//

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering?

Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Voor diegenen die hun order in de winkel gecancelled hebben; het blijkt toch mogelijk dat ze in de winkel alsnog je verlenging door kunnen voeren ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #141  
Oud 28-07-10, 19:48
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Voor diegenen die hun order in de winkel gecancelled hebben; het blijkt toch mogelijk dat ze in de winkel alsnog je verlenging door kunnen voeren als je ook telefonisch had gereserveerd. Althans dat schrijft onderstaand Twitter bericht:

Vraag:
@tmobile_webcare heb de 8 weken sms gehad. In de shop sta ik 4e, kan ik vrijdag dat toestel meenemen bij m'n al verwerkte verlenging?

Antwoord:
  1. @iKoenn [2/2]vernieuwing door te voeren. ^AdW 3 minutes ago via CoTweet in reply to iKoenn
  2. @iKoenn [1/2] Niet in combinatie met de doorgevoerde vernieuwing. Als je in de Shop een toestel kunt krijgen, dienen zij een nieuwe
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #142  
Oud 28-07-10, 19:57
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

T-Mobile is opeens zeer actief aan 't antwoorden in de vragentopics rond de leveringen (van zowel iPhone 4 als HTC Desire etc.) op 't T-Mobile forum valt me op. Ik ben positief verrast, ze zijn wel erg laat maar beter laat dan nooit!
  #143  
Oud 28-07-10, 21:12
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

In een van de andere topics wordt gemeld dat er nu mensen op status 4 staan: "Order op transport. De koerier (AMP Logistics) zal spoedig contact met je opnemen voor het maken van een bezorgafspraak."

Yep, ik sta ook op status 4 . Sta je nog op status 2 dan krijg je waarschijnlijk het gevreesde SMSje dat de levertijd 8 - 10 weken is. Heb ik dus ook niet gehad. Sta je nog op status 3 dan is het waarschijnlijk een kwestie van even wachten tot je op status 4 komt.

besteld via webshop t-mobile 20-7 11:30 (en meteen betaald)
ordernummer: 2420xx
32 Gb zwart
verlenging met 1 jaar i-150
alle brieven en micosim in huis, microsim al geactiveerd, werkt normaal

Nee, het is niet eerlijk, mensen die eerder telefonisch besteld hebben zijn zo te zien op een lijst gekomen omdat het systeem er uit lag en pas later op de 20e ingevoerd (na mij) met een hoger ordernummer. Levering lijkt op ordernummer te gaan. Het leven is niet eerlijk maar het is maar een iPhone 4, dus tel je zegeningen als je verder gezond en gelukkig bent.
  #144  
Oud 29-07-10, 00:04
TakkU TakkU is offline
• iOS 7.0 beta
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 89
Standaard

Ik vind het een hele slechte zaak dat ze dus gewoon lak hebben aan de lijst. Ik heb zodra de website open was mijn bestelling doorgevoerd, en ik heb dus wel een sms gekregen. Ga morgen wel even langs de T-Mobile winkel om te vragen of ik niet gewoon vrijdag daar een toestel kan halen.. T is toch belachelijk als ik als een van de eerste pre-orders 2 maanden moet gaan wachten..?
__________________
iPhone 5 32GB Zwart 6.0 - iPad (3rd Gen) 16GB Wi-Fi Zwart 6.0 GM - MacBook Pro (mid 2009) 15" 2,66Ghz 4GB DDR3 - 500GB 7200RPM Harddisk - Windows 7 64bit Bootcamp
  #145  
Oud 29-07-10, 14:27
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Vanmiddag bij de shop geweest en ik kan m'n toestel (32GB black) morgenochtend om 9:30 gaan ophalen! Was nummer twee op de lijst, gereserveerd op 9 juli 16:45.
  #146  
Oud 29-07-10, 14:29
marcoblom marcoblom is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Voorburg
Berichten: 57
Standaard

Ik krijg 'm morgen thuisbezorgd. Status 4 en afspraak gemaakt bij AMP.
  #147  
Oud 29-07-10, 15:29
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Ik ook net terug van shop. Ook ik mag morgenochtend de iPhone's ophalen
Ik ben nr. 3 op de lijst en mijn moeder nr. 4
  #148  
Oud 29-07-10, 15:30
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aeros Bekijk bericht
Ik ook net terug van shop. Ook ik mag morgenochtend de iPhone's ophalen
Ik ben nr. 3 op de lijst en mijn moeder nr. 4
Ze bellen je toch gewoon op?

Poeh, wel spannend. Al die berichten van mensen die morgen een iPhone 4 ontvangen, en zelf nog in absolute onzekerheid zitten.
  #149  
Oud 29-07-10, 18:24
tmgtmgtmg tmgtmgtmg is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 8
Standaard

pff op internet besteld na sluitingstijd, toch in behandeling genomen.

nu hebben ze mijn i-300 abb. de 24e juli in laten gaan. dit hoewel ik nog geen smartphone bezit. belachelijk dus. zomaar abb. in laten gaan zonder toestemming of toestel. nu moet ik alsnog 8 weken wachten. als ik mn abb. nu cancel moet ik weer achteraan sluiten. duidelijk klachtbrief schrijven als ik mrgn of binnen 3 weken geen toestel bezit.

tevens heb ik wel een order nummer, waar kan ik dit checken? iemand link? dank?
  #150  
Oud 29-07-10, 18:26
Koelkastlampje's schermafbeelding
Koelkastlampje Koelkastlampje is offline
• iOS 4.0.1
• 4.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 51
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tmgtmgtmg Bekijk bericht
pff op internet besteld na sluitingstijd, toch in behandeling genomen.

nu hebben ze mijn i-300 abb. de 24e juli in laten gaan. dit hoewel ik nog geen smartphone bezit. belachelijk dus. zomaar abb. in laten gaan zonder toestemming of toestel. nu moet ik alsnog 8 weken wachten. als ik mn abb. nu cancel moet ik weer achteraan sluiten. duidelijk klachtbrief schrijven als ik mrgn of binnen 3 weken geen toestel bezit.

tevens heb ik wel een order nummer, waar kan ik dit checken? iemand link? dank?
Hier is die dan: Status bestelling: T-Mobile > Zakelijk > Service > Mijn Status
  #151  
Oud 29-07-10, 18:34
RalfdeBoer RalfdeBoer is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 78
Standaard

Helaas ik zit niet bij de eerste lichting. Val echt net buiten de boot. Alleen als iemand afzegt dan kom ik aan de beurt. Wie zal er na afzeggen!!!!

Worden er nog tussentijds iphone 4g geleverd aan een vestiging? Of is dit echt wachten op tweede lichting?
  #152  
Oud 29-07-10, 18:44
Aeros Aeros is offline
• iOS 7.0.5
• 7.0.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Ze bellen je toch gewoon op?

Poeh, wel spannend. Al die berichten van mensen die morgen een iPhone 4 ontvangen, en zelf nog in absolute onzekerheid zitten.
Klopt, maar ik zag vanmorgen een tikfout in het telefoonnr op de bon van mijn moeder, dus vandaar ben ik ff langs gegaan om dat te wijzigen.
Toen kwam de map tevoorschijn, wij waren idd 3 en 4 dus we werden morgenochtend gebeld volgens de shopmedewerker Nou was ik toch al van plan om rond half 10 voor de deur te gaan staan
  #153  
Oud 29-07-10, 18:50
MikeNL MikeNL is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 14
Standaard

BESTE KLANT
UW GERESERVEERDE iPHONE IS BINNEN!
MORGEN 30 JULI 2010 VNAF 10 UUR BENT U WELKOM DEZE OP TE HALEN
VERGEET NIET DE RESERVERINGSBON EN LEGETIMATIE

I am so happy!
  #154  
Oud 29-07-10, 22:15
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MikeNL Bekijk bericht
BESTE KLANT
UW GERESERVEERDE iPHONE IS BINNEN!
MORGEN 30 JULI 2010 VNAF 10 UUR BENT U WELKOM DEZE OP TE HALEN
VERGEET NIET DE RESERVERINGSBON EN LEGETIMATIE

I am so happy!
Hier nog niks. Hoop dat ik vanavond of morgenvroeg nog een belletje of sms krijg.
  #155  
Oud 29-07-10, 22:30
onny0808 onny0808 is offline
• iOS 7.0
• 7.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 176
Standaard

Ook ik ben vanmiddag gebeld.
Kan het morgen ophalen, mijn reservering was op 9 juli bij t-mobileshop Utrecht Overvecht.
  #156  
Oud 29-07-10, 23:19
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Oh yeah!! Vanavond om 21:58 de volgende SMS ontvangen:

“Geachte klant, onlangs heeft u in onze shop een iphone reservering gedaan. Bij deze delen we u mede dat u het toestel kunt ophalen in onze shop in Zoetermeer met de reserveringsbon. Met vriendelijke groet, T-Mobile.”
  #157  
Oud 30-07-10, 00:02
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Hier nog niks. Ik begin de hoop al langzaam op te geven. Zouden ze morgenochtend nog bellen?
  #158  
Oud 30-07-10, 00:07
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S¡mon Bekijk bericht
Hier nog niks. Ik begin de hoop al langzaam op te geven. Zouden ze morgenochtend nog bellen?
Heb je ook al in onderstaand topic gekeken op iPC? Wellicht staat jouw shop daar genoemd. Ik hoop het uiteraard niet voor je want als er wel mensen door jouw shop zijn benaderd en jij nog niet dan zie ik 't ook somber voor je in.

T-Mobile-update: levering, lancering en een enquête - iPhone - iPhoneclub.nl
  #159  
Oud 30-07-10, 00:15
S¡mon S¡mon is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1.061
Standaard

Ik had daar al gekeken ja, en hij staat er nog niet tussen. Wat ik me van vorig jaar met de 3GS herinner is dat dezelfde shop toen ook op vrijdagochtend belde. Ik geef de moed dus nog niet op, maar het ziet er wel een beetje somber uit...
  #160  
Oud 30-07-10, 00:21
Acrobat Acrobat is offline
• iOS 8.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 140
Standaard

Houd de goede moed er nog maar even in. Ik zie wel dat je wat laat was (tussen 13:00 en 14:00) maar wellicht heb je geluk en zijn er weinig mensen in Arnhem die de shop hebben bezocht. Als je nou in Groningen of Utrecht (studentensteden) was geweest dan had ik 't somber ingezien maar bij Arnhem heb je gewoon veel meer kans!

Succes verder, we lezen wel hoe 't afloopt!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen mikeyymike Koopinformatie Nederland 10 16-07-10 12:46
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! Amazon62 Archief 17 13-10-08 18:21
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? gserban Odido (T-Mobile) 2 04-08-08 00:16
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) dirkuijt Jailbreak apps en thema's 39 16-02-08 01:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:09.