Iphone op voorraad Belcompany Online!!!! discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste klant, Zoals u waarschijnlijk al gemerkt heeft, hebben wij afgelopen week problemen ondervonden met het uitleveren van uw order. Door een storing is ons ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beste klant,
Zoals u waarschijnlijk al gemerkt heeft, hebben wij afgelopen week problemen ondervonden met het uitleveren van uw order. Door een storing is ons ordersysteem zijn uw gegevens niet bij onze koerier terecht gekomen, waardoor u niet gebeld bent om een afleverafspraak te maken. Wij betreuren uiteraard deze gang van zaken en willen u via deze mail op de hoogte stellen dat het probleem momenteel verholpen lijkt. U zult dus vandaag gebeld worden door de koerier om een afleverafspraak te maken. Ter tegemoetkoming van het ongemak zullen wij u per post een BelCompany tegoedbon toezenden. Onze excuses voor het ongemak. Ps: deze mail is ook verzonden naar de mensen die reeds geannuleerd hebben. Zij zullen ook de tegoedbon ontvangen. Met vriendelijke groet, Zojuist ontvangen om 11:54 Oordeel zelf! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb precies dezelfde mail gekregen. Als het uitkomt wat ze zeggen vind ik dat ze het netjes hebben opgelost. Blijft een feit dat het slecht gecommuniceerd is. We zullen zien...
|
|
||||
|
||||
Ik heb zojuist een bestelling geplaatst voor een 16G en de webshp-bestelling ophalen bij een winkel bij mij in de buurt. Volgens de site ben ik zo niet afhankelijk van het hebben van geen voorraad van de winkel zelf.
Ben benieuwd hoelang het gaat duren! |
|
|||
|
|||
Net een telefoontje gehad van het koeriersbedrijf! Morgen wordt hij geleverd Eind goed, al goed! (denk ik)
|
|
|||
|
|||
ben ik benieuwd of ik vandaag ook een telefoontje krijg dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Mag ik een voorspelling doen.... die koerier ga jij niet zien (Heeft waarschijnlijk een 'ongelukje' gehad onderweg waardoor de levering niet door kon gaan. Of er komt weer een storing in het logistiek systeem, of het verkeerde adres is doorgegeven, of de koerier is ziek geworden, of....of....of... We worden genaaid door BC!!! |
|
|||
|
|||
Ook net gebeld voor aflevering morgen!
|
|
|||
|
|||
Laten ze (BC) dan ook dat knopje weghalen waarmee je nog steeds een bestelling kunt doen van een Iphone 4 zonder abo.
Volgens mij is een website binnen een minuutje hierop aan te passen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
nog steeds niets gehoord, zo nog maar eens bellen dan
|
|
|||
|
|||
Citaat:
En als jij denkt dat de BC ook nog is via de koerier (AMP) een spelletje gaat spelen snap je er vrij weinig van... Ik vind persoonlijk dat ze het goed hebben opgelost. Die waardebon vind ik zelfs nog overbodig. Voor mij is alles duidelijk nu. De wachttijd is in ieder geval geen 4-6, maar 4 dagen geworden. Is gewoon goed! Ben ook direct na die mail, zo'n 10 minuten later, gebeld door AMP dat het morgen wordt geleverd. Kon nog netjes de afleverplaats wijzigen i.v.m. werk. |
|
|||
|
|||
Ik vind het ook een beetje overdreven allemaal! Al dat gezeur! We moeten blij zijn dat we die 10 weken niet hoeven te wachten! En ik vind dat ze het netjes oplossen allemaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|||
|
|||
Ik vond het wel grappig, BC gebeld, ow het pakket ligt bij de koerier, dus ik hang op 2 seconde later bericht van AMP dat ie verzonden kan worden. nog even wachten dus
|
|
|||
|
|||
Korte update:
Gistermiddag 15:45 besteld (16GB, verlenging Tmobile). Vandaag om 14:00 mail gehad dat de aanvraag is goedgekeurd en dat de koerier vandaag contact opneemt. |
|
|||
|
|||
Niks overdreven, BC heeft zich aan haar afspraken te houden en kan niet zomaar 3 dagen lang een loopje met klanten nemen! Dit blijft een feit. Ben het met je eens dat ze het vervolgens redelijk netjes hebben opgelost.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Point taken.... Was een beetje baldadige stemming hier (op 't werk)... Weet ook wel dat er belangrijker zaken zijn dan een telefoon hoor..... En om het dan goed te maken..... Liep tussen de middag de lokale BC hier binnen en raad eens...... 1(!) 32 Gb op voorraad (klant onbereikbaar!) Dus ben ik de eerste hier geloof ik die kan melden dat ie daadwerkelijk zijn iPhone4 recent in het handje heeft ontvangen van BC !!! Laatst gewijzigd door mrich; 19-08-10 om 16:12. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
bc
Citaat:
Verder heeft AMP ook met mij voor morgen de afspraak gemaakt en dit is ook op hun site terug te vinden. Hoop paniek om nix dus. |
|
|||
|
|||
zojuist gebeld door een vriendelijke mevrouw van AMP, morgen komen ze hem langs brengen.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone4 gewoon op voorraad bij belcompany | SQL | Koopinformatie Nederland | 6 | 16-09-10 18:34 |
iPhone 4 en BelCompany instore | jforce | Koopinformatie Nederland | 8 | 06-08-10 16:13 |
iphone 4 voorraad belcompany hoorn | ivoback | Chat en geruchten | 1 | 01-08-10 14:53 |
Belcompany iPhone 4 reserveren | Jappieh | Koopinformatie Nederland | 2 | 22-06-10 13:43 |
iPhone Belcompany | macmichel | Overige providers Nederland | 1 | 22-10-08 20:29 |
|
|