Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Nee niet iedere, de winkel waar john1979 het over had bij hem om de hoek, krijgt 5x16 gb en 6x32gb. En nu vraag ik mij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nee niet iedere, de winkel waar john1979 het over had bij hem om de hoek, krijgt 5x16 gb en 6x32gb. En nu vraag ik mij af hoeveel Enschede er krijgt..
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hebben er trouwens mensen in Enschede besteld, en weten als hoeveelste ze op de lijst staan?
Laatst gewijzigd door jappe1994; 27-07-10 om 15:45. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De man van T-mobile Enschede, zei dat er al heel veel voor ons waren, maar zei niet precies hoeveel.. Maar dit was om half 10 s'morgens.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Of de rest had allemaal vooringeschreven voor de 16gb versie. |
|
|||
|
|||
Ja dat kan, dan heb je hem vrijdag dus zeker.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook in de cronje te haarlem besteld!
Heb geen idee hoeveelste ik op de lijst ben. Is maar even afwachten! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De 21ste gereserveerd - 32gb zwart.
en jij? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Het is maar te hopen dat niet al te veel mensen de 32gb hebben gereserveerd.
De verkoper wilde niks loslaten over het aantal reserveringen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand of je bij T-mobile Rokin Amsterdam al eerder kon bestellen dan 20 Juli? Want ik was eerste die de 20e bestelde maar wil graag weten of er ook mensen daarvoor al hadden besteld. thanks
|
|
|||
|
|||
Dat vind ik raar, ik was namelijk zeker de eerste op het Rokin op de 20e
|
|
|||
|
|||
ja kan wel kloppen er stond 1 iemand eerder voor de deur te wachten maar ik was eerder klaar Maar enig idee of er al eerder besteld was?
|
|
|||
|
|||
Haha, dat was ik inderdaad, bestelde er 2 (1 voor m'n broer die toen op vakantie was) dus duurde daarom wat langer! Geen idee of er al eerdere bestellingen waren! Ik hoop het niet, zou mooi zijn als we er allebei 1 hebben komende vrijdag!
|
|
|||
|
|||
Hahah zo dat is toeval zeg
Ja daarom vraag ik het me af want als er voor de 20e niet besteld is dan zijn wij zeker de eerste. Hopen dan maar |
|
|||
|
|||
@MikeNl: het was een jonge jongen. Niet eerder gezien, maar ik wacht wel lekker af.
Ik verlies in ieder geval mijn telefoon niet uit mijn ogen. Elk onbekend nummer wordt opgenomen! |
|
||||
|
||||
Citaat:
De Cronjé krijgt 5x 16 GB zwart en 6x 32 GB zwart binnen liet de manager me in het systeem zien. Die 50,00 euro word verrekend met de prijs die je nog moet betalen bij het afhalen.
|
|||
|
|||
Citaat:
ik had 32gb versie. begin toch wel een beetje zorgen te maken nu |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen | mikeyymike | Koopinformatie Nederland | 10 | 16-07-10 12:46 |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) | dirkuijt | Jailbreak apps en thema's | 39 | 16-02-08 01:06 |
|
|