. Indien het net als in duitsland verloopt, is er zaterdagnacht wellicht al weer te reserveren voor afhalen op de volgende dag. In Duitsland is het nu elke nacht (0.00 uur) mogelijk te reserveren voor afhalen op dezelfde dag. Aangezien ik in het zuiden zit, zijn Oberhausen, Dusseldorf en Keulen voor mij dichterbij. Heb weer een duitse gehaald. in Duitsland doen ze overigens niet moeilijk over op een andere tijd ophalen. Is volgens mij ook meer om voor hen de boel een beetje te spreiden. Kan me voorstellend dat dat apple beleid is en dus ook in NL niks uitmaakt. Anders voor de zekerheid effe bellen.
|
|
|||
|
|||
Net gebeld met apple store amsterdam mensen die hebben gereserveerd moeten op het aangegeven tijdstip daar zijn iets te laat gaat gelijk de vrije verkoop in, volgens de apple medewerker
|
|
||||
|
||||
Klopt. Ik heb vanochtend ook gebeld...
Je mag altijd EERDER ophalen, maar NIET LATER, dat beweert de Medewerker dan... Ben je 10min later dan aangegeven max tijd, dan komt de reservering gelijk vrij.. Daaarom heb ik voor een tijd gekozen, dichtbij Sluiting
|
|||
|
|||
Ik heb tussen 11 en 12 gereserveerd dus ik zorg maar dat ik er rond half 10 ben
|
|
|||
|
|||
Waar kan je het beste parkeren, dus dichtstbijzijnde parkeerplaats bij Apple store Amsterdam
|
|
|||
|
|||
Wanneer ik daar in de buurt moet zijn duw ik m altijd in de Q-Park Byzantium parkeergarage. Is daarna een kwestie van de Stadhouderskade oversteken en je staat op het Leidseplein. Het is niet goedkoop, daar parkeren, maar je bent wel dichtbij op die manier.
|
|
|||
|
|||
2 jaar geleden zat ik in de wachtrij langs dat meertje net over de brug, daar zag ik een parkeergarage is dat Byzantium
|
|
|||
|
|||
Citaat:
[edit] Hij is redelijk groot en ligt aan de overkant van de Stadhouderskade. http://www.q-park.nl/nl/parkeren-bij.../parkingid/605 |
|
|||
|
|||
Dan ga ik daar zeker parkeren is loopafstand van nog geen 3 min.. Prijs is niet belangrijk aangezien ik toch een reservering heb
Flappah bedankt kerel |
|
||||
|
||||
Net Apple Store Haarlem gebeld, je mag niet voor iemand anders ophalen, je ID moet je bij je hebben en je moet op de opgegeven tijdvak verschijnen. Nou, ze zijn streng aan de telefoon.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TVschermen bij Geniusbar Apple store Amsterdam | Mosselman | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-11-13 20:07 |
iPad Air bij Apple Store Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-10-13 16:25 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
|
|