iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Nog eens hier zeggen ook, als er wanhopige mensen op zoek zijn naar een 64 wit, ik heb een reservatie in GENT, die ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Nog eens hier zeggen ook, als er wanhopige mensen op zoek zijn naar een 64 wit, ik heb een reservatie in GENT, die ik niet meer nodig heb, heb een zwarte 4S, wou naar een witte, maar wat aan mensne gevraagd en zwart vinden ze mooier, dus een WITTE 64 in GENT PM maar
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Kopie of identiteitskaart zelf he wel the verstaan...
iPhone 2G 16Gb, iPhone 3G 16Gb Wit, iPhone 4 16Gb Zwart, iPhone 4S 16Gb Zwart, iPhone 5 16Gb Wit, iPad 16Gb Wi-Fi, iPad 2 32Gb Wi-Fi, iPad Mini 16Gb zwart Laatst gewijzigd door Colpaert; 25-10-11 om 21:20. Reden: self aangepast naar zelf |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iemand naar de avondopening in Evere vanavond?
|
|
||||
|
||||
Ik heb een 16Gb - zwart - morgenvroeg bij Mobistar Oostende
Heb echter al een 32Gb in bestelling bij Apple Als er iemand de 16Gb wil in Oostende?
|
||||
|
||||
Iemand in de buurt van Gent-Brussel die een iPhone zwart 16gig heeft gereserveerd maar deze niet gaat ophalen.
32gig zou eventueel ook ok zijn. Ik hoop alvast dat iemand mij kan helpen!
|
||||
|
||||
Nog minder dan 24u zie, het aftellen kan beginnen!
|
|
|||
|
|||
Morge iedereen in geel naar Antwerpen.
http://blog.telenet.be/2011/10/iphon...ar-in-‘t-geel/ |
|
|||
|
|||
Ik ben op zoek naar iemand die zijn reservatie voor een zwarte 64gb wil ruilen tegen een zwarte 32gb van mij. Liefst regio Antwerpen. Let me know!
|
|
|||
|
|||
Iemand van hier die hem in Mobistar te Genk gaat afhalen?
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan dat Bancontact geen probleem mag zijn morgenvroeg?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij Vanden Borre mijn iPhone besteld vorige week. Moet nog 1 à 2 weken geduld hebben vooraleer ik hem in mijn handen heb. Can't wait...
|
|
||||
|
||||
Stond ook op de lijst bij belcompany en kreeg vandaag telefoontje. Heb die dan maar geannuleerd en ga morgenvroeg mijn iPhone bij Mobistar gaan ophalen...
|
|
|||
|
|||
Iemand die een reservatie heeft voor vannacht in Evere een iphone af te halen?
|
|
|||
|
|||
Zoek iemand die morgen in Leuven een zwarte iphone 4S gereserveerd heeft en hem niet echt "wil"?
|
|
|||
|
|||
ik heb nog een 64 zwart gereserveerd die ik niet ga ophalen in leuven. pm
|
|
|||
|
|||
Iemand in antwerpen die een 4s 32g heeft besteld en niet meer moet hebben?
|
|
|||
|
|||
Allright, got it !
Wie stond er nog in hasselt, koning albertstraat ? Het viel daar goed mee tegenover gent blijkbaar ! Ohja, de 4s is suuuupersnel ! Browser laadt pagina's bijna instant.. Nu nog screenprotector en bumpercase halen.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|