iPhone 6 bij Apple Store Amsterdam discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door missym Jup jup, thanks! Trouwens als ik op deze pagina: Apple Store - Amsterdam op Wijzig of annuleer bestelling klik en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hoe zijn de rijen trouwens voor de Apple store's
|
|
|||
|
|||
In den haag is echt geen kip.. er was 1 persoon die voor de deur stond.. vroeg nog nr reserveringen en ze zeiden pcies in je tijdsslot komen.. ben je later is ie verkocht
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben er sowieso al 2,5 uur van te voren, beter te vroeg dan te laat. |
|
|||
|
|||
Verwacht geen lange wachtrijen vannacht voor de Apple store's aangezien iedereen al een iphone 6 (plus) al heeft)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Overigens ga ik ook al om 8 uur voor de winkel staan ook al is mijn tijdslot pas om 10 uur. Dit is overigens wel het eerste tijdslot dat je mogelijkerwijs kon kiezen dus ik verwacht gewoon dat ik om 8 uur geholpen wordt. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik kon idd ook pas vanaf 10 uur selecteren maar lijkt mij wel dat als je er om 8 uur bent je gewoon geholpen wordt en niet dat ze dan zeggen wacht maar ff 2 uur.
|
|
|||
|
|||
Ik heb in Haarlem besteld en mijn tijdslot is 9-10
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oh ja, ik lieg natuurlijk .
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 september 2014 om 22:02 ---------- Ik heb trouwens nog een extra reservering voor een iphone 6 16 GB space grey, als je geïnteresseerd ben kan je mij een pb sturen. Op te halen in Amsterdam 12-13 uur |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Yep, ik ook. Om 23.52 deed ik de reserving. Eerste tijdslot in Den Haag was pas tussen 10-11. Dit komt werktechnisch wat vervelend uit dus daarom sta ik om 8 uur gewoon al voor de deur.
|
|
|||
|
|||
Mensen ik heb nog 2x iphone 6 plus goud 16 gb besteld in amsterdam. Maar ben al voorzien. Iemand nog interesse pm!
|
|
|||
|
|||
Iemand enige idee of zijn vandaag op de dag te reserveren zijn?
Als je de teksten van de reserveringssite mag geloven lijkt het wel zo. Maar ik heb er een beetje een hard hoofd in aangezien die afgelopen 2 nachten ook niet te reserveren was.. |
|
|||
|
|||
Vannacht om 00:00 zou ik het weer proberen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TVschermen bij Geniusbar Apple store Amsterdam | Mosselman | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 13-11-13 20:07 |
iPad Air bij Apple Store Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3 | 27-10-13 16:25 |
iPhone 5 bij Apple Store in Amsterdam | blingbling | Koopinformatie Nederland | 3281 | 07-12-12 16:36 |
|
|