Wie is er nou als eerste aan de beurt qua reservering? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zo ik heb mijn 32GB Black ook hier voor me liggen! Net opgehaald in de shop in Zoetermeer, ze hadden er maar 7 binnen gekregen!!
Succes aan de drie klanten voor me die weer onverrichter zaken huiswaarts moesten keren. Alle drie zagen de iPhone voor ze op balie klaar liggen maar kregen 'm toch niet mee omdat of het contract nog niet verlengd kon worden of ze al een reservering voor een iPhone 4 hadden lopen via de T-Mobile website/telefonisch voorinschrijving. Erg zuur voor deze mensen!! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ga m'n iPhone 4 pas vanmiddag ophalen dus ik moet nog even afwachten, haha Bedankt, jij ook |
|
|||
|
|||
Ik mag om 2 uur gaan! Geen idee hoezo zo laat? Om drukte te voorkomen zeggen ze! ik wil hem nu! haha
|
|
|||
|
|||
Ik ga straks eens even kijken bij de t-shop in leidschendam
|
|
|||
|
|||
Net mijn Iphone opgehaald in de T-Mobile shop Apeldoorn. Zij hadden 20 Iphones binnengekregen. Hij is wel een stuk zwaarder dan de 3GS. Erg chic toestel.
|
|
|||
|
|||
Ik heb van alles geprobeerd en ik geef het op Had 4 opties om er vandaag eentje in mijn handen te hebben maar allen zijn mislukt. Dus ik wacht geduldig de 4 tot 6 weken en zie vanzelf wel wanneer T-Mobile em aan mij uitleverd.
|
|
|||
|
|||
Net terug van t-mobile shop heerlen stond 2e op de lijst voor de 32gb versie.
Maar volgens mij hadden ze de 32gb nog niet binnen want de 16 gb verkochten ze wel gewoon. |
|
|||
|
|||
In Apeldoorn hadden ze wel de 32GB binnen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
@Gaudi; heb je zelf de volgende zending gezien () of heb je gezien dat je daar bij zit (hoe weet je hoeveel iPhones er dan binnenkomen...?)? Wisten ze nog iets over de levertijd?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag de mijne ook kunnen ophalen in Gorinchem, hadden 16 stuks binnen waarvan voornamelijk 32GB's
Maar goed, mocht er een goed bod komen blijf ik lekker mijn 3G gebruiken want voel nog niet echt de behoefte om persé over te stappen, al ziet het er allemaal wel vet uit (vriendin heeft hem ook gehaald vandaag). |
|
|||
|
|||
nee ik weet niet hoeveel er binnenkomen en wanneer, maar ze verwachten dat de iPhone's de komende weken regelmatig binnendruppelen. en het zou zeker geen 6 tot 8 weken duren
|
|
|||
|
|||
Lees inderdaad nu overal dat er weekelijks toestellen bij iphone binnen komen. Zou het dan toch niet 8 a 10 weken wachten worden voor mij?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Het kan goed mogelijk zijn dat je hem dus ook volgende week al hebt. Het is echt de maximum wachttijd. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hier word ik een stuk vrolijker van |
|
|||
|
|||
als ze zeggen 3 weken en het loopt uit krijgen ze allemaal klachten.
ik heb vandaag weer met KS aan de lijn gehangen ( ze hadden mn i-300 al in laten gaan hoewel ik geen toestel heb ontvangen, klacht ingediend en nu 2 mnd gratis i-300 abb.) die dude vertelde mij dat het hoogstwaarschijnlijk 2 tot 3 weken gaat duren ipv 8-10. |
|
||||
|
||||
Ik heb de iPad een week geleden gehaald en ik vermaak me prima ermee. Ik kan wel even wachten op iPhone 4.
Nu heb ik net mijn 3G verkocht en voor even terug gestapt op mijn Nokia N73. Wat een ramp is dat zeg. Het lijkt net of ik in de tijdmachine van professor Barabas bent gestapt en 10 jaar terug bent geworpen in de tijd. Ik mis de touchscreen, de apps, Internet on the go enz. Dus die iPhone 4 mag wel snel komen en het lijkt ook niet zo ver weg als het eerst deed vermoeden. Via Klantenservice kreeg ik te horen dat ik -minimaal- 6 tot 8 weken moest wachten. Daarna veranderde het naar maximaal 6 tot 8 weken. Nu lees ik overal, zoals op de twitter van T-Mobile dat het -maximaal- 4 tot 6 weken gaat duren. Ik verwacht hem binnen 2 weken eigenlijk al. Wat de laatste weken ons geleerd heeft is, geloof niet wat de mensen van T-Mobile klantenservice je proberen wijs te maken. Ze zijn wel ontzettend aardig. |
|
|||
|
|||
Stom volk....eerste reservering en facking veel moeite en ze slaan me over lijkt het...
|
|
|||
|
|||
Krijgen ze bij Tmobile elke week een kleine lichting iphones?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
wie gaat/wilt woensdag richting parijs om reservering op te halen | mikeyymike | Koopinformatie Nederland | 10 | 16-07-10 12:46 |
Vechten met iTunes! Wie stuurt wie eigenlijk aan??! | Amazon62 | Archief | 17 | 13-10-08 18:21 |
Bij surfen gaat 3g uit en als ik stop gaat 3g aan wie heeft dit ook? | gserban | Odido (T-Mobile) | 2 | 04-08-08 00:16 |
Wie gebruikt er nou eigenlijk Theme's...? (POLL) | dirkuijt | Jailbreak apps en thema's | 39 | 16-02-08 01:06 |
|
|