//

iPhone 4s in België

iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat het niks zal uitmaken of je om 8u of om 10u gaat, je zal sowieso moeten wachten, tenzij je de eerste bent ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie België
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #181  
Oud 23-10-11, 23:56
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Ik denk dat het niks zal uitmaken of je om 8u of om 10u gaat, je zal sowieso moeten wachten, tenzij je de eerste bent natuurlijk Ik ga op het gemak om 9u30 naar Kortrijk.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 23 oktober 2011 om 23:59 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door woddy897 Bekijk bericht
Krijg je dan het geld direct terug ?
Ik heb mijn order geannuleerd op de apple.be maar had al betaald met overschrijving, annuleren ging niet (wou iban nummer niet accepteren) en dan maar gebeld naar apple zelf. In 20min geregeld door een screenshot van de online betaling te mailen en zodra ze mijn geld ontvangen, storten ze terug
__________________
Pom Pom Pom
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #182  
Oud 24-10-11, 11:40
Amikrot's schermafbeelding
Amikrot Amikrot is offline
• iOS 7.1.2
• 8.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: Meise
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Teksta Bekijk bericht
Heb zonet een interessant weetje gehoord... als je bij Apple zelf besteld dan wordt de garantie ook zelf door Apple gedaan. Als je bij Mobistar je iPhone koopt moet je via Mobistar je telefoon laten herstellen.

Via een bepaalde link (https://selfsolve.apple.com/GetWarranty.do) kan je je serienummer ingeven en bekijken hoeveel garantie je nog hebt. Wel, als je een defect hebt kan je de optie "reparatie aanvragen" doen en dan moet je bellen met Apple hierover. Bij defect regelen zij dus alles.

Misschien ben ik fout, maar ik denk dat dit sneller gaat dan een reparatie via Mobistar. Dus voor wie twijfelt om een iPhone 20 € meer te betalen, kan dit wel een extraatje zijn die het waard is.
Ik ben niet zo familiair met de garantie via Apple, maar met die van Mobistar heb ik vrij goede ervaringen.

Na anderhalf jaar had ik enkele grote haarscheuren in mijn iPhone 3G. Verschillende vrienden hadden me verteld dat je hierop garantie had en dat ik hem best binnen bracht. Ik ben dan ook naar het Mobistar Centre gegaan waar ik hem gekocht had en daar deden de verkopers eerst heel moeilijk om hem op te sturen. Ze zeiden dat dit totaal geen garantie meer zou zijn en dat ik 40 euro zou moeten betalen als het uiteindelijk effectief geen garantie bleek te zijn. Toch was ik volhardend en heb ik hem laten opsturen. Normaal zou ik hem pas na 2 weken terug krijgen. Een dag nadien kreeg ik echter 's avonds al een telefoon van Mobistar dat mijn toestel gratis vervangen ging worden en ik het de dag nadien mocht gaan afhalen.

Je moet je bij Mobistar gewoon niet laten afschrikken door de verkopers. Ze proberen je wijs te maken dat je geen garantie hebt. Maar als je zeker bent van je stuk moet je gewoon blijven pushen. Bovendien loopt de reparatie, vervangen van je toestel via Dinafix en naar mijn ervaringen met dit bedrijf zijn ze daar altijd al correct geweest
  #183  
Oud 24-10-11, 12:14
Davidduzy Davidduzy is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar Davidduzy
Standaard

Er zijn weer 32 en 64 beschikbaar op mobistar site ...
  #184  
Oud 24-10-11, 19:39
tjompe's schermafbeelding
tjompe tjompe is offline
• iOS 7.0.2
• 7.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Vlaamse Ardennen
Berichten: 12
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
Er zijn weer 32 en 64 beschikbaar op mobistar site ...

...Yep...besteld en bevestiging gekregen. Vrijdag sta ik ook tssn 8 en 10 aan te schuiven in Oudenaarde !

btw : newbie here
  #185  
Oud 24-10-11, 19:52
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tjompe Bekijk bericht
...Yep...besteld en bevestiging gekregen. Vrijdag sta ik ook tssn 8 en 10 aan te schuiven in Oudenaarde !

btw : newbie here
Misschien zien we elkaar dan daar lol
__________________
iPhone 2G 16Gb, iPhone 3G 16Gb Wit, iPhone 4 16Gb Zwart, iPhone 4S 16Gb Zwart, iPhone 5 16Gb Wit, iPad 16Gb Wi-Fi, iPad 2 32Gb Wi-Fi, iPad Mini 16Gb zwart
  #186  
Oud 24-10-11, 20:56
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Valt me wel op dat de 64gb (gezien de prijs) toch redelijk snel de deur uitgaat. De 16GB was zelfs de laatste keus.
  #187  
Oud 25-10-11, 07:11
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Veel opkopers voor die modellen waarschijnlijk. Is het model waar er nog het meeste winst op kan gemaakt worden...
  #188  
Oud 25-10-11, 18:17
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Is het zeker dat als je er een gereserveerd hebt, dat je die ook daadwerkelijk in handen hebt op vrijdag? (als je natuurlijk tussen 8 en 10 langs het mobistar-center gaat). Of kan het langer duren ook?
  #189  
Oud 25-10-11, 18:19
Davidduzy Davidduzy is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar Davidduzy
Standaard

Vorig jaar had om 9 uur iedereen die had besteld zn iPhone al, maar de personen die gewoon wachtten zonder resrvatie mochten pas binnen om 10, en moesten van die rode loper haha...
  #190  
Oud 25-10-11, 18:25
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Davidduzy Bekijk bericht
Vorig jaar had om 9 uur iedereen die had besteld zn iPhone al, maar de personen die gewoon wachtten zonder resrvatie mochten pas binnen om 10, en moesten van die rode loper haha...
Ah super, dan kan ik gewoon tegen 8 uur naar daar gaan dus?
  #191  
Oud 25-10-11, 18:30
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Er zijn vrijdag alleen toestellen beschikbaar voor mensen met een pre-order. Het heeft geen zin om aan te schuiven zonder pre-order.

Als je zelf bevestiging wil moet je maar eens bellen naar je lokale Mobi shop.
  #192  
Oud 25-10-11, 19:05
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Er zijn vrijdag alleen toestellen beschikbaar voor mensen met een pre-order. Het heeft geen zin om aan te schuiven zonder pre-order.

Als je zelf bevestiging wil moet je maar eens bellen naar je lokale Mobi shop.
Ik heb een pr-order hoor. Maar ik vroeg me gewoon af dat alle pre-orders effectief ook beschikbaar zijn vrijdag. Niet dat ik tegen 8 uur in een rij ga staan, om dan uiteindelijk te merken dat de voorraad op is
  #193  
Oud 25-10-11, 19:45
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ik heb een pr-order hoor. Maar ik vroeg me gewoon af dat alle pre-orders effectief ook beschikbaar zijn vrijdag. Niet dat ik tegen 8 uur in een rij ga staan, om dan uiteindelijk te merken dat de voorraad op is
Als je besteld hebt en een mail gekregen van mobistar dat je iPhone klaar ligt vrijdag tussen 8u en 10u veronderstel ik dat ze genoeg iPhones op voorraad zullen hebben voor de reservaties op te vullen.
Ze kunnen hen dat niet permitteren dat er mensen staan aan te schuiven tussen 8u en 10u om dat aan de kassa te komen met je reservatie en die dan te moeten teleurstellen
  #194  
Oud 25-10-11, 19:52
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Colpaert Bekijk bericht
Als je besteld hebt en een mail gekregen van mobistar dat je iPhone klaar ligt vrijdag tussen 8u en 10u veronderstel ik dat ze genoeg iPhones op voorraad zullen hebben voor de reservaties op te vullen.
Ze kunnen hen dat niet permitteren dat er mensen staan aan te schuiven tussen 8u en 10u om dat aan de kassa te komen met je reservatie en die dan te moeten teleurstellen
Ok, dat klinkt goed, dan moet ik niet om 7 uur in een rij gaan staan. Ben echt benieuwd, mijn eerste iPhone
  #195  
Oud 25-10-11, 19:56
ItsAdot's schermafbeelding
ItsAdot ItsAdot is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: België
Berichten: 72
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ik heb een pr-order hoor. Maar ik vroeg me gewoon af dat alle pre-orders effectief ook beschikbaar zijn vrijdag. Niet dat ik tegen 8 uur in een rij ga staan, om dan uiteindelijk te merken dat de voorraad op is
Dan valt het nut van een pre-order een beetje weg niet
  #196  
Oud 25-10-11, 19:57
RoelG RoelG is offline
• iOS 3.1.3
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: limburg belgië
Berichten: 108
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Dan valt het nut van een pre-order een beetje weg niet
Mja idd, maar ik vertrouw het toch niet voor de 100% hoor...
  #197  
Oud 25-10-11, 19:57
Davidduzy Davidduzy is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Gent
Berichten: 112
Stuur een bericht via MSN naar Davidduzy
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ok, dat klinkt goed, dan moet ik niet om 7 uur in een rij gaan staan. Ben echt benieuwd, mijn eerste iPhone
Haha de iOntmaagding
  #198  
Oud 25-10-11, 19:58
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Ok, dat klinkt goed, dan moet ik niet om 7 uur in een rij gaan staan. Ben echt benieuwd, mijn eerste iPhone
Waar gaje in de rij gaan staan?
  #199  
Oud 25-10-11, 19:59
DieterV DieterV is offline
• iOS 8.0.2
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2011
Berichten: 215
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ItsAdot Bekijk bericht
Dan valt het nut van een pre-order een beetje weg niet
Dat dacht ik ook. Maar ik zag net dat T-mobile in nederland 2 weken vertraging heeft om sommige toestellen.
  #200  
Oud 25-10-11, 20:02
Colpaert's schermafbeelding
Colpaert Colpaert is offline
• iOS 6.0.2
• 6.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: België, Gavere
Berichten: 427
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DieterV Bekijk bericht
Dat dacht ik ook. Maar ik zag net dat T-mobile in nederland 2 weken vertraging heeft om sommige toestellen.
Ik weetniet of ze bij T-mobile in Nederland ook een bevestiging gekregen hebben of ze er vrijdag al mogen achter gaan. Ik maak me in elk geval geen zorgen. Heb nog een back-up bij Belcompany. Die man zei met veel plezier. Ik kan je al op een lijstje zetten en dan bellen we je vanzodra die binnen is.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 in België dthiemann Koopinformatie België 3871 11-05-11 15:01
Iphone Belgie FreezyFreeze Koopinformatie België 3 26-10-10 14:09
iPhone in België pspklant Orange 711 19-07-09 13:11
iPhone in België Sergoke Archief 4 04-12-07 13:22

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:23.