iPhone 4s in België discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Volledig te betalen dus? Of zie ik iets over het hoofd op die site?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Volledig te betalen dus? Of zie ik iets over het hoofd op die site?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat ik maar best gewoon de 28e 's morgens aan de winkel ga staan. Nog iemand van plan?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gisteren ben ik nog onlangs geweest naar de Mobistar winkel voor mijn sim voor mijn iPad en die zei dat ze gaan werken met pre-order en dat ik de site zeer regelmatig moest checken dat het een van deze dagen een link zou staan op de site! Whooop Whooop wie gaat er mee als eerste in de rij staan |
|
|||
|
|||
en meteen te betalen?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik denk ook dat Mobistar het veiligst gaat zijn om er als eerste bij te zijn. Elk jaar al zo geweest. En dit gezegd zijnde door een vertegenwoordiger van Proximus :/
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hoewel ik niet bij S&S zou gaan kijken, bij de release van de iPhone 4 had bijna na iedereen van mobistar z'n iphone al voor dat s&s er geleverd had.. Maar mobistar klinkt goed ! Of mediamarkt ? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Mobistar it is?! Maar welke? MOBISTAR HASSELT ALBERTSTR MOBISTAR HASSELT DEMERSTRAAT MOBISTAR MEDIA MARKT TWEE TORENS HASSELT NV |
|
|||
|
|||
Weet jij welke de grootste/belangrijkste Mobistar winkel in Leuven is?
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 19 oktober 2011 om 15:09 ---------- Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de release van de iPhone 4 ben ik tot in Leuven gereden voor in de Fnac 1tje te halen.. Hm, zou toch handig zijn als we wat meer nieuws kregen hier in België |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit is momenteel wel niet meer het geval, dus je kan evengoed kans hebben bij andere winkels.. Hoewel ik er geen probleem van zou maken om om 6 uur bij Mobistar te gaan staan op vrijdag |
|
|||
|
|||
Grappig om m'n filmpje terug te zien.
Ja was op Koning Albert straat. Daar moest je zijn als je gereserveerd had via de website. |
|
|||
|
|||
Haha, toevallig idd van dat filmpje
Ok, dus je kunt daar ni gewoon gaan aanschuiven zonder reservatie...damn..waarom duurt alles zo lang altijd hier |
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 in België | dthiemann | Koopinformatie België | 3871 | 11-05-11 16:01 |
Iphone Belgie | FreezyFreeze | Koopinformatie België | 3 | 26-10-10 15:09 |
iPhone in België | pspklant | Orange | 711 | 19-07-09 14:11 |
iPhone in België | Sergoke | Archief | 4 | 04-12-07 14:22 |
|
|