iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Archief (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/)
-   -   [België] iPhone 3G op Kazapa.be (Phoneworldonline.com) (https://forum.iculture.nl/f47/archief/f48/archief/16241-belgie-iphone-3g-op-kazapa-be-phoneworldonline-com.html)

evow 17-07-08 12:20

super, ben benieuwd:-)

voor mensen met interesse, het gevecht op kapaza om de goedkoopste blijkt geopend,
kijk hier (is niet als reclame bedoeld) : kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: De nieuwe iphone 3g

Persoon in kwestie blijkt me ook vertrouwbaar als je het ebay account beziet :-)

hoop hiermee geen regels overtreden te hebben, als wel zo is, mag je men post verwijderen :)

forum.bericht 17-07-08 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evow (Bericht 144460)
super, ben benieuwd:-)
voor mensen met interesse, het gevecht op kapaza om de goedkoopste blijkt geopend,
kijk hier (is niet als reclame bedoeld) : kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: De nieuwe iphone 3g
Persoon in kwestie blijkt me ook vertrouwbaar als je het ebay account beziet :-)
hoop hiermee geen regels overtreden te hebben, als wel zo is, mag je men post verwijderen :)

Wat maakt hem dan betrouwbaar? Doel je op het feit dat hij een complete Buick Riviera gesloopt heeft en nu elk onderdeel los verkoopt? Ook zie ik geen enkele link naar eBay en ook daar zitten niet alleen betrouwbare maar ook grote en kleine scharrelaars.

Cancunlover 17-07-08 14:31

Ik heb deze mensen een mailtje gestuurd. Ben eens benieuwd wat hun antwoord is. Hou jullie op de hoogte...

evow 17-07-08 14:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door forum.bericht (Bericht 144596)
Wat maakt hem dan betrouwbaar? Doel je op het feit dat hij een complete Buick Riviera gesloopt heeft en nu elk onderdeel los verkoopt? Ook zie ik geen enkele link naar eBay en ook daar zitten niet alleen betrouwbare maar ook grote en kleine scharrelaars.

als je de ad even goed leest zie je onderaan een link naar hen webshop.
dit is een webshop gelinkt aan ebay, persoon heef over de 200 positieve feedbacks, op 1 na.
Tevens als je met hen mailt verkrijg je hun intl. telefoon nummer en vind je ook weer in de advertentie bij telefoon nummer.
Mensen ´typen´vloeiend nederlands.
een reverse lookup op hun nummer en je hebt hun data zoals adres etc...

ik heb men huiswerk gedaan hoor ;-) tevens over dit huidige topic heb ik men huiswerk gedaan en weet ik ene paar dingen over het bedrijf, maar dit is privee van hen en niet men recht om dat zomaar te posten.

ps; de link die ik meld toont aan da je viapaypal kan betalen, dus je kan je geld weer claimen ,
en de laatste regel over dit originele topic wil ik niemand kwaad met aan doen!

luka 17-07-08 15:04

ik heb nog maar eentje gevonden :)

http://www.iphone-swiss.ch/

en als je per 1000 wilt bestellen :P :

http://www.engadget.com/2008/07/17/u...-from-china-1/

ja ,misschien hoort het niet in dit topic, maarja ook weer wel :)



Cacunlover, ben benieuwd

als ze die iphones nu nog ff op ebay zetten :)

racingblue007 17-07-08 15:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evow (Bericht 144460)
super, ben benieuwd:-)

voor mensen met interesse, het gevecht op kapaza om de goedkoopste blijkt geopend,
kijk hier (is niet als reclame bedoeld) : kapaza.be > Telecommunicatie > Apple > Aangeboden: De nieuwe iphone 3g

Persoon in kwestie blijkt me ook vertrouwbaar als je het ebay account beziet :-)

Ik ben deze advertentie al even in de gaten aan't houden en toch eigenaardig dat haar naam al veranderd is.
En toen ik vroeg achter een mailadres of enkel contact gegevens van 'n tevreden iphone koper kreeg ik geen reakties meer???

verdacht!!!

jay-jay 17-07-08 15:24

zo zijn er veel advertenties die allemaal hetzelfde zijn en elke dag van naam veranderen en de oude verwijderen. Kheb er zo al een paar gecontacteerd en antwoorden nooit concreet op men vragen. Dus niet echt te vertrouwen.

racingblue007 17-07-08 15:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evow (Bericht 144612)

ps; de link die ik meld toont aan da je viapaypal kan betalen, dus je kan je geld weer claimen ,
en de laatste regel over dit originele topic wil ik niemand kwaad met aan doen!

Geld terug claimen via paypal gaat enkel via ebay dacht ik, en dan zijn er nog voorwaarden aan verbonden ; zoals goede feedback etc...

De manier van verzenden staat mij niet zo aan, ze sturen de phones van Amerika naar Antwerpen, en dan worden ze vanuit Antwerpen rondgezonden in Belgie. Wat als de tussenpersoon in Antwerpen corrupt is en de iphones zelf door verkoopt? Denk niet dat paypal dat allemaal gaat achterhalen? ofwel?

Sorry ben misschien te wantrouwig aan't worden ;-)

grts

Neworder78 17-07-08 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door luka (Bericht 144634)
ik heb nog maar eentje gevonden :)

http://www.iphone-swiss.ch/

en als je per 1000 wilt bestellen :P :

Unlocked iPhone 3G available for direct shipment from China, 1000 piece minimum order - Engadget

als ze die iphones nu nog ff op ebay zetten :)

Het is trouwens 1000 Dollar, niet 1000 stuks ;)!

v8x 17-07-08 15:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 144459)
Ik heb juist contact gehad met oromono en die heeft gevraag om voorlopig NIET met paypall te betalen.
Momenteel is die bij hun geblokkeert.
Door de teveel aan gelden die toekomen vragen ze nieuwe gegevens op.
Ook heb ik de garantie gekregen dat de eerste verscheping onderweg is en deze dinsdag gaat arriveren met unlockte iphone's.
Maandag is een feestdag in Belgie en wordt er niet gewerkt.

Wat moet je doen als je al wel met PayPal betaald hebt?

evow 17-07-08 15:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door racingblue007 (Bericht 144658)
ze sturen de phones van Amerika naar Antwerpen, en dan worden ze vanuit Antwerpen rondgezonden in Belgie.

hebben we het hier over het originele topic of de bijgekomen links? ;-)

Citaat:

Geld terug claimen via paypal gaat enkel via ebay dacht ik
als de dame/verkoper in kwestie een privaa auction doet heb je ook die garantie toch? en ben je heel zeker van de eerlijkheid.
de claim op zich is geen probleem, heb ik al voor gehad en proper men geld weer gekregen.

Wantrouwig zijn we allemaal aan worden want er zit veel te veel rommel rond die iphone op het web :)

Code:

verdacht!!!
even verdacht als dit :
eBay.be: Apple iPhone 1.1.2 unlocked LAATSTE VERSIE (object 130188272373 eindtijd 13-jan-08 00:28:09 CET)

DNS Belgium - Domain Status

volgens die info heeft oromono aan zen eigen (DeSwertandPartners) producten verkocht .

en dan zijn er nog een paar rariteiten :-)

v8x 17-07-08 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door evow (Bericht 144665)
hebben we het hier over het originele topic of de bijgekomen links? ;-)


als de dame/verkoper in kwestie een privaa auction doet heb je ook die garantie toch? en ben je heel zeker van de eerlijkheid.
de claim op zich is geen probleem, heb ik al voor gehad en proper men geld weer gekregen.

Wantrouwig zijn we allemaal aan worden want er zit veel te veel rommel rond die iphone op het web :)

Code:

verdacht!!!
even verdacht als dit :
eBay.be: Apple iPhone 1.1.2 unlocked LAATSTE VERSIE (object 130188272373 eindtijd 13-jan-08 00:28:09 CET)

DNS Belgium - Domain Status

volgens die info heeft oromono aan zen eigen (DeSwertandPartners) producten verkocht .

en dan zijn er nog een paar rariteiten :-)

Oromono is Patrick de Swert en gebruik deswertandpartners om zijn ebay score op te krikken zo lijkt het.
Ach ja, heb ik ook wel eens gedaan :)

truckdiver 17-07-08 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door v8x (Bericht 144661)
Wat moet je doen als je al wel met PayPal betaald hebt?

dan is er geen probleem,dan is je geld overgemaakt.(als je een bevestiging hebt gekregen)
Indien er problemen zouden zijn wordt je zeker gekontacteerd.

etienne 17-07-08 15:50

Voor velen zal het een heel grote opluchting zijn als ze de bestelde iphones in hun handen hebben denk ik ;)

Cancunlover 17-07-08 15:52

@etienne:
hoe zou je zelf zijn? :p

etienne 17-07-08 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door v8x (Bericht 144669)
Oromono is Patrick de Swert en gebruik deswertandpartners om zijn ebay score op te krikken zo lijkt het.

Kan de heer de Swert hier een verklaring voor geven?

truckdiver 17-07-08 15:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door etienne (Bericht 144682)
Kan de heer de Swert hier een verklaring voor geven?

noop,want die mag hier niet reageren in dit topic ivm met reclame enz.
Ik ga er dinsdag naartoe

Cancunlover 17-07-08 15:59

Allee truckdiver, hou ons dan wel op de hoogte hoe het nu zit met de heer De Swert eh. Want nu zijn we wel curieus (=nieuwsgierig, voor de Nederlandse collega's hier) aant worden... :p

etienne 17-07-08 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door truckdiver (Bericht 144687)
noop,want die mag hier niet reageren in dit topic ivm met reclame enz.
Ik ga er dinsdag naartoe

Dan gaan we eindelijk zwart op wit weten of alles ok is. Je houd ons wel op de hoogte vermoed ik ;)

truckdiver 17-07-08 16:03

Ik ken Patrick ook nog niet persoonlijk,alleen via mail en via de telefoon.
Lijkt mij zeker een betrouwbaar persooon.
Hou jullie zeker op de hoogte.
gelieve nu niet meer te antwoorden met al dan niet betrouwbaar.
Vertrouw je het niet wacht je gewoon af tot ik terug nieuws geef.
Anders vraag ik terug een slotje op deze topic aan;
Kunnen blijven lullen net zoals de topic van iphonehelpdesk.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:52.