Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door kooimens Goeie vraag. Ik heb inmiddels begrepen dat belcompany online en de belcompany winkels vrij los van elkaar staan. Een bestelling ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik vroeg het net ook al, misschien weet jij het wel. Stel ik bestel hem telefonisch, moet ik dan persee eerst mijn reservering annuleren ? Of kan dat ook erna ? En ik ben nog geen 18, moet er een ouder meegaan om te annuleren ? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Dat ligt er aan of je hem verlengd of nieuw af sluit.
Bij verlenging komen er dan twee verlengingen te staan op één telefoonnummer. Dit kan natuurlijk niet en moet er altijd 1 geannuleerd worden. Je reservering kan je als het aan mij ligt dan gerust na je telefonische bestelling annuleren. Bij nieuw ligt dat anders. Heb je de telefoon al wel besteld? Zo ja, dan zou ik hem toch eerst annuleren voor hem opnieuw te bestellen. Maar waarom bestel je hem telefonisch? Via de site kan je vrij snel bestellen... Geen idee of er een ouder nodig is. Was bij de reservering wel een ouder vereist dan? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de reservering moest een ouder bij zijn idd, maar ik heb hem gereserveerd, dus inprinciepe nog niet besteld. Als ik hem toch eerst zou moeten annuleren, vraag ik wel even of ze hem apart willen leggen ik ga er niet vanuit dat ze dat doen eigenlijk maar toch Edit; ik bestel hem toch maar online Laatst gewijzigd door joooorik; 17-08-10 om 04:04. |
|
||||
|
||||
de eventuele volgende trip naar parijs is bij deze geannuleerd!
|
|
|||
|
|||
Jammer dat ze hem niet los verkopen, anders had ik er ook wel meteen één besteld. Heb iemand net aan de telefoon gehad en hij is nog steeds op voorraad!
|
|
||||
|
||||
Volgens mij staat er toch echt een prijs van een los toestel op de site.
Prijs: €729,95 |
|
|||
|
|||
Ja klopt, maar bij dat stukje tekst erboven staat in blokletters dat hij alleen met abonnement verkrijgbaar is. Heb de klantenservice hierover gebeld en die bevestigde dat. Ja kan hem dus alleen met t-mobile krijgen.
\ |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst en als het goed is wordt ik vandaag nog gebeld
|
|
|||
|
|||
Ik heb net Belcompany gebeld (Klantenservice webshop) en ze zeiden dat de iPhone 4 niet op voorraad is, het schijnt een foutje op de website te zijn.
|
|
||||
|
||||
Ik wil de 32Gb, die is zeker niet op voorraad?
|
|
|||
|
|||
Vanmorgen vertelde ze mij van wel...
|
|
|||
|
|||
tegen mij zijden ze ook van wel, ik heb ook een mail gekregen met;
Beste w den bok, Jouw bestelling met ordernummer ********* is compleet bevonden en zal nu verder verwerkt worden. Met vriendelijke groet, BelCompany.nl |
|
|||
|
|||
Nog even voor de volledigheid: Bestelling dus Online gedaan, 16 GB versie, nieuw abbo, nummer behoud, CC betaling.
----- Beste A.Noniem, Jouw bestelling met ordernummer BC0000000 is goedgekeurd. Onze koeriersdienst zal contact met je opnemen over de levering van jouw order, of heeft dit reeds gedaan. Indien je afhalen winkel hebt gekozen, zal het filiaal contact met je opnemen, zodra het pakket in het filiaal aanwezig is. Dit duurt doorgaans 1-3 werkdagen. Neem bij vragen direct contact op met onze klantenservice via: - Email: ecommerce@belcompany.nl - Telefonisch: 0318-569 808 Met vriendelijke groet, BelCompany.nl Ik hoop dus dat ze gaan bellen. Ik laat wel even weten als dit is gebeurd |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb je een verlenging of een nieuw abo? |
|
|||
|
|||
Zoals in de 1e regel van mijn post: Nieuw Abbo met behoud van een Hi nummer
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook Hi en mag hem nu verlengen, alleen loopt me contract pas in November af. Dus als ik hem verleng via Belcompany, krijg ik de toestel wel, maar kan ik hem dus niet gebruiken behalve als ik de iPhone 4 unlock tijdelijk.
Hoe zit het met jou? |
|
|||
|
|||
MIjn abbo is deze maand afgelopen. Ik heb dus maar 1 maand opzegtermijn. Ik zal dus inderdaad een maand moeten wachten tot mijn nummer is geporteerd (of jailbreaken, maar dat doe ik liever niet)
|
|
|||
|
|||
iemand al een telefoontje gekregen van belcompany dat ze het toestel komen afleveren?
|
|
|||
|
|||
Nope, ben al een paar uur naar mijn half-gare Nokia aan het staren, afvragend wanneer hij een keer overgaat...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
iPhone 4 en BelCompany instore | jforce | Koopinformatie Nederland | 8 | 06-08-10 16:13 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPhone Belcompany | macmichel | Overige providers Nederland | 1 | 22-10-08 20:29 |
|
|