//

iPhone 4s in België

iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had 'gelukkig' via creditcard besteld - heb mijn bestelling geannuleerd en er eentje bij Mobistar weest halen. Jammer genoeg 'reserveerde' Apple het bedrag op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #241  
Oud 31-10-11, 16:12
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Ik had 'gelukkig' via creditcard besteld - heb mijn bestelling geannuleerd en er eentje bij Mobistar weest halen. Jammer genoeg 'reserveerde' Apple het bedrag op je creditcard en moet ik 10 dagen wachten voordat het bedrag terug zal vrijgegeven zijn

Gelukkig 'credit' genoeg op de kaart en nu dus gelukkige bezitter van een 4S - 32Gb
__________________
 iMac (Retina 4K, 21.5-inch, 2017) 3,6 GHz Intel Core i7  iPhone X 256GB  iPad Pro 9,7" 128Gb - Wi-Fi - Cellular  Apple TV4 64Gb
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #242  
Oud 31-10-11, 16:17
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willemdevos Bekijk bericht
Hier idem op 21 okt besteld en nog altijd "artikels worden verwerkt", in nederland krijgen de eerste mensen al een verzonden status, ik haat BELGIE EN HUN FEESTDAGEN! Vandaag dan nog een brugdag voor de meeste! ik vrees dat hij pas eind deze week zal verzonden worden en zo dus pas volgende week toekomt! Vind trouwens echt niet kunnen, ik betaalde namelijk via overschrijving dus iets moeilijker om mijn bestelling te annuleren anders had ik dat al lang gedaan en ééntje bij mobistar gaan halen ofzo! Blijkbaar komt daarzelfs al een 2de lading toe deze week!
Denk je nu echt dat jouw telefoontje hier achter de hoek in elkaar wordt gevezen? Hij komt rechtstreeks uit de fabriek in China en wordt per koerier tot bij jouw deur gebracht. Diene chinees die dat doet zit echt niet op 1 november te wachten omdat dat toevallig een belgische feestdag is.
  #243  
Oud 31-10-11, 16:57
wvy's schermafbeelding
wvy wvy is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 721
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
Denk je nu echt dat jouw telefoontje hier achter de hoek in elkaar wordt gevezen? Hij komt rechtstreeks uit de fabriek in China en wordt per koerier tot bij jouw deur gebracht. Diene chinees die dat doet zit echt niet op 1 november te wachten omdat dat toevallig een belgische feestdag is.

Nee maar die koerier die hem tot aan je deur zal brengen wel dus jou opmerking is hier totaal uit de iCloud genomen
  #244  
Oud 31-10-11, 17:16
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

niet als hij nog steeds niet verstuurd is. Trouwens zou me sterk verbazen dat een bedrijf als UPS vandaag niet zou werken. Morgen zal je inderdaad niet thuis moeten blijven wachten tot het busje voor je deur stopt.
  #245  
Oud 31-10-11, 18:24
willemdevos willemdevos is offline
• iOS 2.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
Denk je nu echt dat jouw telefoontje hier achter de hoek in elkaar wordt gevezen? Hij komt rechtstreeks uit de fabriek in China en wordt per koerier tot bij jouw deur gebracht. Diene chinees die dat doet zit echt niet op 1 november te wachten omdat dat toevallig een belgische feestdag is.
Hoe komt dan dat de telefoontjes wel al binnenstromen bij mobistar vanaf dag 1, die moeten dit toch op hun beurt ook bestellen bij apple, maar natuurlijk, en dit versta ik ook, heeft apple voorang aan grotere orders maar ik vind gewoon als men 28 oktober als release datum opheeft moet men op zijn minst toch ook leveren vanaf dan, we weten nu nog altijd niet of hij wel in stock is of hij onderweg naar verdeel centrum in belgië is, niets...
  #246  
Oud 31-10-11, 18:51
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
Denk je nu echt dat jouw telefoontje hier achter de hoek in elkaar wordt gevezen? Hij komt rechtstreeks uit de fabriek in China en wordt per koerier tot bij jouw deur gebracht. Diene chinees die dat doet zit echt niet op 1 november te wachten omdat dat toevallig een belgische feestdag is.
Denk jij nu echt dat de iPhones rechtstreeks van China worden verzonden?
  #247  
Oud 31-10-11, 19:20
Mr.Bluestar Mr.Bluestar is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: Antwerpen
Berichten: 150
Standaard

Ik denk dat niet, ik weet dat wel heel zeker!
Als je bij Apple zelf (dus niet via mobistar of eender andere supplier) bestelt dan krijg je een tracking code en kan je mooi volgen waar je mobieltje zit. Hij vertrekt uit Shenzhen naar je toe.

Laatst gewijzigd door Mr.Bluestar; 31-10-11 om 23:01. Reden: niet zo propere dt-fout aangepast.
  #248  
Oud 31-10-11, 19:49
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bluestar Bekijk bericht
Ik denk dat niet, ik weet dat wel heel zeker!
Als je bij Apple zelf (dus niet via mobistar of eender andere supplier) besteld dan krijg je een tracking code en kan je mooi volgen waar je mobieltje zit. Hij vertrekt uit Shenzhen naar je toe.
Ja dat is ook logisch, alles vertrekt vanuit China. Maar dat gaat allemaal naar een centraal center in Europa. Wordt echt niet rechstreeks vanuit China naar jouw adres verzonden hoor. Dat zou hen te veel kosten omdat voor iedere persoon te doen.
  #249  
Oud 31-10-11, 19:56
Racingboy Racingboy is offline
• iOS 7.1.2
• 7.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Locatie: Belgisch Limburg
Berichten: 224
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pspklant Bekijk bericht
Ja dat is ook logisch, alles vertrekt vanuit China. Maar dat gaat allemaal naar een centraal center in Europa. Wordt echt niet rechstreeks vanuit China naar jouw adres verzonden hoor. Dat zou hen te veel kosten omdat voor iedere persoon te doen.

Toch is dit zo. Net zoals de Mac computers waar je aanpassingen aan doet (meer ram, grotere hdd,...) worden vanuit China rechtstreeks naar u verzonden.

Als je iets standaard besteld en het is op voorraad in het centraal depot in Nederland, dan wordt het van daar verzonden.
  #250  
Oud 31-10-11, 20:10
pspklant pspklant is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: België!
Berichten: 174
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Racingboy Bekijk bericht
Toch is dit zo. Net zoals de Mac computers waar je aanpassingen aan doet (meer ram, grotere hdd,...) worden vanuit China rechtstreeks naar u verzonden.

Als je iets standaard besteld en het is op voorraad in het centraal depot in Nederland, dan wordt het van daar verzonden.
Speciale edities kan ik misschien nog begrijpen. Maar iPhones zullen wel in grote pakketten naar Europa worden verzonden (of naar een bepaald land) en dan daar verder verdeeld worden hoor.
  #251  
Oud 31-10-11, 21:59
WimRotor WimRotor is offline
• iOS 13.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: België
Berichten: 6
Standaard

Mijn verhaal:

Vandaag op zoek gegaan naar een Iphone 4S in het Leuvense. Tevergeefs, nu ja, daar gingen we al vanuit.

Winkels die ik bezocht had: Telenet shop, Mobistar center en the bel company.
Ofwel was de iPhone 4s niet meer beschikbaar, of enkel in witte kleur. Bij de telenet shop wist men te vertellen dat er slechts nog 1-tje in voorraad was, maar aangezien ik er eentje wou zonder abonnement, zei men dat er enkel aan klanten met abonnement verkocht zou worden.
Van koppelverkoop gesproken

Anyway, ben thuisgekomen en dan maar een iphone 4s via de apple store gekocht. 'k Weet 't, way too much betaald. Maar ja, als de locale Belgische winkels er niet aan willen verdienen, dan maar de centen rechtstreeks aan Apple doorstorten.

Groetjes ...

Laatst gewijzigd door WimRotor; 01-11-11 om 10:26. Reden: Correctie schrijffout
  #252  
Oud 01-11-11, 19:39
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Oef, de status van mijn bestelling in de Apple Store staat nu op "Verzending wordt voorbereid". Het zal wellicht heel snel gaan nu... was besteld op 21/10 om 13u30. Kom hier met die Apple iPhone 4S 64GB Black
__________________
iPhone 6 128 GB - iPad Pro 9.7" Wi-Fi+4G 256 GB
  #253  
Oud 01-11-11, 19:44
neill neill is offline
• iOS 9.1
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 42
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rampage Bekijk bericht
Oef, de status van mijn bestelling in de Apple Store staat nu op "Verzending wordt voorbereid". Het zal wellicht heel snel gaan nu... was besteld op 21/10 om 13u30. Kom hier met die Apple iPhone 4S 64GB Black
Wederom: ditto Bedankt om te laten weten! Dus hopelijk vrijdag of maandag hier...
  #254  
Oud 01-11-11, 21:15
Raf.be Raf.be is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 16
Standaard

Ik heb zelf op 21/10 om 11u15 een zwarte 16GB besteld, maar die staat helaas nog op "artikelen worden verwerkt".

In ieder geval goed om te horen dat ze eindelijk beginnen met de verzendingen ...
  #255  
Oud 01-11-11, 21:45
hgillijns hgillijns is offline
• iOS 12.1.1
• 12.1.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 11
Standaard

Hier ook 4S 32Gb besteld op 21/10 en sinds vanavond is de status veranderd in "Verzending wordt voorbereid." Er komt dus schot in de zaak. Nog enkele dagen geduld dus...
  #256  
Oud 02-11-11, 04:31
WimRotor WimRotor is offline
• iOS 13.3
• 10.3.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: België
Berichten: 6
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf.be Bekijk bericht
Ik heb zelf op 21/10 om 11u15 een zwarte 16GB besteld, maar die staat helaas nog op "artikelen worden verwerkt".
Welke is volgens bestelinformatie de verwachte leveringsperiode van jouw 4S ?

Ik heb 4S 64GB besteld op 31/10, momenteel status "ARTIKELEN WORDEN VERWERKT" en levering staat op 08/11 a 15/11

Thx
  #257  
Oud 02-11-11, 16:22
Raf.be Raf.be is offline
• iOS 7.0.3
• 7.0.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 16
Standaard

Bij mij staat er nog steeds "Artikelen worden verwerkt - Verzendklaar: 1 - 2 Weeks Levert 31 Oct, 2011 - 07 Nov, 2011"

Het gaat om een zwarte 4S 16 GB. Besteld op 21/10 om 11u, betaald met CC.

[Update: mijn status is omstreeks 17u naar "verzending wordt voorbereid" gegaan!]

Laatst gewijzigd door Raf.be; 02-11-11 om 17:56.
  #258  
Oud 02-11-11, 20:44
Rampage Rampage is offline
• iOS 9.3.2
• 9.3.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 75
Standaard

Nog even een kleine update: Mijn Apple iPhone 4S 64GB Black is verzonden, zit nu in transit in Arnhem volgens TNT en komt morgen netjes aan bij mij op kantoor .
Besteld op 21/10 via creditcard om 13u30, levering stond tussen 31/10 en 7/11.

Laatst gewijzigd door Rampage; 02-11-11 om 20:45. Reden: Foutje in de datum.
  #259  
Oud 02-11-11, 20:50
Lancia Lancia is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2009
Berichten: 142
Standaard

Vorige vrijdag naar Mobistar in Tienen geweest .... en direct gekocht.
Ze hadden er diverse in voorraad .... zonder bestellen of reserveren
  #260  
Oud 02-11-11, 21:33
icepeek icepeek is offline
• iOS 7.0.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Vlaams Brabant
Berichten: 46
Standaard

Mijn 2 16gb zwarte iphones worden morgen geleverd.

Besteld op 21/10 op de middag en met CC betaald.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 15:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:18.