iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Out for delivery en er is niemand thuis, do'h! Zal voor morgen zijn......
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Out for delivery en er is niemand thuis, do'h! Zal voor morgen zijn...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Gisterenavond mijn zwarte 4s 32gig bij mediamarkt in Hasselt gaan ophalen.
|
|
|||
|
|||
Vandaag om 9.30u vanochtend geleverd, 21/10 rond 10.30u besteld & betaald met creditcard.
Mooi |
|
|||
|
|||
https://www.facebook.com/?sk=lf#!/GSMWijzerbe
gsmwijzer.be zijn er toestellen blijkbaar voorradig nu. |
|
|||
|
|||
Vandaag "moeten" gaan ophalen bij verdeelcentrum van TNT omdat ze blijkbaar maar 1x proberen te leveren aan huis?? Soit, ik kon wachten tot maandag om een afspraak te maken voor nieuwe levering, maar aangezien het 15min van mijn deur was in Antwerpen ben ik zelf maar gegaan. Delivery service, mijn voeten. Soit, de 4S is in huis, succesvol geïnstalleerd en Siri begrijpt mij! Verschil in snelheid met de 4 is wel amper merkbaar moet ik zeggen, die liep nog behoorlijk vlot. Mijn vrouw mag er blij mee wezen
|
|
|||
|
|||
Bij mobistar in zottegem hadden ze blijkbaar terug toestellen binnen vandaag.
|
|
||||
|
||||
Gisteren een 4S gekocht in het Mobistar Center, Marie Joseplein Oostende.
Alle modellen, behalve 32GB wit, zijn voorradig. En ik ben er correct en vriendelijk geholpen geweest.
|
|||
|
|||
Vandaag beslist om een Iphone 4s te kopen. Direct eentje kunnen gaan ophalen bij Mobistar in Tielt-Winge (Gouden Kruispunt)
Alle modellen in het zwart op voorraad! Allen daarheen |
|
|||
|
|||
Vraagje voor de kopers van een iphone bij mobistar (of andere telecom winkel)
Zijn er eigenlijk op de iphone zelf sporen van de provider/winkel waar je hem gekocht had? Ik bedoel maar: een start-up logo van mobistar, of mobistar apps die terug te vinden zijn in het menu. Of andere vervelende zaken van de providers dewelke zichtbaar maken dat een iphone gekocht werd via een rebelleer, ipv rechtstreeks bij de apple-store? Bedankt, Wim |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn Iphone gekocht bij Mobistar, en niets van een Mobistar-menu aanwezig. Het toestel is dus simlock vrij. Er is zelfs niet op aangedrongen om een Mobistar abonnement te nemen. Het zal anders zijn als je een toestel koopt aan een lage prijs in combinatie met een abonnement voor 1 jaar of langer. Die toestellen zullen niet simlock vrij zijn, denk ik..... |
|
|||
|
|||
Same here, bij mobistar opgehaald zonder enige vorm van reclame of andere vervelende dingen.
|
|
||||
|
||||
Hier ook - in Oostende heel goed geholpen. Alles op voorraad en geen enkel spoor / reclame of wat dan ook. Zelfs niet gevraagd als ik een abonnement heb of wat dan ook
|
||||
|
||||
Tja ik ben ook zeer tevreden over de verkoop in het Mobistar verkooppunt Marie Joseplein Oostende.
|
|
|||
|
|||
Vorige Maandag bij Mobistar Hasselt binnengewipt om te horen of ze nog 4S's op voorraad hadden en jawel! Die avodn voor een koper van mijn oude iPhone 4 gezorgd, Dinsdag morgen hem verkocht en tegen Dinsdag middag had ik mijn nieuwe iPhone 4S 16GB (wit)
Ik vermoed dat ze nog de 16GB 4S in het wit hebben en misschien beide uitvoeringen in 32/64GB. Je kan eens bellen |
|
|||
|
|||
Gisterenmiddag gewoon de Mobistar winkel binnengestapt in ninove met de vraag of ze er hadden. Ik had eerder die morgen gebeld en toen zeiden ze me dat er geen waren.. Toen
Ik daar smiddags aankwam zeiden ze dat ze er net gekregen hadden Ik denk dat er nog 5 beschikbaar waren, maar enkel in het wit, zwart hadden ze niet gekregen.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ter info: er is zoveel sprake van batterijproblemen. Nu, ik vind niet onmiddellijk last hiervan: na 24u (met Wi-Fi+location service on+3G en wat intens gebruik, want 't is nog een nieuw speeltje) nog steeds 66%. Valt toch mee ... volgens mij. (mijn vorig toestel - Samsung 5801 - deed slechter) |
|
|||
|
|||
Maandag na lang twijfelen mijn zoektocht naar de 4s gestart. De 2 Mobistar winkels in Brussel Nieuwstraat gedaan, zonder succes.Media markt gebeld, enkel op reservatie mits voorschot van € 300 + geen idee van leveringsdatum. Saturn Antwerpen Meir gebeld, geen idee over volgende levering. Toevallig op de site van Mobistar terechtgekomen, stond aangegeven dat de 4S in voorraad was, online besteld en betaald (leveringsdatum: binnen de 4 werkdagen). Vandaag mededeling gehad dat hij er morgen zal zijn!
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Vandaag na wat geklungel van Bpost toch mijn Iphone 4S mogen ontvangen, ben razend benieuwd. Wie er nog één wil bestellen, ik kan je mobistar online aanraden. Maandag besteld en betaald, vandaag ontvangen!
|
|
|||
|
|||
bij mediamarkt besteld zonder abbo, na 4 dagen hab ik hem!
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|