iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

tegero 14-07-08 22:14

ja wat maakt het uit waar ze geunlocked zijn! en lees eens vorige topics

truckdiver 14-07-08 22:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door etienne (Bericht 142258)
Wat zijn nu de exacte prijzen bij ophalen in Merksem want ik lees iets van 50 euro extra?

waarom stuur je geen mail naar oronomo zelf
die heeft absooluut geen tijd nu om op het forum ook nog eens te antwoorden
en als je het topic doorneemt zie je dat hij al geantwoord heeft op deze vraag!
de iphone 3G 8GB kost 325 zonder voorschot en 305 met voorschot tot morgen middernacht enkel in het zwart te verkrijgen
de iphone 3G 16GB kost 425 en dezelfde voorwaarden als die van 8GB
te verkrijgen in het zwart en het wit

o3vegeta 14-07-08 22:16

ik heb er dus ook een witte 16GB besteld wacht alleen nog op bevestiging.

etienne 14-07-08 22:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 142269)
waarom stuur je geen mail naar oronomo zelf
die heeft absooluut geen tijd nu om op het forum ook nog eens te antwoorden
en als je het topic doorneemt zie je dat hij al geantwoord heeft op deze vraag!
de iphone 3G 8GB kost 325 zonder voorschot en 305 met voorschot tot morgen middernacht enkel in het zwart te verkrijgen
de iphone 3G 16GB kost 425 en dezelfde voorwaarden als die van 8GB
te verkrijgen in het zwart en het wit

Ik vind op die website geen links naar meer info of enig emailadres:confused:

o3vegeta 14-07-08 22:23

PHONEWORLDONLINE

hier staat alles

etienne 14-07-08 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta (Bericht 142285)
PHONEWORLDONLINE

hier staat alles

Ha das al wa anders, thanks mate ;)

Ferry 14-07-08 22:35

Hopelijk is er voor diegene die hier de introductie van Phoneworldonline heeft gedaan ( ik dus ) een mooie korting voorzien :D;)

Of net NIET natuurlijk :p:mad:

je hebt natuurlijk mensen die alles wantrouwen , die zich bijvoorbeeld afvragen of het ding niet teveel lawaai maakt als ze net een nieuwe Porsche gewonnen hebben :cool::D

Krideri 14-07-08 22:45

Bestekes,


Ik heb ooit bij Patrick iPhones van de 1ste generatie gekocht.

En zodra hij 3G's heeft zal ik er opnieuw kopen.


Fijne ontvangst en geen miserie.
Ik heb ze bij hem zelf afgehaald en ter plaatse betaald en zien werken.
Mijn ervaring was dus zeker goed.


Zijn collega (Dirk dacht ik op de site te zien) ken ik niet.
Maar van Patrick ben ik zeker.

patat 14-07-08 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 142255)
@bgordijn
er zijn al verschillende mensen die hem vandaag besteld hebben en het laten weten zosnel hij is toegekomen
wacht af tot morgen.ronaldoo gaat er iphones afhalen en laat weten hoe het is geweest

Oromono had duidelijk gezegd dat de hij de 3G toestellen nog niet in stock had.
Toen ik hem gebeld had zei hij dat ze vrijdag of maandag geleverd werden.
Dus iedereen zal nog wat meer geduld moeten hebben en stoppen met vragen te stellen die al meerdere keren gesteld zijn en waar oromono al een antwoord op gegeven heeft.

En als je het niet vertrouwt stop dan met commentaar te geven en ga naar een mobistar winkel en koop een iphone voor de volle pot die ja wss maar in augustus in je handen gaat krijgen.

f1aap 14-07-08 22:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ferry (Bericht 142296)
Hopelijk is er voor diegene die hier de introductie van Phoneworldonline heeft gedaan ( ik dus ) een mooie korting voorzien :D;)

Of net NIET natuurlijk :p:mad:

je hebt natuurlijk mensen die alles wantrouwen , die zich bijvoorbeeld afvragen of het ding niet teveel lawaai maakt als ze net een nieuwe Porsche gewonnen hebben :cool::D

Ik vind enig wantrouwen helemaal niet verkeerd, zeker niet wanneer iemand iets aanbiedt dat voor de rest niemand ter wereld weet te leveren..... Met internetaankopen (en dan vooral populaire en daarmee fraudegevoelige zoals de iPhone) is mijn eerste instinct altijd dat if it looks too good to be true its probably too good to be true.....

knny 14-07-08 23:01

Heb ook de 8gb besteld voor 325 en betaald met Paypal, nu afwachten :P

oromono 14-07-08 23:03

Bedankt aan allen die mij steunen, man man man zelfs ik word hier knettergek van. ik ben al blij dat er mensen zijn die in mijn plaats antwoorden. zit hier al van 9h deze morgen voor pc en ben twee maal half uur niet aanwezig geweest. als ik dan terug kom weet je niet wat je allemaal ziet van mails die binnenkomen, ga echt blij zijn dat mijn collega Dirk bijna terug komt. diegene die mij vandaag gesteund hebben krijgen de hem aan de prijs dat ik hem koop, beloofd!!!!

oromono 14-07-08 23:04

dit geld enkel wel voor diegene die mij gesteund hebben voor 23h vandaag. moet oppassen met beloftes op deze topic!

knny 14-07-08 23:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 142333)
dit geld enkel wel voor diegene die mij gesteund hebben voor 23h vandaag. moet oppassen met beloftes op deze topic!

Ik heb net voor 23.00 besteld en betaald :)
Enig idee wanneer je ze ongeveer weer kan leveren?

oromono 14-07-08 23:11

Diegene die besteld en betaald hebben kunnen terecht met vragen op patrick@oromono.be

luka 14-07-08 23:19

maar als ik hem wil bestellen zonder vooraf te betalen, en dan ophalen moet ik dan ook via die paypal een bestelling doen of gewoon een email sturen naar info@.......???

?


en dit is wel een nederlands forum he ;)
via marktplaats.nl (soort van kapaza) word toch heel wat fraude enzo gepleegd...
dus ja dan zul je wel wat reacties/vragen krijgen van de nederlanders ,als je met zon aanbieding komt :)

borgqueenx 14-07-08 23:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 142345)
Diegene die besteld en betaald hebben kunnen terecht met vragen op patrick@oromono.be

heb dit topic doorgelezen.Echt idioot goedkoop!!! volgende week kan ik een iphone 3g kopen ivm vakantie naar frankrijk.Als ze dan nog steeds zo goedkoop zijn en ze worden verstuurt naar nederland koop ik er een!kan ik ook een iphone 3g reserveren? :D

oromono 14-07-08 23:24

Aan luca,

die Nederlanders toch, waarom zo'n wantrouwen?

borgqueenx 14-07-08 23:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 142358)
Aan luca,

die Nederlanders toch, waarom zo'n wantrouwen?

te mooi om waar te zijn. iedereen kent die text in nederland. ik ook.Maar ik heb dit hele topic doorgelezen en vertrouw het zaakje wel :)

apache4u 14-07-08 23:34

Patrick,
Het wantrouwen mijner zijds is niks persoonlijks hoor, maar een iPhone is gewoon erg gewild.
Als iemand jou een kilo goud voor 2/3e van de goudprijs zou aanbieden mits er een aanbetaling gedaan zou worden, zou je toch ook even heel goed moeten nadenken neem ik aan? Mochten de positieve verhalen hier binnen stromen ben ik de eerste die mijn excuses aanbied maar ik durf het kopen nu even niet aan.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:47.