//

Waar op letten tweedehands Iphone.

Waar op letten tweedehands Iphone. discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik ben van plan om binnenkort een Iphone aan te schaffen. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik hem in ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 14-09-08, 19:32
prep02 prep02 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard Waar op letten tweedehands Iphone.

Hallo allemaal, ik ben van plan om binnenkort een Iphone aan te schaffen. Ik ben er alleen nog niet over uit of ik hem in London ga halen of dat ik er eentje tweedehands koop.

Ik heb al een aantal adverteerders benaderd op Marktplaats allemaal uit Den Haag zodat ik langs kan voor een bezichtiging.

Nu mijn vraag, waar moet ik op letten wanneer ik een Iphone in mijn handen heb. Ik ben nogal een leek, dus elk advies is welkom.

Nog een vraagje, zouden jullie een Iphone kopen zonder doos en zonder bonnetje. Dit hoeft niet te betekenen dat hij gestolen is, maar de kans is wel groot.

Bij voorbaat dank.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-08, 02:17
Haagze sf2's schermafbeelding
Haagze sf2 Haagze sf2 is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aruba
Berichten: 389
Stuur een bericht via MSN naar Haagze sf2
Standaard

is hij volledig unlocked ( Of via een xsim )
hoe oud is hij, heeft hij krassen
is hij standaard ( zonder apps )
hoeveel geld heb ik er voor over enz.

Laatst gewijzigd door iCulture; 15-09-08 om 02:18. Reden: - Geen verkoop buiten het marktplaats-forum
  #3  
Oud 15-09-08, 18:53
prep02 prep02 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Nu heb ik iemand van dit forum benadert die zijn witte iphone g3 te koop heeft aangeboden. Hij komt uit Zwitserland met bon en doos, en is nieuw.

Alleen heb ik erg veel spook verhalen gehoord over replica's uit China. Is er een manier om dat te checken, of de iphone die je koopt wel orgineel is.

Bij voorbaat dank.
  #4  
Oud 15-09-08, 19:14
Abu's schermafbeelding
Abu Abu is offline
• iOS 7.0.4
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 289
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door prep02 Bekijk bericht
Nu heb ik iemand van dit forum benadert die zijn witte iphone g3 te koop heeft aangeboden. Hij komt uit Zwitserland met bon en doos, en is nieuw.

Alleen heb ik erg veel spook verhalen gehoord over replica's uit China. Is er een manier om dat te checken, of de iphone die je koopt wel orgineel is.

Bij voorbaat dank.
Er zijn nog geen namaak iPhones van de 3G, anders kan je het aan 't uiterlijk zien of aan het besturingssysteem. Let wel op, de iPhones uit Zwitserland hebben een sim-lock
  #5  
Oud 15-09-08, 19:29
prep02 prep02 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

En is een Sim lock moeilijk te verwijderen. Ik heb al veel advertenties gelezen van winkeltjes waar ze de telefoon kunnen unlocken.

Heb het ook nog gevraagd bij de apple store in Den Haag en die hebben me verteld dat ze de T-mobile versie kunnen unlocken, weet alleen niet of ze dit ook kunnen met de versie uit Zwitserland.

Heeft iemand hier ervaring mee?
  #6  
Oud 17-09-08, 20:09
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard

Ik kwam een site tegen waar je iphone kon kopen tegen redelijke bedrag
(www.iphoneservice.nl) Werd ter plekke unlocked met je eigen simkaart dmv xsim. Is zoiets nou te vertrouwen? Oftewel, werkt dat xsim echt of verniel je daarmee definitief je simkaart?

Aangezien het een simkaart van de zaak is kan ik daar natuurlijk niet teveel mee rommelen

Laatst gewijzigd door iPeppel; 17-09-08 om 20:13.
  #7  
Oud 19-09-08, 11:50
iPeppel's schermafbeelding
iPeppel iPeppel is offline
• iOS 15.0.2
• iPadOS 15.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 110
Standaard

Niemand hier ervaring mee??
  #8  
Oud 19-09-08, 12:10
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

https://forum.iculture.nl/f14/i...-topic-28.html

https://forum.iculture.nl/f14/i...erkt-niet.html
  #9  
Oud 19-09-08, 20:42
prep02 prep02 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik wilde iedereen even bedanken voor de tips. Ik heb inmiddels een witte Iphone 38 16 g uit Zwitserland gekocht. Iemand op het forum bood hem te koop aan en heb hem woensdag opgehaald. Hij heeft hem bij hem thuis naar 2.0 gezet, en heb net de 2.1 filmware erop gezet.

Hij werkt prima, nu alleen nog wachten op een oplossing voor de 3G.
  #10  
Oud 19-09-08, 21:48
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Hij werkt prima, nu alleen nog wachten op een oplossing voor de 3G.
Welke oplossing voor 3G ? Bedoel je unlocken ? Gaat inderdaad (nog) niet maar je kan altijd een xsim gebruiken.
  #11  
Oud 19-09-08, 22:59
prep02 prep02 is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 10
Standaard

Ik heb het inderdaad over unlocken, maar moet nog even wachten tot ik de simkaart binnen krijg. Ik heb hem bestelt bij I-smartphone.nl.

Ik ben alleen benieuwd of mijn eigen simkaart er moeiteloos inpast, op de site beweren ze namelijk van wel, maar heb veel op het forum gelezen dat een hoop mensen hun simkaarten half hebben moeten aanranden
  #12  
Oud 19-09-08, 23:02
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Je zal waarschijnlijk een stukje uit je simkaart moeten halen . Maar dat is niet erg hoor. Werkt dan nog wel.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waar moet ik op letten als ik een tweedehands iPhone koop? semih iPhone algemeen 3 01-11-10 18:07
waar moet je op letten bij het kopen van een iphone sportingboy Koopinformatie Nederland 0 26-02-10 20:40
jailbreak iphone 3g 3.1.2 maar waar op te letten? goofyboy1 Archief 7 04-12-09 09:46
Iphone kopen, waar moet ik letten? Geertvangils Archief 2 31-03-08 22:04
Waar moet ik op letten bij een iPhone aankoop? Alternative Junkie Archief 5 18-11-07 14:03

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:29.