mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) ehm.. nou ik heb hem al, precies je kunt er ook niets aan doen. En iets open maken doen ze niet snel tenzij het echt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ehm.. nou ik heb hem al, precies je kunt er ook niets aan doen. En iets open maken doen ze niet snel tenzij het echt een te groot pakket is met een te lage waarde
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
niet waar kleine pakketten worden ook gewoon opengemaakt. ze zijn heel alert op iphones tegenwoordig
|
|
|||
|
|||
naja prima, ik heb hem in ieder geval
|
|
|||
|
|||
mmm een kameraad van mij heeft al 30 iphones laten overkomen uit de VS en slechts 1 keer BTW en douanekosten moeten betalen, maar hij heeft het wel slim aangepakt:
de eerste keer heeft hij douanekosten en btw moeten betalen, hij heeft dit toen gedaan en alle papparassen mooi bijgehouden. Hierna heeft hij telkens als de douane douanekosten aanrekende gewoon deze papieren doorgefaxt en gezegd dat het ging om een vervangexemplaar daar zijn origineel kapot was en het dus door de verkoper in de us naar apple was teruggestuurd. Hij laat wel telkens op het factuur vermelden : replacement item Sindsdien heeft hij nooit geen douanekosten en dergelijke meer moeten betalen. Ofwel is hij zwaar aan het bluffen ofwel heeft hij echt een loophole gevonden, wat denken jullie? |
|
|||
|
|||
De onderwerpen waar het meest over gebluft wordt zijn "Belastingen", "Sex" en "Autorijden".
|
|
|||
|
|||
Hoop dat m'n telefoon gauw binnenkomt. Ligt nu al vanaf 25 maart bij de douane, echt frustrerend is dat. Telefoon was na 2 dagen al in Nederland, snap niet dat het hier zo lang moet duren!
Heb op Ebay besteld en is verscheept met USPS. |
|
|||
|
|||
bel ff met tnt. Heb ik ook gedaan en kon vandaag mijn telefoon ophalen. Tnt zit overigens wel in amsterdam..
|
|
||||
|
||||
even een vraagje, ik heb dit draadje pas doorgelezen en besloten ook via access usa te bestellen.
Ik heb een creditcard aangevraagd bij ing en reeds ontvangen. nu heb ik ook al een access USA account gemaakt. als ik bij apple wil bestellen moet ik echter een telefoonnummer opgeven. ik weet dat het in dit draadje staat maar ik heb niet echt zin om weer alle 50 paginas door te lezen. wat hebben jullie gedaan? groetjes |
|
|||
|
|||
maakt niet uit welk telefoonnummer je gebruikt, als je gewoon het goede nummerformat van de VS gebruikt werkt dit allemaal. (heb gewoon het telefoonnummer van myus gebruikt).
|
|
||||
|
||||
hij is net afgekeurd
kan je hem wel gewoon met mastercard bestellen of moet het visa zijn? |
|
|||
|
|||
nog een keertje proberen.. Het lukt uiteindelijk wel.
|
|
||||
|
||||
Ik heb gisteravond het volgende besteld bij Apple:
SONY MDR EX-85 IPHONE CMPATIBLE-B-USA TQ040LL/A $59.95 1 IPHONE 16GB-USA MB384LL/A $499.00 5 MONSTER ICABLE FOR IPD/IPHN 3' MINI-USA TN986LL/A $19.95 1 Zojuist een Shipment notification gekregen voor de iCable Lijkt erop dat het weer goed gaat! btw, ook nog een iPhone besteld bij de At&t online store Hopelijk komen er dus 6 naar me toe in een week of 2 (en kabel en andere oordopjes ook) |
|
|||
|
|||
Nu maar hopen dat ze de iPhone niet gaan cancelen .
|
|
|||
|
|||
Je kan ook gewoon met een Mastercard bestellen (is mij in ieder geval al 2x gelukt). Laatste 3 pogingen zijn helaas mislukt, waardoor m'n CC nu geblokkeerd is. Morgen ff bellen met de ABN en daarna weer nieuwe pogingen wagen .
|
|
|||
|
|||
Eindelijk m'm Iphone binnen!!
Zaterdag bij het postkantoor opgehaald, moest nog wel 62 euro BTW en 17 euro invoerrechten betalen. Ben er wel erg blij mee!! |
|
|||
|
|||
Vandaag op eBay een iPhone 8GB gekocht met kopersbescherming van PayPal voor 430 dollar! Moest 280 euro betalen! Wordt verzonden via USPS, zal even bericht plaatsen wanneer 'ie binnen is.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Sorry maar het is helaas vaker regel dan uitzondering |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee, dat je 2 weken op je iphone kan wachten
|
|
|||
|
|||
Geeft USPS bij USPS priority International altijd een tracking number? Want de verkoper vertelde mij dat hij die niet ontvangen heeft.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|