Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Overigens een vrij apart tijdstip om zo'n mail te ontvangen. Blijkbaar kunnen de servers bij belcompany intern de iphone hype ook niet helemaal aan....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Overigens een vrij apart tijdstip om zo'n mail te ontvangen. Blijkbaar kunnen de servers bij belcompany intern de iphone hype ook niet helemaal aan.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zooo dat is de betere shit !! Hoelaat heb je hem besteld ? Ik rond 11 uur in de morgen..
|
|
|||
|
|||
Nouja gisteravond direct toen dit topic is geopend. Rond een uur of twee was dat.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Blijkbaar toch een server probleempje
Haha don't know. Zat er zelf ook al aan te denken. Als ze redelijk vroeg op de dag bellen geef ik het nog wel een kans. Maar ik ga maar uit van donderdag |
|
|||
|
|||
Citaat:
Haha, naja, is altijd beter dan 8-10 weken wachten ! Laat je morgen even weten of je gebeld bent ? |
|
|||
|
|||
Jup zal ik doen! Ga nu maar is pitten! Ciao
|
|
|||
|
|||
Ja, hetzelfde hier, gehad om 23:06
|
|
||||
|
||||
Gisteren dus verschillende mails met 'orderbevestiging', 'compleet bevonden' en 'in behandeling genomen' ontvangen. Ontving ik vanochtend weer een mail met 'in behandeling genomen' :s
|
|
|||
|
|||
Nu 18-08-10; 10.00 uur krijg je via de klantenservice een bandje met daarop het bericht: IPhone 4 levertijd 8 tot 10 weken.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Jammer dat de topicstarter ook geen updates geeft. Zijn iPhone zou gisteren afgeleverd worden, maar is dat ook daadwerkelijk gebeurd?
|
|
|||
|
|||
Gisteren net na 3 uur besteld, diverse mailtjes gekregen over in behandeling nemen van de bestelling etc. Ook SMS ontvangen van T-mobile over nummerbehoud. Zojuist ff gebeld, zending gaat vandaag de deur uit. Morgen zou die dus bij me thuis kunnen zijn!
Ivm nummerbehoud krijg ik eerst een tijdelijk nummer tot de datum overgang. |
|
|||
|
|||
Hmm oke! Als ik vandaag geen belletje krijg van de koerier dan ga ik BC maar weer eens bellen.
Inderdaad jammer dat de topic starter niks meer van zich laat horen! Meld je! |
|
|||
|
|||
Ik heb net gebeld naar de BC..
ze vertelde mij dat hij bij de koerier lag, en dat ik beter daar heen kan bellen. ik gedaan, en die verteld mij dat ze nog niks binnen hebben gehad. ik weer terug bellen naar de BC, en toen vertelde ze mij dat hij pas om 23:07 was verstuurd, dus de tijd van de mail, en het pakketje nog aan moet komen bij de koerier. Als hij bij de koerier is aangekomen, dan zouden ze mij dus kunnen bellen. Ik vroer, is dat vandaag nog ? ja, vandaag bellen ze je voor een afspraak. Als je een mobiel nummer, en een thuis nummer hebt opgegeven, bellen ze eerst op je mobiel nummer. Misschien handig voor iemand ? ik moet namenlijk van 12 tot 2 werken, dus dan kan ik toch nog opnemen .. als ze bellen natuurlijk. Maar iig heb ik er nu wel vertrouwen in, omdat zij zegt dat hij verzonden is, en ik neem aan dat ze dat toch niet voor de grap zegt .. |
|
|||
|
|||
Beetje jammer dat ik nou weer vergeet te vragen of dat zij misschien weet hoelaat ze kunnen bellen, en als ze bellen of hij dan vandaag nog gebracht kan worden. (zoals op de website staat binnen 24 uur)
|
|
|||
|
|||
Iemand enig idee met welke koeriersdienst BC zaken doet?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Oke dank. Probeer hun nu te bereiken, maar het is nogal druk...
Nog niemand een belletje gehad van de koerier? |
|
|||
|
|||
Hmm AMP heeft nog niks ontvangen. Kunnen zoveel op postcode, mobiel nummer als order nummer helemaal niets vinden...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
iPhone 4 en BelCompany instore | jforce | Koopinformatie Nederland | 8 | 06-08-10 16:13 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPhone Belcompany | macmichel | Overige providers Nederland | 1 | 22-10-08 20:29 |
|
|