iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

Neworder78 14-07-08 23:51

Levering
 
Willen de mensen die de iphone 3G besteld hebben bij de desbetreffende winkel + de telefoon geleverd krijgen, dit aub melden op het forum. Door de goedkope prijs is denk ik iedereen wat achterdochtig, ook al is het wel erg fijn dat de eigenaar hier van repliek voorziet. Mocht alles in orde zijn, dan zal ik zowel een 16gig als 8 gig bestellen !

M.v.g

Londonforever 15-07-08 00:29

Ik heb een witte 16GB besteld, ik heb een voorschot betaald en ik denk wel dat het goedkomt. Ik heb ooit een scammer geweten die niet eens Nederlands kon en Patrick stond mij in correct Nederlands te woord en was goed op de hoogte van het product. Toppie!

Redchilly 15-07-08 00:52

Ik hoorde zojuist dat dit van een van de partners is.
Ziet er wel OK en betrouwbaar uit, zeker ook gezien het NY adres.
Ik denk dat ik ook ga bestellen, wordt steeds betrouwbaarder voor mij.

oromono 15-07-08 01:14

Beste mensen, ik ga slapen en sta jullie morgen graag opnieuw te woord op deze forum!
slaapwel en tot morgen.

xxx

Appelsapje 15-07-08 08:36

Ik heb gemailt om een zwarte 16gb te reserveren :)

o3vegeta 15-07-08 08:36

@ oromono : ik heb op 14/07/08 besteld maar nog geen bevestiging gehad, indien ik de bevestiging van reservering nog niet heb ontvangen voor deze nacht, komt er dan automatisch de verhoging van 50euro bij of wordt de prijs aangerekend op het moment van de bestelling.

ik besef ook dat je het heel druk hebt nu,en zou ik nog steeds niets van je horen dan bel ik deze middag wel even.

ik zie dat er nog mensen zijn die besteld hebben, hebben jullie al een bevestigingsmail gehad? en ik bedoel niet de mail van dat ze je aanvraag hebben ontvangen maar een werkelijke bevestiging of hebben jullie telefonisch besteld? ik hoor het graag

knny 15-07-08 08:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door o3vegeta (Bericht 142491)
@ oromono : ik heb op 14/07/08 besteld maar nog geen bevestiging gehad, indien ik de bevestiging van reservering nog niet heb ontvangen voor deze nacht, komt er dan automatisch de verhoging van 50euro bij of wordt de prijs aangerekend op het moment van de bestelling.

ik besef ook dat je het heel druk hebt nu,en zou ik nog steeds niets van je horen dan bel ik deze middag wel even.

ik zie dat er nog mensen zijn die besteld hebben, hebben jullie al een bevestigingsmail gehad? en ik bedoel niet de mail van dat ze je aanvraag hebben ontvangen maar een werkelijke bevestiging of hebben jullie telefonisch besteld? ik hoor het graag

Ik heb gisteren net voor klokslag 23 uur besteld en het volledige bedrag van 325 euro (8gb zwart) betaald via mijn CC met Paypal.
Heb nog geen bevestiging gehad van mijn bestelling. Hoop dat die vandaag gaat komen. :)

Het enig minpuntje wat ik op andere sites zo lees is dat China veel imitatiemodellen op de markt heeft. Hoop en neem aan dat er hier geen sprake van is

o3vegeta 15-07-08 09:10

ik had ook gezien dat ze van china kwamen, maar je mag hem ter plaatse afhalen dus zie je het toch direct (als je weet hoe een iphone er uit ziet natuurlijk want enkele chinese modellen zijn wel erg goed gelukt)

ik heb best wel vertrouwen in de zaak

truckdiver 15-07-08 09:14

yep,ik heb ook en 16gb besteld
laat zeker weten wannneer ik hem heb

Cancunlover 15-07-08 09:27

@oromono:
Met alle respect voor jou natuurlijk, maar als je een verkooptactiek hanteert waarbij de klant het toestel rechtstreeks bij jou kan komen afhalen, vanwaar dan die reserveringen (met voorschot)? Kan je dan niet gewoon zeggen, "first comes, first gets"? Je zegt gewoon waar de klanten kunnen zijn en op welk tijdstip en je kan als een ware iPhone-messias je waren uitdelen. Ze moeten cash geld meebrengen, uiteraard passend, en dan is er toch helemaal geen reden om wantrouwen te wekken?
Ik geef toe, je verhaal klinkt heel geloofwaardig, maar jij moet toch ook toegeven dat je hier momenteel een soort van heldenstatus aan het bereiken bent. ;)
Ik hoop gewoon dat je iedereen hier blij kan maken (en jij ondertussen natuurlijk ook een aardig zakcentje verdient).
Dus voorlopig blijf ik met een gezonde dosis terughoudendheid (is dit wel een woord?) de situatie bekijken. Maar ik geef ook toe, dat zodra de eerste tevreden klanten hier op het forum opduiken, ik waarschijnlijk ook eens ga bellen/mailen met oromono. :cool:
Het klassieke "wait and see" dan maar zeker?

truckdiver 15-07-08 09:30

het geval van de voorschotten heb ik al verklaard in deze topic.
zelf hebben ze een beperkt budget om de iphones te importeren.
door een voorschot te vragen kunnen ze er al meer bestellen.
momenteel is de vraag zo groot aan het orden dat hun budget te krap is geworden.
heb hun gisteren inderdaad ook al het voorstel gedaan om het volledige bedrag te laten betalen en deze mensen dan voorang te geven.
echter is zijn collega op vakantie en kan er natuurlijk niet alleen over belissen

knny 15-07-08 09:36

Vind ook dat mensen die het gehele bedrag vooruit betaald hebben voorrang moeten krijgen :) including me

Cancunlover 15-07-08 09:41

@truckdiver: ik hoop dat je gelijk hebt... ;)

Haagze sf2 15-07-08 10:00

ok 1 besteld en betaald via paypall dus moet vertrouwd zijn :)

jay-jay 15-07-08 10:01

ik heb gistere ook een bestelt, moet je eerst voorschot betalen vooraleer je een bevestiging krijgt?

Grtz J²

dpz 15-07-08 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door oromono (Bericht 142431)
Beste mensen, de iphones die aangekocht worden in een mobistar winkel zijn volledig simlockvrij, daarom betaal je ook 525 euro voor een 8GB, je kan ze gebruiken op elk netwerk, Nederland, Belgie, frankrijk of Duitsland. echter elke mobistar winkel heeft maandelijks 20 stuks die ze toegeleverd krijgen. heb ik zelf getest omdat ik klant ben en ik moet drie weken wachten na betaling van het volledige saldo van 625 euro als voorschot. nu kunne julie allemaal natuurlijk vragen beginnen stellen waarom ik bij Mobistar 635 euro ga betalen en ze zelf aankoop aan 200 euro. Dit was gewoon een test en wens jullie allemaal veel geluk bij aankoop bij apple of mobistar. je zal wel geduld moet hebben:D

en hoe zit het met dit bericht dat hij plaatste in Nieuws???

tegero 15-07-08 10:39

Aan degene die met giro een voorschoot hebben gedaan (online natuurlijk), hoe hebben jullie het gedaan? Want de rekeningnummer is te lang en past niet in het veld.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:22.