iPlus 2.0 , eigen ervaring discussie in Unlock [archief] forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door ykb1985 Haha, weet ik. Maar toevallig niet 1 van mijn sterkste kanten Maar goed, ik blijf dan maar gewoon iPlus gebruiken, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Same here, ook buitengewoon ongeduldig Alleen zijn er alternatieven en biedt de nieuwe software geen features die het wachten waard zijn.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kom van 1.0.2 ,firmware 03.14.08, week 38 Alles ging perfect...aansluiten, herstellen naar 1.1.4, paar codes ingeven in terminal, zijn gang laten gaan en voila... So far so good!!! |
|
||||
|
||||
Intressante uitspraken van het dev-team:
Citaat:
Origineel: iPhone US 1.0.2 OTB BL3.9 | Huidige firmware: 3.X | Bootloader: 3.9 | Baseband: 04.05.04_G Zoek in de WIKI voor 99% van alle antwoorden. Op persoonlijke berichten met vragen over de iPhone reageer ik niet. Gebruik hiervoor het forum. Ik ben geen helpdesk. |
|
|||
|
|||
Ik kan niks anders zeggen, dan dat ik die opmerkingen zeer op zijn plaats vind. Het blijft gewoon een aardige optie om alles te kunnen terugdraaien indien noodzakelijk.
Met andere woorden p0wned. Trouwens net weer een iPhone succesvol gebruiksklaar gemaakt met iPlus 2.0b |
|
||||
|
||||
Even een plaatje van de nieuwe GUI voor iplus
Ziet er cool uit HEt gaat ook anders heten namelijk iLiberty+ |
|
||||
|
||||
iplus en het vette iliberty samen
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
||||
|
||||
Even wat aanvullende info:
Aviegas and George have come together to bring the iPlus core into the iLiberty wrapper. This new package lets you use old jailbreak methods for pre-1.1.4 phones or the new iPod Touch-compatible PB&J (pepijn's boot & jailbreak). You can also use pre-1.1.4 unlocks, just by changing the payload. These payloads can also be used to install your own apps. See our Guides section to learn how it's done. The new iLiberty will have Windows and Mac versions, both GUI. There will also be many safety checks to make things newbie-friendly, and everything will be reversible. We'll also have the guides and help files ready to go, so you can follow along easily. Stay tuned for the fireworks! Laatst gewijzigd door ArB; 19-03-08 om 23:49. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit kan niet wachten tot de iphones er zijn zodat ik em kan gebruiken
|
|
||||
|
||||
Spoedig.......
|
|
|||
|
|||
Ik heb zelf een iPhone 8GB 1.1.3 ontvangen uit de U.S. vorige week. Toen met iTunes naar 1.1.4 gezet (dat was eigenlijk niet nodig volgens mij)
Vervolgens op mijn Macbook iPlus gebruikt en alles ging prima, al werkte de internationale payload niet. Ga alleen niet het wachtwoord van ssh veranderen, want dan kan je alles overnieuw doen. Zet gewoon SSH uit met Bossprefs/netservices.. Ben al met al dus erg tevreden over deze methode, en het ontbreken van een gui had ik eigenlijk niet zoveel last van, aangezien je maar 1 commando hoeft in te tikken. ./iplus -u |
|
||||
|
||||
iPlus werkt wel oke. Toch heb ik liever een methode waarmee bootloader 4.6 behouden blijft.
|
||||
|
||||
iplus moet de geohot methode gebruiken vind ik persoonlijk...
scheelt unlocken in de toekomst! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Vaak is het zo met dat soort backups dat je het vergeet.
|
|
||||
|
||||
Persoonlijk vind ik het hele IPSF seczone gebeuren niet voor beginners en zou ik ook niet willen zien in een standaard tool. Iedereen die kundig is met een commandline, kan dit altijd nog doen.
|
|
||||
|
||||
The new software will offer a solution to fix the NO EDGE/Wi-Fi/BT problem encountered by many (most frequently, those who ZiPhone'd).
ik heb gisteren gerestored naar 1.1.4 en dan iJailbreak erop losgelaten. Ik merk eigenlijk geen problemen met Wi-Fi, edge of bt... welke meerwaarde gaat deze iLibertyX dan toevoegen aan mn iPhone? |
|
||||
|
||||
De Meerwaarde is dat je bootloader niet gedowngrade wordt naar een 'vaste' maar naar een fakeblank waardoor je later nog naar 4.6 terug kunt. Als je al de 3,9 bootloader had maakt het weinig uit.
|
|
||||
|
||||
Er wordt dus beweerd door het dev-team dat de methode van zibri best veel Wi-Fi en bluetooth problemen geeft. Er wordt zelfs gesproken over 1 op de 10.
Vandaar de beta-repair functie van iliberty+, die overigens alleen nog maar via de commandline getest kan worden. Men wil met deze applicatie een echte meerwaarde toevoegen en ik denk ook dat dit de reden is waarom iliberty nog niet uit is gekomen. De bootloader 4.6 naar 3.9FB of 4.6FB zetten is gewoon een nieuwe methode die er in ieder geval voor zorgt dat je nog naar fabrieksinstellingen kan gaan. Maar ook hier zitten gevaren aan. |
|
|||
|
|||
Denk dat 1 op 10 schromelijk overdreven is eerlijk gezegd. Het lijkt wel een soort "koude oorlog" tussen het dev-team en Zibri.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iplus half gebruikt? | chipch | Unlock [archief] | 1 | 22-04-08 23:37 |
iplus kort vraagje | asambasamba | Archief | 2 | 25-03-08 23:21 |
ZiPhone of iPlus? | sic139 | Archief | 1 | 11-03-08 10:34 |
|
|