iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Via Apple - Belgique/België kan je vanaf nu ook de iPhone 4S bestellen ! Levertijd: 1 à 2 weken staat erop....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Via Apple - Belgique/België kan je vanaf nu ook de iPhone 4S bestellen !
Levertijd: 1 à 2 weken staat erop. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar 1 tot 2 weken...hmmm...twijfel twijfel...zo bestellen (trouwens, 649€???) of toch volgende week gaan aanschuiven... |
|
|||
|
|||
Net ook gewoon via apple.be besteld, die levertermijnen bij Apple kloppen meestal redelijk, er staat wel VERZENDKLAAR 1-2 weken...
Bij mobistar weet je maar nooit... |
|
|||
|
|||
Besteld bij Apple! iiiiiiiiiiiee
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Enkele maanden terug heb ik een Macbook Pro besteld. Leveringstijd was daar ook 1 - 2 weken en ik had em thuis al 4 dagen later |
|
|||
|
|||
In Nederland is de 4S simlockvrij dus gewoon 50 euro goedkoper dan in België. Europese eengemaakte markt, halloo?
|
|
||||
|
||||
Ook een bestelling gedaan op de Apple Store - levering eind oktober - eerste week november ... afwachten want er zit een feestdag tussen ...
|
|||
|
|||
Toch ook maar besteld..
|
|
|||
|
|||
Ik heb vrijdag verlof, dus zou hem ook graag vrijdag hebben.
Dus ik wacht nog even af... |
|
|||
|
|||
Hier ook maar besteld:
Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011 |
|
|||
|
|||
Ook bij Telenet voor wie geïnteresseerd is » Bestel nu de iPhone 4S! » Telenet blog
|
|
||||
|
||||
Telenet = HEEL duur
|
|
|||
|
|||
Kun je bij telenet enkel bestellen als je er een abonnement bij neemt ?
Want ik vind op de site precies geen andere keuze zonder abonnement ... |
|
|||
|
|||
Ik heb hem daarnet besteld in een mobistar center.
Iphone 4s wit 16G Levering rond de 28ste Voorschot van 100 euro. |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 11:30 ---------- Citaat:
Staat op de site dat je hem dan in een Belcompany winkel moet bestellen. |
|
|||
|
|||
2 stuks besteld op Apple store via mijn oude 3G.
Hij mag bijna op pensioen |
|
|||
|
|||
Misschien een domme vraag, maar als je geen klant bent bij Mobistar, kan je dan een iphone kopen bij hun?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nee, was gewoon een formulier invullen op hun site, en afwachten op de bevestigingsmail, die meestal na 5 seconden binnen kwam. Hoe het dit jaar gaat zijn, nog geen idee... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 12:03 ---------- Zojuist de mail gekregen van Telenet om je iPhone 4S te bestellen... Was die maar van Mobistar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|