//

Ervaring van Leliveld Services

Ervaring van Leliveld Services discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Oke bedankt voor de tip maar ik heb gesproken met mevrouw van leliveld dat is de hoogste baas daar. Ik ben radeloos voel me zo ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 10-12-10, 20:37
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Oke bedankt voor de tip maar ik heb gesproken met mevrouw van leliveld dat is de hoogste baas daar.

Ik ben radeloos voel me zo opgelicht.
ik heb nu maar 1 of andere simpel telefoontje wat ik al ruim een maand gebruik met prepaid omdat me microsim in geen ander toestel past. Ik heb ook geen geld voor een nieuwe ik had een half jaar voor de iphone 4 gespaard
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 10-12-10, 20:42
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Ben je in de gelegenheid om langs de winkel te gaan om verhaal te halen? Desnoods zeg je dat je niet eerder de winkel zult verlaten voor er een passende oplossing is.

Laat ze alles maar uitleggen, als ik het zo hoor heb jij gelijk, dus ben benieuwd hoe ze zich er uit willen l*llen.
__________________
2G US 16GB, 3GS 16GB black, 4 32GB black AT&T Simlock, 4S 16GB black, 5S 32GB spacegrey.
  #23  
Oud 10-12-10, 20:46
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

ik vroeg of ik langs kon komen om me 232 terug te krijgen en dan deze telefoon in te leveren toen zij ze dit via mail

Als u het er niet mee eens bent moet u zelf contact met Apple opnemen.Wij kunnen u NIET uw geld teruggeven!!! Het heeft dus zeker geen zin om bij ons langs te komen.


Met vriendleijke groeten,
Sjanie van Leliveld
  #24  
Oud 10-12-10, 20:49
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Dat kan ze wel heel leuk zeggen, feit blijft dat jij een product en/of dienst van hun afneemt, niet van Apple, ze regelen het maar gewoon voor je. Als ik jou was was ik er al langs geweest.

Lijkt me trouwens ook dat je binnen zoveel dagen deze nieuwe iPhone gewoon weer in kan leveren en dan je eigen weer terug kan krijgen, maar dit weet ik niet helemaal zeker.
  #25  
Oud 10-12-10, 20:50
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

Ja ik zal het maandag doen maar ik denk dat ze me dan door de politie laten oppakken want het zijn mensen die geen service bieden alleen grote bekken geven.
  #26  
Oud 10-12-10, 20:54
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Heel toevallig heb ik vanmiddag iemand uit die zaak aan de lijn gehad en die was heel vriendelijk.

Ik denk dat als je binnen loopt en het verhaal keurig uit de doeken doet dat er dan best over te praten valt.

Maar als je stennis gaat schoppen zal het 112 worden gok ik idd..

Laatst gewijzigd door Chrisl; 10-12-10 om 21:18.
  #27  
Oud 10-12-10, 21:17
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

kijk maar uit schijn bedriegt ik zou je telefoon maar naar dat andere reparatie punt brengen.
  #28  
Oud 10-12-10, 21:19
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Nou, ik heb geen reparatie nodig, iemand van Apple vertelde mij dat deze zaak officiele unlocks aanbood, vandaar dat ik ze belde.
  #29  
Oud 10-12-10, 21:20
evilg evilg is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 10
Standaard

hahaha als dat zo was hadden ze me probleem wel binnen 5 minuten kunnen oplossen
  #30  
Oud 10-12-10, 21:24
Chrisl's schermafbeelding
Chrisl Chrisl is offline
• iOS 11.2
• 11.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Amersfoort
Berichten: 2.235
Standaard

Sneller zelfs, wist binnen 30 seconden dat ze hier niet aan deden.......
  #31  
Oud 14-12-10, 16:45
martijnbeks martijnbeks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Er is al een discussie over Van Leliveld (Slechte) Services BV. Iets is daar inderdaad niet pluis.

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...-services.html
  #32  
Oud 14-12-10, 16:54
martijnbeks martijnbeks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Even een update. De nieuwe iPhone die ik op 1 december thuisgestuurd heb gekregen bleek een defect te hebben (niet werkende screenlock-toets). De fout hiervan mag misschien bij Apple liggen, maar de manier waarop Van Leliveld er weer mee omgaat verdient niet de schoonheidsprijs.

Ik heb mijn iPhone vorige week maandag naar Van Leliveld gebracht. Toen ik daar was hoorde ik vaak de telefoon overgaan, niemand nam op. "Neemt er eigenlijk nog iemand op of doen we dat tegenwoordig helemaal niet meer?" hoorde ik één van de medewerkers tegen zijn collega's zeggen. Het niet kunnen bereiken van Van Leliveld is hiermee dus verklaard...

Vorige week vrijdag heb ik geïnformeerd naar de status van m'n telefoon. Tot mijn verrassing werd mij toen verteld dat de telefoon al bij TNT Post was. Track & Trace-nummer gekregen, maar dat nummer bleek niet te kloppen. Na het weekend dus maar even gebeld. "Ja, er is een probleem want de baas heeft alle Track & Trace-nummers mee naar huis genomen." Euhm, oke? "Ik bel je vanmiddag terug," zei 'n medewerkster me gisteren. Inmiddels weer 24 uur verder, niets gehoord. Telefoon wordt wederom niet opgenomen.

Omdat ik zelf geen andere mobiel voor 'n microsimkaart heb, ben ik dus inmiddels al opgeteld 4 weken niet mobiel te bereiken. Hoop dat hier snel 'n einde aan komt, want m'n bloed begint steeds heter te worden.
  #33  
Oud 15-12-10, 13:53
KSH KSH is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Berichten: 61
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martijnbeks Bekijk bericht
Even een update. De nieuwe iPhone die ik op 1 december thuisgestuurd heb gekregen bleek een defect te hebben (niet werkende screenlock-toets). De fout hiervan mag misschien bij Apple liggen, maar de manier waarop Van Leliveld er weer mee omgaat verdient niet de schoonheidsprijs.

Ik heb mijn iPhone vorige week maandag naar Van Leliveld gebracht. Toen ik daar was hoorde ik vaak de telefoon overgaan, niemand nam op. "Neemt er eigenlijk nog iemand op of doen we dat tegenwoordig helemaal niet meer?" hoorde ik één van de medewerkers tegen zijn collega's zeggen. Het niet kunnen bereiken van Van Leliveld is hiermee dus verklaard...

Vorige week vrijdag heb ik geïnformeerd naar de status van m'n telefoon. Tot mijn verrassing werd mij toen verteld dat de telefoon al bij TNT Post was. Track & Trace-nummer gekregen, maar dat nummer bleek niet te kloppen. Na het weekend dus maar even gebeld. "Ja, er is een probleem want de baas heeft alle Track & Trace-nummers mee naar huis genomen." Euhm, oke? "Ik bel je vanmiddag terug," zei 'n medewerkster me gisteren. Inmiddels weer 24 uur verder, niets gehoord. Telefoon wordt wederom niet opgenomen.

Omdat ik zelf geen andere mobiel voor 'n microsimkaart heb, ben ik dus inmiddels al opgeteld 4 weken niet mobiel te bereiken. Hoop dat hier snel 'n einde aan komt, want m'n bloed begint steeds heter te worden.

Ik wil niks goed praten m.b.t. de service van Leliservice, maar ik adviseer je om het volgende te doen: Koop een microsim-adapter, plaats daar je SIM in en je kan elk toestel gebruiken ter vervanging. Je bereikbaarheid laten afhangen van een reparatiebedrijf is gewoon niet handig.

Met een smartphone kan je verwachten dat er problemen gaan ontstaan. Zorg dan in ieder geval voor een Plan B. Die microsim-adapters zijn via ebay of marktplaats makkelijk te verkrijgen. Ik heb helaas ook al een keer m'n iphone moeten inleveren, dus vandaar dat ik je probleem wel herken.
  #34  
Oud 15-12-10, 15:05
martijnbeks martijnbeks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KSH Bekijk bericht
Ik wil niks goed praten m.b.t. de service van Leliservice, maar ik adviseer je om het volgende te doen: Koop een microsim-adapter, plaats daar je SIM in en je kan elk toestel gebruiken ter vervanging. Je bereikbaarheid laten afhangen van een reparatiebedrijf is gewoon niet handig.

Met een smartphone kan je verwachten dat er problemen gaan ontstaan. Zorg dan in ieder geval voor een Plan B. Die microsim-adapters zijn via ebay of marktplaats makkelijk te verkrijgen. Ik heb helaas ook al een keer m'n iphone moeten inleveren, dus vandaar dat ik je probleem wel herken.
Thanks voor je bijdrage. Ik ben op de hoogte van deze adapters, maar besloot daar niet voor te gaan omdat mij de indicatie werd gegeven dat de reparatie in 'n week gefixt zou zijn.

Ik wil Van Leliveld zeker niet de schuld geven van mijn defecte iPhone (althans, een twijfelgeval is de 'gerepareerde' iPhone die al kapot uit de doos kwam), maar dat ze hun beloftes niet nakomen en dan dagen achtereen, week na week, weigeren de telefoon op te nemen... Doe het jezelf niet aan en ga naar 'n ander bedrijf.
  #35  
Oud 15-12-10, 16:31
yocko yocko is offline
• iOS 4.3.3
• 5.0 Beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 104
Standaard

Niets dan goeds over van leliveld. Steengoeie service vriendelijke mensen. Heb twee keer met ze te maken gehad. Altijd gedaan wat ze zeiden.
  #36  
Oud 16-12-10, 00:44
martijnbeks martijnbeks is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 8
Standaard

Na al mijn kritiek van de afgelopen week nu een positief bericht.

Tijdens het avondeten kreeg ik een belletje; meneer Van Leliveld himself. Hij had hoogte gekregen van mijn klachten. Duizend maal excuses en de belofte om er meteen iets aan te doen. Eén en ander had hij al in werking gezet, zal niet in details treden hierover. Zowel zijn excuses als zijn voornemen om het te verbeteren klonken oprecht. Om de daad bij het woord te voegen heeft hij zelfs een koerier van Utrecht naar Eindhoven laten rijden, zodat ik nu weer met mijn iPhone herenigd ben. Da's dan weer een topactie!

Ik hoop dat de problemen met de bereikbaarheid opgelost worden en mijn verhaal als een incident gezien mag worden. M'n klacht is opgelost, ik vond het wel zo netjes om dat ook te melden. Eind goed, al goed.
  #37  
Oud 17-12-10, 12:36
syb03 syb03 is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 5
Standaard Telefoon

Telefonisch zijn ze zeer slecht of niet bereikbaar.
Via de mail reageerde ze weer snel en werd later zelfs teruggebeld zonder dat ik hier om gevraagd had.
  #38  
Oud 24-01-11, 12:56
Tensiondream Tensiondream is offline
• iOS 4.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2010
Berichten: 4
Standaard Bevindingen Leliveld

Begin december mijn Franse (Simlock-vrije) Iphone opgestuurd na contact te hebben gehad met de Franse Apple support. Tot op heden komen ze hun terugbel afspraken zeer slecht na. Op dit moment heb ik na een aantal weken een omgeruilde Iphone gekregen maar na controle bleek het een duitse T-mobile model te zijn. Vorige week een mail gestuurd naar van Leliveld en hun gevraagd te reageren. Wordt vervolgd.

Een week later nog geen reactie gehad, daarnaast zijn ze weer slecht te bereiken. Misschien wordt het tijd dat ik er eens met een Apple rechtstreeks over ga praten.

Laatst gewijzigd door Tensiondream; 27-01-11 om 09:04. Reden: update
  #39  
Oud 27-01-11, 07:21
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

Heb 4 weken geleden mijn iPhone 4 bij Phoneshop ingeleverd. iPhone 4 gaf namelijk 1013 code aan, en kwam hier niet uit. Uiteindelijk heeft Phoneshop hem dan 4 weken geleden naar Solid Vision (waarom daarheen?) gestuurd. Solid Vision stuurde hem op naar een extern bedrijf, en kreeg hem afgelopen dinsdag terug.

Het toestel is niet vervangen, maar gerepareerd namelijk een software update. Afijn, toestel werkte. Ik herstelde het toestel in iTunes weer de 1013 fout kwam naar voren!! en niet alleen dat, er zit een kras/stof deel aan de binnenkant van de camera lens!?

Phoneshop & Solid Vision werkte niet mee om voor eind van de week met een oplossing te komen, en besloot de iPhone dus gister ook naar Leliveld BV te sturen. Heb ook meerdere keren contact met hun gehad, indien het probleem wordt geconstateerd wordt er meteen een nieuw toestel in bestelling gezet en het duurt maximaal 2 weken. Prima!

Ben benieuwd! Ik houd jullie op de hoogte van het bedrijf Leliveld!
  #40  
Oud 28-01-11, 22:09
Goudvis12 Goudvis12 is offline
• iOS 8.0
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 249
Standaard

En vandaag contact gehad met van Leliveld. Kreeg vanochtend een dame aan de lijn die bepaald niet vriendelijk was. Ik legde mijn problemen aan, en meteen gaf ze aan: "Nee, daar is nog niks over bekend en duurt rond de 3 weken." ze vroeg niet eens naar een referentienummer of IMEI-nummer of kent ze alle reparaties uit der hoofd? Gaf meteen aan: "3 weken!? Eerst was het nog maximaal 2 weken." zegt ze: "Ja, het is zo druk e.d." ik: "*zucht* OK."

Later op de dag weer gebeld, en kreeg een vriendelijke meneer aan de lijn. Ik zou worden gecontacteerd indien de omruiling gedaan was. Deze meneer gaf rond de 1,5 week aan

Meneer van Leliveld (dus directeur) doe wat aan de klantvriendelijkheid van deze mevrouw, want dit kan echt niet. De rest is allemaal vriendelijk, en klinken ook echt oprecht. Maar die mevrouw valt echt buiten te boot! Ik hoop snel een nieuwe iPhone 4 terug te zien. Maar wat moet ik nou geloven? 1,5 week a 2 weken of toch rond de 3 weken...?

Laatst gewijzigd door Goudvis12; 28-01-11 om 22:12.
Reageren

Labels
garantie, geen service, iphone 4, leliveld



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie snverhallen Koopinformatie Nederland 0 01-10-10 22:20
Location Based Services ? Rickymundo iPhone Apps 0 01-03-10 09:07
Services of iToggle op 1.1.3 ? MNG iPhone algemeen 11 24-04-08 15:07
openSSH en services .app sic139 Unlock [archief] 15 02-12-07 13:31

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:53.