iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy iPhone is besteld en zelfs email ter bevestiging gekregen! check: Mobistar - iPhone Pre-order bedankt !!! Zonet ook iPhone besteld ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
bedankt !!! Zonet ook iPhone besteld en ook al email ter bevestiging ontvangen ! |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
same here !! eindelijk ,dat werd tijd ... de 16GB white
|
|
|||
|
|||
64 GB Blackberry on his wat woohoo!
|
|
|||
|
|||
Net besteld! Bedankt voor de link!
Mag er vrijdag tussen 8 en 10u om |
|
|||
|
|||
Heb ook de 16 GB white besteld.
Nu kan ik niet meer wachten tot vrijdag |
|
|||
|
|||
IDEM, vreugdesprong
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb de 16 gb besteld bij mobistar ,maar zou je kunnen veranderen naar 32 ?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 16:03 ---------- Ik zie namelijk geen persoonlijke code ofzo op de mail staan |
|
|||
|
|||
veel mensen die blijkbaar voor de witte gaan
Hoewel ik die ook knap vind, ben ik toch voor 64GB zwart gegaan. |
|
|||
|
|||
Zwarte 16 GB gepre-ordered! In hasselt in de albertstraat!
Nog iemand daar ? |
|
|||
|
|||
Cool, twijfel twijfel...de bestelling bij Apple zelf annuleren en hier bestellen of toch maar niet?
Wat ivm garanties dat je er effectief eentje gaat hebben??? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Qua garantie dat je er een hebt, weet ik ook niet, maar ik ga er alleszins vroeg bij zijn :-D |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Er is precies veel meer voorraad als de voorgaande jaren
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 oktober 2011 om 17:19 ---------- Hebben de Nederlanders de kleine lettertje gelezen? BELANGRIJK: door de beperkte voorraad kunnen we tegen betaling slechts één enkele iPhone geven per persoon die op het Belgische grondgebied woont. |
|
|||
|
|||
Een zwarte 16gb en een zwarte 32gb besteld in Gent. Kan ik een Nederlander een plezier doen?
|
|
|||
|
|||
GSMwijzer.be
iPhone 48GB (met nieuwe IOS5) €495 iPhone 4S 16GB €640 iPhone 4S 32GB €751 iPhone 4S 64GB €819 Prijzen op gsw wijzer (wel zonder verzendkost denk ik en kwee nie hoe duur de verzendk zijn). |
|
|||
|
|||
De White 64GB is al niet meer beschikbaar bij Mobistar... Dus ziet er toch naar uit dat gereserveerd = in handen op 28 okt?
|
|
|||
|
|||
Oeps foutje.
|
|
|||
|
|||
Ja volgens mij hebben ze er ook een heel deel meer dan vorige jaren
|
|
||||
|
||||
Heb de mijne ook geannuleerd in de AppleStore.
Bijna 20 euro goedkoper bij mobistar en zekerheid dat je hem de dag zelf zal hebben.. |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|