iPhone 4 micro sim? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi Allen, Heb ook contact gehad, vandaag ron 17.00 met medewerker van phoneshop.nl. Het is me verzekerd dat de iphone 4 met de vodafone micro ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Hi Allen,
Heb ook contact gehad, vandaag ron 17.00 met medewerker van phoneshop.nl. Het is me verzekerd dat de iphone 4 met de vodafone micro sim wordt geleverd. Voor contact met hun klik de link hieronder... Contact - PhoneShop.nl |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
heb phoneshop vandaag gebeld: t-mobile gelockte iphone 4's die ze verkopen krijgen micro sims. vodafone abbo's icm iphone 4's waarschijnlijk ook, en de andere waarschijnlijk niet.
|
|
||||
|
||||
Jonge jonge ik heb gisteren naar de HI (Klantenservice) gebeld.
MAN MAN MAN MAN ik vraag die kerel van kunnen jullie i.p.v. een 2e simkaart ook een Micro simkaart leveren EHM MICRO SIM WAT IS DAT??????? DUSSSSS de manager erbij en deze vertelde mij dat het nog niet geleverd kon worden omdat het nog niet officieel in productie is genomen. |
|
|||
|
|||
Op de site van de Phoneshop heb ik ook nog de nodige informatie gevonden:
Kijk even op iPhone 4 vergelijk de prijzen en aanbiedingen. Hier een paar quotes van de beheerder daar: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voor het hele 'forum' moet je even de link aanklikken. Ik ga er vanuit wat hier gemeld wordt, ook echt waar is (het staat immers zwart op wit). |
|
|||
|
|||
Kijk hier, zo moeilijk is het niet wat nou wachten,..
How to make your own iPad micro SIM | Touch User Guide for Apple iPad & iPhone |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dta zal ik volgende week nog nodig hebben, ik hoop de mods hier alle links in eender welke topic laten staan, heb geen zin om alle posts te gaan nagaan waar dat staat . |
|
|||
|
|||
hoe zit dat eigenlijk voor iphones die los worden verkocht?simlock vrij dus. moet daar ook een micro sim in of hebben ze daar de gewone sim slots in voorzien?
Ik heb een abbo bij telenet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
[Micro-SIM] No SIM card installed.. | mklkhanou | iPhone algemeen | 0 | 16-12-10 12:58 |
Sim kaart naar Micro sim | Scooter | Orange | 10 | 11-11-10 17:46 |
Micro Sim / Mini Sim vraag | dstollie | iPhone algemeen | 2 | 19-08-10 19:32 |
Iphone 4 micro sim | apotheosis | iPhone algemeen | 33 | 16-08-10 21:07 |
Duo sim vervalt bij activatie micro sim, beter oude knippen? | s.keesen | Odido (T-Mobile) | 10 | 01-08-10 02:12 |
|
|