Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door joooorik Zij patricia dat of iemand anders ? weet iemand trouwens of bij de bezorging ook iemand van 18+ bij moet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik neem aan dat degene op wiens naam het contract staat toch zal moeten tekenen. Ik denk niet dat jij in plaats van haar kan tekenen, ook al heb je haar ID en bankpas bij de hand. Ik mocht een tijdje geleden namelijk ook niet de telefoon van mijn vrouw aannemen, omdat het contract op haar naam stond en zij zelf dus ook moest tekenen.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zojuist een Iphone 4 aangeschaft via de website van Belcompany. Staat nog steeds Op voorraad. Het is een verlenging van mijn lopende T-mobile abbo, maar verlengen kun je niet op de website. Je moet een nieuw aanvragen, met nummerbehoud. hoop dat dat goed gaat. Heeft iemand ervaring of dat goed gaat?
Nu nog de lopende bestelling bij T-mobile cancellen. Als dat niet lukt heeft mijn vrouw mazzel. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daar kies je dan je toestel (iPhone 4) en welk abonnement je wil (T-Mobile iPhone i150 abonnement in mijn geval). Ik weet niet hoe ze jouw bestelling en aanvraag nu bij T-Mobile gaan verwerken, maar ik zou BC er even over bellen. |
|
|||
|
|||
Rubeneo,
stom, stom, stom. Het is inderdaad wel mogelijk, dus ik volg je raad op en ga morgen meteen maar bellen (kan nu toch niet meer?). Ik was het pad dat jij beschrijft ook afgegaan, maar had niet gezien dat er bij de providers drie keuzes zijn voor T-mobile. Ger |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Leveringsproblemen BC icm AMP
Lees hier dat ik niet de enige ben met problemen.
Ik ben al 2 dagen bezig met bellen naar BC en hun koeriersdienst AMP. Ik bel meerdere keren per dag en kreeg te horen dat er met meerdere klanten de afgelopen dagen wat mis is gegaan. Volgens BC moet mijn pakket (iPhone 4 32gb) klaar liggen bij de koerier AMP Logistics. Bij AMP weten ze van niets. Laatst gewijzigd door stealth0001; 19-08-10 om 19:41. Reden: Klacht opgelost. |
|
|||
|
|||
Ik lees hier nu wel allemaal halleluja berichten over BC met iPhone4 op voorraad en leveringen volgende dag........ Maar heeft er nu al één iemand daadwerkelijk een iPhone4 ontvangen van BC ?????
|
|
|||
|
|||
Leveringsperikelen
Citaat:
Heb dus nog nix ontvangen. Laatst gewijzigd door stealth0001; 19-08-10 om 19:42. Reden: Klacht opgelost. |
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat BC een smerige stunt uithaalt om de orderportefeuille nog ff snel te vullen voordat de voorraadpositie (bij anderen) in het algemeen verbeterd... Inmiddels zijn er ook geruchten over grote leveringen aan T-Mobile.....
|
|
||||
|
||||
Dit kreeg ik vandaag:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of ik nog van mijn bestelling af kan. Heb ook met cc betaald, 360 euro. Iemand hier ervaring mee? Ik weet bijna zeker dat BC een smerige stunt uithaald. Heb al heel vaak gebeld en elke keer dezelfde smoes . Systeem foutje, hij ligt echt klaar hier, etc. Ben er klaar mee!
|
|
|||
|
|||
balen....
Ook ik heb vandaag niks gehoord van amp ondanks voldoende mails van BC. In de ochtend, Order ontvangen, in behandeling, compleet, en eind van de middag ongeveer hetzelfde opnieuw
Misschien een leuk zaakje voor een consumentenprogramma als ze echt niet kunnen leveren binnen de gestelde termijn. |
|
|||
|
|||
Als BC de boel belazerd denk ik dat we als community eens even flink de internetklok moeten gaan luiden....
Ik ga alvast een lijstje fora, twitterlists, websites maken waar ik mijn gal over BC ga spuwen!!!! Wie doet mee? Maar even afwachten natuurlijk, misschien heb ik 't helemaal mis... |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
nooit geld overmaken voordat je zekerheid hebt betreft je levering! terug boeken kan je nog veel moeite/tijd gaan kosten. ben blij dat ik die van mij al heb! Mocht je snelle levering en een betrouwbare shop willen dan mobiel-internet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Peter_M zou gisterenavond een sms van AMP ontvangen met daarin de bezorgtijd van vandaag. Ben heel benieuwd of dat gebeurd is. Heeft iemand anders nog een tijd voor vandaag doorgekregen? En is Joooorik gisterenavond nog gebeld, zoals beloofd door BC?
Mijn order moest gisteren worden omgezet naar een nieuwe order, vanwege de verkeerde koppeling van imei met andermans naam. Ik heb echter nog steeds geen nieuwe orderinformatie ontvangen (zucht..). Ik bel straks dus maar weer naar BC. |
|
|||
|
|||
Heb inderdaad een SMS ontvangen. Vanmiddag tussen 1 en 4 komt de koerier langs. Ik laat wel even weten als hij geweest is.
|
|
|||
|
|||
Net met AMP gebeld. Niks bekend over mijn order. Er is bij hun niks binnengekomen...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
iPhone 4 en BelCompany instore | jforce | Koopinformatie Nederland | 8 | 06-08-10 16:13 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPhone Belcompany | macmichel | Overige providers Nederland | 1 | 22-10-08 20:29 |
|
|