iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Jammer dat hij in België 50 euro meer kost dan in Nederland (Apple Store)...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Jammer dat hij in België 50 euro meer kost dan in Nederland (Apple Store)
|
|
|
|||
|
|||
bij telenet 630 euro en bij apple store zelf 649 euro ???????? Kan dit ?
|
|
|||
|
|||
Hebbben diegene die bij apple store een bestelling hebben geplaatst al een bevestigingsbrief gekregen?
Mvg |
|
|||
|
|||
Orderbevesteging via mail na +/- 10min gekregenvan aple store...
Balen dat hij bij telenet goedkoper is!! |
|
||||
|
||||
Ook na 10 min. de bevestiging binnen - nu maar hopen dat we voor onze 50 euro extra wat extra service (= vluggere levering) kunnen krijgen.
|
|
||||
|
||||
RT @PressMobistar: Op 28 oktober 2011 lanceert Mobistar de iPhone 4S in België. Op 28 oktober 2011 lanceert Mobistar de iPhone 4S in België
Mobistar start de verkoop van de iPhone 4S (beschikbaar in het zwart en in het wit) in al zijn Mobistar Centers op 28 oktober. Uitzonderlijk gaan de deuren die dag al om 8.00 uur open. In het Mobistar Center Sirius in Evere is er een speciaal evenement op 27 oktober, waar de verkoop al begint om middernacht. Bezoek onze website voor alle details. De klanten kunnen hun iPhone 4S bestellen vanaf 21 oktober om 14.30 uur tot 25 oktober om middernacht. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nog niets op de iPhone-website van Mobistar...
|
|
|||
|
|||
Nog altijd niets te zien op de Mobistar website...
|
|
|||
|
|||
Hoe gebeurt de betaling als je besteld via site van Apple?
In Fnac kost de 4S wel maar 629 ipv 649 als je hem preorderd... |
|
|||
|
|||
De prijzen op de hoofdsite zijn wel aan gepast!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog steeds niets te zien bij mobistar, heel blij dat apple zelf bestellingen doet, zelfs al heb ik hem een paar dagen later (maar ik vermoed dat ie wel de 28e aankomt eigenlijk) |
|
|||
|
|||
Mobistar kan toch goed de spanning er in houden
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 15:33 ---------- Iemand al mail gekregen van Mobistar ? |
|
|||
|
|||
Op een Belgisch Franstalig forum spreken ze er over dat de link via mail verstuurd wordt naar iedereen die zich ingeschreven heeft en vanaf 16u30 zou het beschikbaar komen voor iedereen.
|
|
|||
|
|||
Net bestelling gedaan op de site van apple, maar ze leveren pas tussen 31 oktober en 7 november. En had hem graag vrijdag de 28ste gehad. Dus mijn bestelling maar snel geannuleerd.
|
|
|||
|
|||
Had me ingeschreven voor die mailing en heb nog niets gezien (zoals vorig jaar trouwens toen de mail een paar dagen te laat kwam). Ik zou gewoon bij Apple kopen jongens, lijkt me het veiligst...
|
|
|||
|
|||
iPhone is besteld
en zelfs email ter bevestiging gekregen! check: http://iphone4.mobistar.be/nl/pre-order.cfm |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|