iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

borgqueenx 15-07-08 11:02

heb gevraagd of ik er een kan reserveren voor 6 weken:d

o3vegeta 15-07-08 11:06

ik heb dus ook juist met hem gebeld hij heeft ondertussen ook al meer dan 200 reserveringen

Appelsapje 15-07-08 11:09

reserveer

Een witte Iphone 8gb?

/edit: Al opgelost. IT'er is op vakantie

nickieh 15-07-08 11:10

zou er ook best 1 willen bestellen maarjah zo te horen is er een aardige wachtlijst

wacht wel ff tot iemand er eentje heb

Cancunlover 15-07-08 11:12

@Appelsapje:
daar had oromono al op gereageerd dat dit een foutje was op de website. Hun IT-er komt pas op 18/07 uit verlof terug en zou dit dan fixen... Hoewel ik het ook wel een vreemd foutje vind... ;)

o3vegeta 15-07-08 11:12

@ appelsapje

in vorige posts staat al dat dit een fout was.

nickieh 15-07-08 11:14

lol iedereeen reageert meteen wou t ook al doen maar had ff pagina refresht en stonder der meteen 2:P

Cancunlover 15-07-08 11:23

Off-topic
@nickieh:
Hier moet je af en toe heel snel zijn eh! ;)


Appelsapje 15-07-08 11:23

Haha, foutje ;) het is nog vroeg!

Haagze sf2 15-07-08 11:24

tjah hoop dat ik hem snel heb want heb zojuist me iphone 1gen verkocht :D

a3 sb 15-07-08 11:46

ook reeds een aanbetaling gedaan.

harrys 15-07-08 12:30

Ik wil geen spelbreker zijn hoor, maar is deze site wel bedoelt voor het ondersteunen van eender welke leverancier van iphones? Uit het voorgaande maak ik alleen op dat er een opportunist 200 bestellingen afhandelt via dit forum en dus behoorlijke reklame krijgt. Persoonlijk vind ik dit niet zo interessant, en zou willen voorstellen dat dit soort discussies gewoon via de telefoon worden afgehandeld. Wat mij, en volgens mij iedereen hier, zou willen weten of deze leverancier te vertrouwen is en dus heeft bewezen zijn afspraken na te komen.
Tot die tijd is dus alle communicatie puur gratis marketing.
grz\
H

nickieh 15-07-08 12:32

maakt dat nouh uit zodra hij te vertrouwen is en deze iphones dus echt verkoopt voor die prijs verdiend hij die marketing.
ook zoeken mensen die hem misschien nu al willen bestellen andere mensen die al voorschot hebben gedaan zodat ze niet de enige zijn,
op deze manier hebben ze toch weer wat meer vertrouwn

Londonforever 15-07-08 12:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door harrys (Bericht 142671)
Tot die tijd is dus alle communicatie puur gratis marketing.
grz\
H

Hoe denk je dat de iPhone aan zijn naambekendheid is gekomen?

nickieh 15-07-08 12:43

mooi,

als het lukt laat het ons weten hebben we veel aan denk ik:D

iCulture 15-07-08 13:05

Deze verkoper heeft inmiddels voldoende gratis reclame voor zichzelf mogen maken. Alle informatie zoals besproken is in de discussie te vinden. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn kan de thread alsnog worden geopend, maar voor het moment sluiten we deze thread omdat dit tegen het iPhoneclub-forumbeleid is.

iCulture 17-07-08 12:13

Deze discussie is voorzichtig weer opengezet voor reacties. Een paar spelregels vooraf:
- Reacties van oronomo zelf waarin reclame wordt gemaakt worden direct verwijderd;
- We zitten niet te wachten op 50 berichten achter elkaar of iemand al wat heeft gehoord en/of wat de status is;
- Maak er geen chat van.

Als deze simpele regels zonder problemen zijn te volgen is er voor ons geen probleem om deze discussie geopend te houden. Kan hier niet aan worden voldaan, dan is het helaas jammer, over en uit. Het is dus aan jullie zelf.

Haagze sf2 17-07-08 12:19

ok gedragen dus mensen :D
zag vandaag iig op de site staan vanaf 22/7
dus hoop dat ik hem dan in huis heb

truckdiver 17-07-08 12:20

Ik heb juist contact gehad met oromono en die heeft gevraag om voorlopig NIET met paypall te betalen.
Momenteel is die bij hun geblokkeert.
Door de teveel aan gelden die toekomen vragen ze nieuwe gegevens op.
Ook heb ik de garantie gekregen dat de eerste verscheping onderweg is en deze dinsdag gaat arriveren met unlockte iphone's.
Maandag is een feestdag in Belgie en wordt er niet gewerkt.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:12.