iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had 'gelukkig' via creditcard besteld - heb mijn bestelling geannuleerd en er eentje bij Mobistar weest halen. Jammer genoeg 'reserveerde' Apple het bedrag op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik had 'gelukkig' via creditcard besteld - heb mijn bestelling geannuleerd en er eentje bij Mobistar weest halen. Jammer genoeg 'reserveerde' Apple het bedrag op je creditcard en moet ik 10 dagen wachten voordat het bedrag terug zal vrijgegeven zijn
Gelukkig 'credit' genoeg op de kaart en nu dus gelukkige bezitter van een 4S - 32Gb
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nee maar die koerier die hem tot aan je deur zal brengen wel dus jou opmerking is hier totaal uit de iCloud genomen |
|
|||
|
|||
niet als hij nog steeds niet verstuurd is. Trouwens zou me sterk verbazen dat een bedrijf als UPS vandaag niet zou werken. Morgen zal je inderdaad niet thuis moeten blijven wachten tot het busje voor je deur stopt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat niet, ik weet dat wel heel zeker!
Als je bij Apple zelf (dus niet via mobistar of eender andere supplier) bestelt dan krijg je een tracking code en kan je mooi volgen waar je mobieltje zit. Hij vertrekt uit Shenzhen naar je toe. Laatst gewijzigd door Mr.Bluestar; 01-11-11 om 00:01. Reden: niet zo propere dt-fout aangepast. |
|
|||
|
|||
Ja dat is ook logisch, alles vertrekt vanuit China. Maar dat gaat allemaal naar een centraal center in Europa. Wordt echt niet rechstreeks vanuit China naar jouw adres verzonden hoor. Dat zou hen te veel kosten omdat voor iedere persoon te doen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch is dit zo. Net zoals de Mac computers waar je aanpassingen aan doet (meer ram, grotere hdd,...) worden vanuit China rechtstreeks naar u verzonden. Als je iets standaard besteld en het is op voorraad in het centraal depot in Nederland, dan wordt het van daar verzonden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Mijn verhaal:
Vandaag op zoek gegaan naar een Iphone 4S in het Leuvense. Tevergeefs, nu ja, daar gingen we al vanuit. Winkels die ik bezocht had: Telenet shop, Mobistar center en the bel company. Ofwel was de iPhone 4s niet meer beschikbaar, of enkel in witte kleur. Bij de telenet shop wist men te vertellen dat er slechts nog 1-tje in voorraad was, maar aangezien ik er eentje wou zonder abonnement, zei men dat er enkel aan klanten met abonnement verkocht zou worden. Van koppelverkoop gesproken Anyway, ben thuisgekomen en dan maar een iphone 4s via de apple store gekocht. 'k Weet 't, way too much betaald. Maar ja, als de locale Belgische winkels er niet aan willen verdienen, dan maar de centen rechtstreeks aan Apple doorstorten. Groetjes ... Laatst gewijzigd door WimRotor; 01-11-11 om 11:26. Reden: Correctie schrijffout |
|
|||
|
|||
Oef, de status van mijn bestelling in de Apple Store staat nu op "Verzending wordt voorbereid". Het zal wellicht heel snel gaan nu... was besteld op 21/10 om 13u30. Kom hier met die Apple iPhone 4S 64GB Black
|
|||
|
|||
Wederom: ditto Bedankt om te laten weten! Dus hopelijk vrijdag of maandag hier...
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf op 21/10 om 11u15 een zwarte 16GB besteld, maar die staat helaas nog op "artikelen worden verwerkt".
In ieder geval goed om te horen dat ze eindelijk beginnen met de verzendingen ... |
|
|||
|
|||
Hier ook 4S 32Gb besteld op 21/10 en sinds vanavond is de status veranderd in "Verzending wordt voorbereid." Er komt dus schot in de zaak. Nog enkele dagen geduld dus...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb 4S 64GB besteld op 31/10, momenteel status "ARTIKELEN WORDEN VERWERKT" en levering staat op 08/11 a 15/11 Thx |
|
|||
|
|||
Bij mij staat er nog steeds "Artikelen worden verwerkt - Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011"
Het gaat om een zwarte 4S 16 GB. Besteld op 21/10 om 11u, betaald met CC. [Update: mijn status is omstreeks 17u naar "verzending wordt voorbereid" gegaan!] Laatst gewijzigd door Raf.be; 02-11-11 om 18:56. |
|
|||
|
|||
Nog even een kleine update: Mijn Apple iPhone 4S 64GB Black is verzonden, zit nu in transit in Arnhem volgens TNT en komt morgen netjes aan bij mij op kantoor .
Besteld op 21/10 via creditcard om 13u30, levering stond tussen 31/10 en 7/11. Laatst gewijzigd door Rampage; 02-11-11 om 21:45. Reden: Foutje in de datum. |
|
|||
|
|||
Vorige vrijdag naar Mobistar in Tienen geweest .... en direct gekocht.
Ze hadden er diverse in voorraad .... zonder bestellen of reserveren |
|
|||
|
|||
Mijn 2 16gb zwarte iphones worden morgen geleverd.
Besteld op 21/10 op de middag en met CC betaald. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|