iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat het niks zal uitmaken of je om 8u of om 10u gaat, je zal sowieso moeten wachten, tenzij je de eerste bent ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik denk dat het niks zal uitmaken of je om 8u of om 10u gaat, je zal sowieso moeten wachten, tenzij je de eerste bent natuurlijk Ik ga op het gemak om 9u30 naar Kortrijk.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2011 om 23:59 ---------- Ik heb mijn order geannuleerd op de apple.be maar had al betaald met overschrijving, annuleren ging niet (wou iban nummer niet accepteren) en dan maar gebeld naar apple zelf. In 20min geregeld door een screenshot van de online betaling te mailen en zodra ze mijn geld ontvangen, storten ze terug
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Na anderhalf jaar had ik enkele grote haarscheuren in mijn iPhone 3G. Verschillende vrienden hadden me verteld dat je hierop garantie had en dat ik hem best binnen bracht. Ik ben dan ook naar het Mobistar Centre gegaan waar ik hem gekocht had en daar deden de verkopers eerst heel moeilijk om hem op te sturen. Ze zeiden dat dit totaal geen garantie meer zou zijn en dat ik 40 euro zou moeten betalen als het uiteindelijk effectief geen garantie bleek te zijn. Toch was ik volhardend en heb ik hem laten opsturen. Normaal zou ik hem pas na 2 weken terug krijgen. Een dag nadien kreeg ik echter 's avonds al een telefoon van Mobistar dat mijn toestel gratis vervangen ging worden en ik het de dag nadien mocht gaan afhalen. Je moet je bij Mobistar gewoon niet laten afschrikken door de verkopers. Ze proberen je wijs te maken dat je geen garantie hebt. Maar als je zeker bent van je stuk moet je gewoon blijven pushen. Bovendien loopt de reparatie, vervangen van je toestel via Dinafix en naar mijn ervaringen met dit bedrijf zijn ze daar altijd al correct geweest |
|
|||
|
|||
Er zijn weer 32 en 64 beschikbaar op mobistar site ...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien zien we elkaar dan daar lol
|
||||
|
||||
Valt me wel op dat de 64gb (gezien de prijs) toch redelijk snel de deur uitgaat. De 16GB was zelfs de laatste keus.
|
|
||||
|
||||
Veel opkopers voor die modellen waarschijnlijk. Is het model waar er nog het meeste winst op kan gemaakt worden...
|
|
|||
|
|||
Is het zeker dat als je er een gereserveerd hebt, dat je die ook daadwerkelijk in handen hebt op vrijdag? (als je natuurlijk tussen 8 en 10 langs het mobistar-center gaat). Of kan het langer duren ook?
|
|
|||
|
|||
Vorig jaar had om 9 uur iedereen die had besteld zn iPhone al, maar de personen die gewoon wachtten zonder resrvatie mochten pas binnen om 10, en moesten van die rode loper haha...
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Er zijn vrijdag alleen toestellen beschikbaar voor mensen met een pre-order. Het heeft geen zin om aan te schuiven zonder pre-order.
Als je zelf bevestiging wil moet je maar eens bellen naar je lokale Mobi shop. |
|
|||
|
|||
Ik heb een pr-order hoor. Maar ik vroeg me gewoon af dat alle pre-orders effectief ook beschikbaar zijn vrijdag. Niet dat ik tegen 8 uur in een rij ga staan, om dan uiteindelijk te merken dat de voorraad op is
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Ze kunnen hen dat niet permitteren dat er mensen staan aan te schuiven tussen 8u en 10u om dat aan de kassa te komen met je reservatie en die dan te moeten teleurstellen |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dan valt het nut van een pre-order een beetje weg niet
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik weetniet of ze bij T-mobile in Nederland ook een bevestiging gekregen hebben of ze er vrijdag al mogen achter gaan. Ik maak me in elk geval geen zorgen. Heb nog een back-up bij Belcompany. Die man zei met veel plezier. Ik kan je al op een lijstje zetten en dan bellen we je vanzodra die binnen is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|