Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook net gebeld door AMP, toestel wordt morgen bezorgd....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook net gebeld door AMP, toestel wordt morgen bezorgd.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zal zo even mijn gegevens aanpassen, de koerier is net geweest.
Succes voor de rest die nog in spanning zitten! |
|
|||
|
|||
bericht bc en amp
Vandaag ben ik door amp gebeld voor een afleverafspraak!
Misschien moeten we de bc iets meer tijd geven en komt het alsnog goed! Laatst gewijzigd door ventheman; 19-08-10 om 18:20. Reden: tikfoutje |
|
|||
|
|||
gebeld
Ik ben gebeld door amp!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik ben ook gebeld ! Ben blij dat het toch goed afloopt
Wel jammer is dat ik bij peter_m zie dat hij geleverd word met 4.0.2. Nog even geen jailbreak dus.. MAAR DAN HEB IK WEL EEN IPHONE 4 ! |
|
|||
|
|||
Gisteravond (18 aug) besteld, morgenochtend wordt hij geleverd. Helemaal top.
Nu die T-mobile bestelling nog cancellen. |
|
||||
|
||||
De mijne wordt ook morgen bezorgd! Eind goed, al goed!
|
|
|||
|
|||
Weet een van jullie of de microsim ook gelijk wordt geleverd?
of krijg je deze later opgestuurd? |
|
||||
|
||||
Wordt gelijk meegestuurd Je zal in geval van een verlening alleen even contact moeten opnemen met T-Mobile (klantenservice 1200) om hem te activeren. Dan wordt je nummer van de oude sim binnen een kwartiertje op je microsim overgezet. Ik hing net de telefoon op met dezelfde vraag aan T-Mobile
|
|
|||
|
|||
Thanx Rubeneo.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb hem ook zojuist ontvangen, fw staat hier nog gewoon op 4.0
|
|
|||
|
|||
wat een aanfluiting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
AMP stond net voor de deur....
Hij vond de foto van mijn bankpas niet goed genoeg leesbaar qua naam en dat was mijn probleem. Eerst liet hij me wel pinnen. Verder had hij haast dus rende zo weg. Nog steeds geen Iphone dus! Gelijk even een nieuw pasje aangevraagd om verdere teleurstelingen te voorkomen. Laatst gewijzigd door ventheman; 20-08-10 om 15:08. Reden: whaaaaaaaaa |
|
|||
|
|||
iPhone 4 is ook hier binnen...
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ach ja, het pasje is zwart de letters zijn dan blijkbaar minder te zien op de foto, de nummers enz wel top. En je pint dus wat is het probleem.
Nog nooit problemen gehad bij een abonnement ofzo maar goed er zijn ergere dingen in de wereld al baalde ik wel...... Dan nog blijft het een feit dat een bezorger niet bot hoeft te doen en niet zonder wat te zeggen zo weg loopt. Laatst gewijzigd door ventheman; 20-08-10 om 14:44. Reden: balen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bij mij komen ze tussen 15:45 en 18:45 ..
nog even afwachten dus wel beter trouwens dat ik zie dat hij toch gewoon met 4.0/4.0.1 word geleverd, ik denk dat peter_m hem zelf heeft geupdate.. |
|
||||
|
||||
Wacht met smart, tussen 12:05 en 15:05, dus nog max een uurtje. Mits hij met dit weer niet een paar honderd meter doorrijdt en op het strand gaat zitten....
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
iPhone 4 en BelCompany instore | jforce | Koopinformatie Nederland | 8 | 06-08-10 16:13 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPhone Belcompany | macmichel | Overige providers Nederland | 1 | 22-10-08 20:29 |
|
|