iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Supersnelle iPhone. Groot verschil met de 3G Ik ben in ninove geweest, niet zoveel volk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Supersnelle iPhone. Groot verschil met de 3G
Ik ben in ninove geweest, niet zoveel volk. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gelukzak
|
|
||||
|
||||
Ik heb een 16Gb zwart besteld in Oostende maar zou liever een 32Gb hebben. Ik denk niet dat ik de 16Gb zal ophalen - iemand een 32Gb teveel in de buurt?
|
|||
|
|||
Heb mijn nieuwe Iphone 4s gaan halen in Aalst. Was daar om 7u45 en was om 8u15 al terug buiten.
|
|
|||
|
|||
iPhone4S 16GB Zwart Mobistar Gent
Continu GRATIS koffiekoeken en drankjes gehad. Wel 3u wachten voor de eerste vijftig mensen. Mensen erna zullen iig tot s'avonds aanschuiven! Daar hadden we wel genoeg voorraad. Ik koop nu ook mijn oude iPhone4 16GB Zwart (PM me hiervoor)
|
|||
|
|||
Ben hem vandaag gaan halen in een telenetshop op de meir in antwerpen, niets besteld en heb een 10 min aangeschoven. Naast mij een lange rij gele mensen die stonden te wachten voor de bon van 100€. Daar had ik geen zin in, de 50 eerste kregen wel een16 gb gratis.
|
|
||||
|
||||
Ik ben in Mechelen geweest.
Niet zo veel volk, 12 mensen voor mij en 2,5 uur mogen wachten.. Systeem volledig plat. Iedereen moest cash gaan afhalen. Facturen konden niet afgedrukt worden. Jongens, jongens, altijd wel iets met mobistar. Maar goed, nu heb ik hem eindelijk en hij is super!! Zijn er trouwens nog mensen die bij Mobistar geen factuur konden krijgen? Bij ons konden die niet opgesteld worden door de server die plat lag.. Ze gaan ze 'zogezegd' opsturen.. Toch vertrouw ik het op de een of andere manier niet echt.. Laatst gewijzigd door Amikrot; 28-10-11 om 14:25. |
|
||||
|
||||
Ik had een 16Gb zwart gereserveerd in Oostende - Kapellestraat bij Mobistar
Liever had ik een 32Gb gehad. Bij aankomst in de winkel deze namiddag was dit geen probleem. Op mijn vraag als er nog voorraad was dan bevestigde de verkoper dat ze er nog genoeg liggen hadden en de stormloop wat is uitgebleven. Nu netjes mijn iPhone 4S - zwart - 32Gb aan het synchroniseren met iTunes en mijn bestelling bij de Apple Store geannuleerd. I'm happy |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik durf het hier bijna niet te posten...
In de Veldstraat in Gent kwam ik rond 10.30u toe en een lange rij mensen stond nog steeds aan te schuiven. Ik wandelde verder en toevallig zag ik dat BelCompany (amper 50 meter verder) iemand een iPhone 4S verkocht. Ik stapte de winkel binnen en vroeg of er nog iPhones waren. "Jazeker, zegt de verkoper". Snel belde ik enkele vrienden op die stonden te wachten aan de Mobistar. In de winkel van Belcompany kochtten ze zonder enige probleem een iPhone 4S met 32 Gb, ééntje met 64 Gb en een witte van 16 Gb. Enkele omstaanders bij Mobistar hadden het gesprek opgevangen en zijn gevolgd. Enkele waren aan het morren dat ze "daarvoor al meer dan twee uur stonden aan te schuiven bij Mobistar, terwijl ze vlotjes bij Belcompany leverbaar waren". Ocharme diegenen die uren in de kou staan wachten hebben bij Mobistar. En echt bizar dat Belcompany dus ruime stock had ! |
|
|||
|
|||
In Genk stond om half 8 4 mensen voor mij, wel een uur moeten wachten omdat ze hun systemen niet goed konden opstarten...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Mijn exemplaar (zwarte 32 GB) probleemloos afgehaald in de Mobistarwinkel te roeselare. Er was maar één persoon die er eentje afhaalde, en ik was onmiddellijk aan de beurt. Had hem maandagmiddag gepreorderd. Voor mij is dit een totale omwenteling in vergelijking met mijn 3G! Prachtig toestel, super helder scherm (en neen, geen last van yellowgate!), en heel snel, ik ben er zeer tevreden mee.
|
|
|||
|
|||
Iemand die nog een 32 gig zwart zoekt voor VANDAAG af te halen in Gent? Pm aub
|
|
||||
|
||||
Ik heb gisteren samen met mijn vriendin een iphone 4s 16gb gehaald . Mobistar is goed bezig heb maar een uur voor de winkel gestaan.
|
|||
|
|||
Zijn er nog mensen hier die hun 4S online op de Apple Store hebben besteld?
Ik heb op 21/10 mijn bestelling doorgegeven, en de status staat nu na 10 dagen nog steeds op "artikelen worden verwerkt". |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ongeduldig afwachten zekerst |
|
|||
|
|||
Hier idem op 21 okt besteld en nog altijd "artikels worden verwerkt", in nederland krijgen de eerste mensen al een verzonden status, ik haat BELGIE EN HUN FEESTDAGEN! Vandaag dan nog een brugdag voor de meeste! ik vrees dat hij pas eind deze week zal verzonden worden en zo dus pas volgende week toekomt! Vind trouwens echt niet kunnen, ik betaalde namelijk via overschrijving dus iets moeilijker om mijn bestelling te annuleren anders had ik dat al lang gedaan en ééntje bij mobistar gaan halen ofzo! Blijkbaar komt daarzelfs al een 2de lading toe deze week!
|
|
|||
|
|||
Ditto, ik geef ze nog tot woe namiddag en dan ga ik eens bellen, wel altijd erg behulpzaam daar bij Apple...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|