iTunes Vertaalfout Fix discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) iTunes 8.0 bevat de vertaalfouten "Andere" en "Gratis", dit moeten natuurlijk "Overige" en "Beschikbaar" zijn, door hieronder het bestand te downloaden en de stappen te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iTunes Vertaalfout Fix
iTunes 8.0 bevat de vertaalfouten "Andere" en "Gratis", dit moeten natuurlijk "Overige" en "Beschikbaar" zijn, door hieronder het bestand te downloaden en de stappen te volgen kun je deze vertaalfout verhelpen.
Download de vertaalfout fix (Klik op de "Free" button) Stap 1: Zorg ervoor dat iTunes is afgesloten. Stap 2: Pak indien je deze zip nog niet hebt uitgepakt deze zip uit Stap 3: Rechtermuisknop op het bestand "Localizable.strings" (zonder aanhalingstekens) en kies voor Kopiëren Stap 4: Ga naar de Map: "C:/Program Files/iTunes/iTunes.Resources/nl.lproj" (Zonder aanhalingstekens) Stap 5: Plak het bestand in deze map en kies ervoor om het orginele bestand te overschrijven (vervangen) Stap 6: iTunes vertaalfout is weg! Screenshot: Nieuwe versie Nu "Programma's" aangepast naar "App's", "Programma's" was te lang.. Download iTunes Vertaalfout Fix (+ Programma's naar App's) Screenshot: Laatst gewijzigd door The Quote; 19-09-08 om 16:23. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dank je wel! Het werkt
|
||||
|
||||
Leuk dat iemand zich de moeite heeft genomen om dit te verbeteren. Werkt prima!
|
||||
|
||||
Tuurlijk werkt het
|
|
|||
|
|||
Ah nice, altijd leuk als vindingrijke mensen dit soort zaken delen, dankjewel
|
|
||||
|
||||
Het werkt
|
|
||||
|
||||
ik begon me der aan te irriteren dus ging maar is door de iTunes bestanden kijken en had redelijk snel gevonden...
En waarom voor jezelf houden he |
|
|||
|
|||
Fijne oplossing zo, bedankt.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Begon me er ook aan te irriteren, dit is echt helemaal top
|
|
||||
|
||||
Heb het ook geïnstalleerd, en ook hier werkt het hoor! Dankjewel ervoor! Staat een stuk beter!
|
||||
|
||||
Bij mij heeft de fix ook gewerkt
|
|
||||
|
||||
Nieuwe versie
Nu "Programma's" aangepast naar "App's", "Programma's" was te lang.. Download iTunes Vertaalfout Fix (+ Programma's naar App's) Screenshot: |
Labels |
gratis, iphone platform, itunes, typfout, windows |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
xGPS: gps fix | jawilja | iPhone Navigatie | 22 | 01-03-11 19:17 |
Pushnotificatie fix | BadDuck | iPhone algemeen | 0 | 22-06-10 16:07 |
300 mb fix | wouter_touw | Unlock [archief] | 17 | 15-05-08 19:31 |
1.1.3 prefs fix | ihans | iPhone algemeen | 4 | 31-01-08 10:50 |
|
|