mijn ervaring met iphone via Ebay/usps discussie in Koopinformatie USA forum; ( verdwijnt na registratie ) ja dat moet je juist invullen anders lukt het niet succes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ja dat moet je juist invullen anders lukt het niet succes
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
probeer dus eens morgen ofwel vrijdagnamiddag... |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik heb dat gewoon ingevuld en bij signature m'n naam gezet.
Heb daarna m'n paswoord toegestuurd gekrege dus ik denk dat alles in orde is edit: 2de poging deze nacht gedaan rond 02:00 plaatselijke tijd. Nog steeds geen bevestiging gekregen van Apple, ik hoop zo hard da het deze keer lukt. Begin ongeduldig te worde
Laatst gewijzigd door Ocin; 31-01-08 om 14:16. |
|
|||
|
|||
mmm dat is dus 19:00 daar als deze zogezegd zoals de mijne uit memphois vertrekt... als je telt op het menselijke aspect van de controle (en dat is zo volgens mij waarom zou het anders soms wel/som niet lukken) zal dit pas de volgende dag 's morgens behandeld worden..
|
|
||||
|
||||
Citaat:
*fingers crossed* |
|
||||
|
||||
Net besteld en na 5 min werd ik gebeld door ABN. 2 mislukte pogingen dus hadden ze mijn CC geblokkeerd. CC is nu weer op actief gezet maar tot nu toe geen enkele mail ontvangen van Apple, ook geen bevestiging van bestelling...
Wachten tot ik iets van Apple krijg ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Mijn strategie: rond 2 uur 's nachts lokale tijd bestellen. De gast die 's morgens begint te werken zal een hele reeks bestellingen voor de boeg hebben en dus geen zin alles te checke |
|
||||
|
||||
Vreemde shit....
Vanmiddag besteld en kreeg meteen telefoontje van ABN dat er 2 mislukte transacties hadden plaats gevonden en dat mijn CC was geblokkeerd. Dus CC weer op actief laten zetten en wachten op mail van Apple dat mijn CC niet goed is enzo maar kreeg net deze mail van Apple (eerste mail): Citaat:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Als die mail het subject "Apple Store Order Acknowledgment XXXXX" heeft is het je ook gelukt
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik vrees dat het een 1.1.3 OTB zal worden |
|
|||
|
|||
Mijn ervaring met Myus.
26/01 besteld bij Apple Store. Met beetje geluk in een keer geaccepteerd 28/01 verstuurd naar Myus. 30/01 aangekomen bij Myus en meteen door laten sturen richting mijzelf en aangegeven dat ik via Fedex wil laten verzenden Volgens Fedex track&trace komt het pakketje aan op vrijdag 01/02 12:00 PM Al met al binnen 5 werkdagen vanaf Apple tot aan mijn deur. Moet zeggen top service van Myus en natuurlijk voor een gunstige prijs. In totaal denk ik rond €340,- + eventueel bijkomende BTW(ong. 50-60 euro). Betreft trouwens een phone uit week 51 gelukkig |
|
||||
|
||||
Citaat:
Heb inmiddels "Your iPhone is coming. Time to get ready" mailtje ook binnen. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Komaan Apple workers, bring me my Iphone, my precious |
|
||||
|
||||
Update hier;
M'n iPhone is net binnen bij fedex en m'n serial is: 85752XXXXXX Heb dus nog een week 52 Heb echt megaveel geluk gehad blijkbaar want er zijn al veel mensen die een 1.1.3 OTB hebben gekregen via de online apple store. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Hoe laat (NL tijd) kan het beste nog een poging doen ? |
|
||||
|
||||
Ik heb het om 2.00 plaatselijke tijd geprobeerd.
De werkshift van die mensen daar zit er dan net op en de mensen die de volgende dag beginnen krijgen een berg orders te verwerken. Ik kan me goed voorstellen dat ze dan minder zin hebben om alles na te kijken. Gelukkig heeft god de mens lui gemaakt |
|
||||
|
||||
Citaat:
NAam + Achternaam 1956 60th Place E. Suite T6116 Bradenton, Florida 34203 Bij Apple geef ik het zo aan: Is toch goed of doe ik toch iets fout ? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Oh ja, ik heb de adressen 2 keer zelf ingevuld in plaats van aan te vinken. Maar denk niet dat dat een verschil maakt. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ervaring met Dynafix | dannyhtek | Koopinformatie Nederland | 25 | 21-09-12 15:21 |
Mijn ervaring met tot nu toe met 'van Leliveld Services' - iPhone reparatie | snverhallen | Koopinformatie Nederland | 0 | 01-10-10 23:20 |
LCD Screen lens en Ebay ervaring ? | mikeytjee | iPhone algemeen | 4 | 06-01-09 17:22 |
Mijn ervaring met de iPhone | Swiftly | iPhone algemeen | 7 | 24-09-08 10:48 |
Mijn ervaring met het unlocken van de Iphone 3G | Rudy | iPhone algemeen | 1 | 03-09-08 01:51 |
|
|