Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Net met BC gebeld (Nadat ik 2 keer zomaar werd opgehangen trouwens). Ik: Kunt u mij de status melden van mijn order? Antwoord: U word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#121
|
|||
|
|||
Net met BC gebeld (Nadat ik 2 keer zomaar werd opgehangen trouwens).
Ik: Kunt u mij de status melden van mijn order? Antwoord: U word zo snel mogelijk gebeld. Ik: Ik neem aan voor de middag/12:00 uur? Antwoord: Durf ik niet te zeggen, we werken er echt aan. Heeft er iemand een suggestie? Consumentenbond? Tros radar? Iemand ervaring? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
#122
|
|||
|
|||
BC
Citaat:
Laatst gewijzigd door stealth0001; 19-08-10 om 19:39. Reden: Klacht opgelost. |
#123
|
|||
|
|||
Stealth0001, dan je voor je antwoord! Binnen hoeveel tijd kan ik storneren? (nog nooit gedaan, het is een CC betaling trouwens) En krijg ik geen problemen omdat ik allemaal gegevens heb ingevuld om een abbo te nemen bij Tmobile? (nog nergens iets getekend btw!) Alvast bedankt voor je antwoord
|
#124
|
|||
|
|||
Ik zou gisterenavond zoiezo gebeld worden. Niet gebeurd.
krijgen jullie ook heel de tijd patricia aan de lijn bij de KS van BC ? |
#125
|
|||
|
|||
Bij kopen via internet, dus ook de BelCompany, kun je er binnen 7 dagen weer (bedenktijd) vanaf, zie: ConsuWijzer - Kopen op afstand (via internet of telefoon)
Ze houden wel echter 2 weken lang je geld vast. Zie mijn post #87 |
#126
|
|||
|
|||
Theophone, dank je! Moet ik dit dan aangetekend (voor de zekerheid) doen of kan dit ook telefonisch? Ik zie het zomaar gebeuren dat ik nu cancel en zij later zeggen dat ze er niets vanaf weten. Niets verbaasd mij meer.
|
#127
|
||||
|
||||
Citaat:
En "jij" in bovenstaande slaat op "men in het algemeen" en niet (alleen) op Stealth0001 Laatst gewijzigd door ma9ma; 19-08-10 om 11:36. |
#128
|
|||
|
|||
dutchylex,
als het goed is heb je een emailbevestiging gehad van je bestelling bij BC. Daar moet je op reageren en refereren aan de Wet "kopen op afstand". Dat zou volgens mij voldoende moeten zijn. Print dat mailtje en eventuele antwoorden wel uit en goed bewaren, je weet maar nooit..... |
#129
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik ben geen expert maar is 't niet mogelijk om alleen al vanwege de (waarschijnlijke) grote hoeveelheid misleiding aan de kant van BC er hoe dan ook onderuit te kunnen komen? (Mochten we nog even langer aan 't lijntje worden gehouden) |
#130
|
|||
|
|||
Helaas ben ik ook geen expert....
Het lijkt erop dat ze hiermee geld willen verdienen. Als veel klanten reageren en van te voren betalen en vervolgens afzeggen moeten ze 2 weken op hun terugstorting wachten. Als het genoeg klanten zijn kan je er een aardige rente over trekken..... Alas ik jullie was (en heb het zelf ook gedaan), zou ik ook gebruik maken van deze website: http://www.klachtenoplossing.nl/ Laatst gewijzigd door Theophone; 19-08-10 om 11:56. |
#131
|
|||
|
|||
Ik geef ze vandaag nog de tijd, anders zie ik van de koop af.
|
#132
|
|||
|
|||
Wat googlen en dan kom je al snel interessante dingen tegen:
Artikel 194 in het Burgerlijk Wetboek: Hij die omtrent goederen of diensten die door hem of degene ten behoeve van wie hij handelt in de uitoefening van een beroep of bedrijf worden aangeboden, een mededeling openbaar maakt of laat openbaar maken, handelt onrechtmatig jegens een ander die handelt in de uitoefening van zijn bedrijf, indien deze mededeling in een of meer opzichten misleidend is, zoals ten aanzien van: c. de omvang van de voorraad; g. de voorwaarden, waaronder goederen worden geleverd of diensten worden verricht of de betaling plaatsvindt; Denk dat onze vrinden bij BC wel redelijk aan dit profiel voldoen... Consumentenautoriteit - Misleidende reclame |
#133
|
||||
|
||||
Na die stukgelopen order waarbij BC de imei van mijn iPhone aan een andere naam heeft gekoppeld, zou ik dus een nieuwe order krijgen. Vanochtend is die - pas weer ná telefonisch contact te hebben opgenomen - verwerkt, maar tot mijn grote ontsteltenis ontving ik een mail waarin werd gezegd dat de iPhone niet meer beschikbaar is en dat mijn order pas verwerkt wordt zodra deze er weer zijn. Ik heb dus wéér gebeld en nu is de voor mij gereserveerde iPhone pas weer vrijgegeven voor mijn nieuwe order, dat waren ze vergeten waarvoor ze hun excuses aanboden. Mij is nog eens beloofd dat hij vandaag wordt doorgegeven aan de koerier en dat ik hem morgen echt heb.
Net op de BC-site gekekeken en de iPhone 32GB is nu niet meer op voorraad, de 16GB wel! Ook is nu op de afbeelding van de iPhone's erbij gezet dat ze alleen i.c.m. abonnement te krijgen zijn, om losse-verkoop problemen te voorkomen. Wel zo netjes dat ze actie hebben ondernomen. Ik denk echt dat er geen sprake is van voorbedachte rade of een of ander slim trucje. Peter_M heeft immers wel een vaste afspraak met de koerier voor vandaag. Ze zijn bij de webshop-klantenservice gewoon te onderbezet om zoveel animo voor de iPhone aan te kunnen, deze laatste dagen en er gaat teveel mis met de bestellingen. Die combinatie zorgt ervoor dat alles door elkaar loopt en vertraging oploopt. Maar goed, we zullen zien. Ik wacht op de mail waarin mij wordt gemeld dat hij aan de koerier is doorgegeven.. Laatst gewijzigd door Rubeneo; 19-08-10 om 12:13. |
#134
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#135
|
|||
|
|||
Citaat:
|
#136
|
|||
|
|||
Joost, dat is precies wat ik net in mijn klachten mailtje ook heb uitgelegd. Het gaat mij er zelfs niet om dat ik de iPhone binnen 1 dag heb. Een week is ook prima, ALS ze maar eerlijk zijn, en er niet om heen draaien of in ieder geval juiste info geven. Dat maakt het allemaal erg vervelend. Mede om het feit dat ik nu voor de 3e dag op mijn werk rekening aan het houden met met de levering van het apparaat :s /
|
#137
|
|||
|
|||
nu weer aan het bellen, 6 wachtende ...
edit, word wel een beetje moe van alain clark Laatst gewijzigd door joooorik; 19-08-10 om 12:37. |
#138
|
||||
|
||||
|
#139
|
|||
|
|||
Ik heb gebeld, kreeg dit keer niet patricia aan de lijn maar iemand anders waarvan in de naam niet verstond. (patricia hoorde ik wel op de achtergrond dus ik voelde me toch wel een beetje vertrouwd )
Maar goed, ik vertelde dat ik dinsdag had gebeld bla bla bla, daarna dat patricia mij gisteren verzekerde dat ik die avond nog werd gebeld. dat is dus niet gebeurd. ze vertelde mij dat mijn pakketje wel echt bij de koerier lag, maar door de enorme belangstelling iets is verkeerd gegaan, waardoor mijn pakketje daar wel ligt, maar mijn gegevens niet ( dat verklaart dus dat ze mijn pakketje elke keer niet kunnen vinden daar ). Kunt u mij verzekeren dat ze mij vandaag bellen ? ; ja alles is opgelost, ik verzeker u dat u vandaag word gebeld. ; oke, en tot hoelaat zouden ze mij kunnen bellen ? ; tot 7 uur kunnen ze u bellen, en u word ook op de hoogte gehouden via de mail. Nou, ik weet niet of ik het nu moet geloven. het verhaal van het probleem klinkt wel geloofwaardig, afwachten maar .. |
#140
|
|||
|
|||
Ik ben net zowaar teruggebeld! Dame klonk aardig en redelijk (zegt niet altijd iets, maar mag gezegd worden). Volgens mevrouw is alles rechtgezet nu, en is hij nu alsnog goed doorgezet naar AMP. Wordt straks (als het goed is) gebeld. Krijg (ook als het goed is) straks hier een bevestiging van. Mag ook direct naar mevrouw bellen/vragen om haar als ik iets wil weten. Ik krijg weer hoop omdat ze in ieder geval nu zelf hebben teruggebeld. Wordt vervolgd...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
iPhone 4 en BelCompany instore | jforce | Koopinformatie Nederland | 8 | 06-08-10 16:13 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPhone Belcompany | macmichel | Overige providers Nederland | 1 | 22-10-08 20:29 |
|
|